Μερος 9

1.2K 57 1
                                    

Πλευρά Harry
Αυτή η μικρή έχει σκοπό να με τρελάνει.μπαίνω μέσα της ενώ την νιώθω να παραλύει μόνο με το μέγεθος του πέους μου.της τον χώνω πιο βαθιά ενώ την ακούω να ουρλιάζει.ξαφνικά όμως στις σκέψεις μου έρχεται η εικόνα της Ermina.δεν μπορώ να πω.είναι μια εκπληκτική και ταυτόχρονα γοητευτική γυναίκα,αλλά η Carmine είναι το ιδανικό για εμένα.έχω βάλει τα χέρια μου στον κω*λο της και την σπρώχνω όσο πιο μέσα μπορώ για να το ευχαριστηθεί ενώ εκείνη έχει τυλίξει τα χέρια της γύρω από την πλάτη μου,και μου πιπιλάει την φλέβα που πετάγεται στον λαιμό.καθώς το κάναμε ένιωθα κάτι επάνω μου.έριξα το βλέμμα μου κάτω και είδα να εκτοξεύει τα άσπρα παχύ υγρά της ακριβώς πάνω στα πόδια μου.έπεσε πάνω στον ώμο μου και έπαιρνε ανάσες ενώ εγώ συνέχιζα να μπαίνω μέσα της με σκληρές ωθήσεις.την άκουγα που αναστέναζε αδύναμα και αθόρυβα και μετά από λίγο τα υγρά μου γέμισαν τα σωθηκα της. Έπεσε πάνω στον ώμο μου ενώ άρχισε να παίρνει βαθιές ανάσες. Την τράβηξα απαλά και την πήρα σε στυλ νύφης στην αγκαλιά μου ενώ έβαλε το χέρι της στο στέρνο μου. Μάζεψα τα ρούχα μας και άρχισα να προχωράω προς το σπίτι. Ανέβηξα τα σκαλιά και μπήκα στο δωμάτιο της. Την άφησα απαλά στο κρεβάτι ενώ αυτή μου τράβηξε το χέρι. «Μην φεύγεις. Μείνε μαζί μου.»είπε και σχεδόν ακούστηκε στεναχωρημένη. Πήρα μια ανάσα και ξάπλωσα δίπλα της ενώ τράβηξα το σεντόνι και μας σκέπασα. Χώθηκε στην αγκαλιά μου αιφνιδιάζοντας με και με έσφιξε πάνω της. «Αγκάλιασε με κρυώνω.» είπε και έκλεισε τα μάτια της. Πέρασα τα χέρια μου γύρω από την μέση και της χάιδεψα τα μαλλιά «Καλήνυχτα». είπα και ο ύπνος με πήρε στην αγκαλιά.
Ξύπνησα το πρωί κατά τις 6 μίση και είδα ότι κοιμόμουν ακόμα μαζί της. Την άφησα απαλά από την αγκαλιά μου και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο ενώ σηκώθηκα από το κρεβάτι. Ευτυχώς η Ermina δεν είχε γυρίσει. Μπήκα στο δωμάτιο μου και άρχισα να ετοιμάζομαι για να φύγω για την δουλειά. Ακόμα δεν το πιστεύω ότι κοιμηθήκαμε μαζί.

Μετά από 1 μήνα.

Έχει περάσει σχεδόν 1 μήνας από τότε που ήρθα να μείνω με την μήτερα μου και τον Harry. Δεν μπορώ να το πιστέψω πως καταλήξαμε έτσι είναι τρελό. Ενοχές; Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να πω ότι νιώθω δεν ξέρω γιατί. Μπορεί επειδή ξέρω τον τρόπο που φέρθηκε στο πολυ αγαπημένο μου πατέρα. Η μητέρα μου δεν είναι άγια. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όλο αυτό το παιχνίδι συνεχίζεται ακόμα μεταξύ μας. Κάθε μέρα, κάθε βράδυ έρχεται στο δωμάτιο μου και το κάνουμε. Και το θέλω κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Τώρα είμαι με τον Predino στο δωμάτιο μου ενώ η μητέρα μου και ο Harry είναι κάτω. Στο μυαλό μου ήρθε το βλέμμα του Harry όταν τους ανακοίνωσα ότι τα έχουμε. Φυσικά και δεν νιώθω κάτι για τον Predino αλλά δεν γίνεται ο Harry να έχει και εμένα και την μητέρα μου. Η φωνή του Predino με διέκοψε από τις σκέψεις μου. «Μωρό μου πρέπει να φύγω. Έχω ραντεβού με κάτι φιλάρακια μου.» είπε και σηκώθηκε ενώ μου έδωσε ένα φιλί. «Εντάξει.» είπα και φόρεσα το σουτιέν μου. Κατεβήκαμε κάτω και τους είδα να κάθονται στον καναπέ αγκαλιά. Αηδία! Μόλις μας άκουσαν γύρισαν το κεφάλι τους και μας κοίταξαν. Είδα το βλέμμα του να κατεβαίνει στα χέρια μας που ήταν μπλεγμένα μεταξύ τους. «Θα τα πούμε.» είπα και τον φίλησα ενώ έκλεισα την πόρτα πίσω μου. «Πρέπει να φύγω και εγώ θα πάω στην Sofian.» είπε η μητέρα μου και σηκώθηκε. Φίλησε τον Harry ενώ εμένα στο μάγουλο. Έκλεισε την πόρτα και μείναμε οι δυο μας. Τον κοίταξα και πήγα να φύγω. «Που πας;» ρώτησε και σηκώθηκε όρθιος. «Στο δωμάτιο μου;» ρώτησα ειρωνικά και άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά.

Πλευρά Ermina.

Βγήκα από το σπίτι και είδα τον Predino να με περιμένει. Το ξέρω ότι είναι τρελό αλλά ήμαστε μαζί εδώ και δυο εβδομάδες. Κάνει καταπληκτικό σεξ. Το ξέρω ότι ειναι η κόρη μου μαζί του αλλά αυτή δεν την νοιάζει και πολύ, δεν είναι καν ερωτευμένη μαζί του φαίνεται. Μπορεί να τα είχε με την Sofian αλλά χώρισαν. Έτσι κι αλλιώς το έχουμε κρυφό. Δεν πρόκειται να το μάθει κανείς. Με κάνει να νιώθω ξεχωρίστη. Κάτι που έχω να το νιώσω εδώ και πολύ καιρό με τον Harry. «Μετρούσα την ώρα και την στιγμή για να σε δω." είπε και ένωσε τα χείλη μας ενώ ξεκίνησε το αμάξι.

Πλευρά Carmine.

Άνοιξα τα βιβλία μου και άρχισα να διαβάζω. Δεν είχα πολύ διάθεση σήμερα για τίποτα. Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και τον είδα να μπαίνει μέσα. «Τι συμβαίνει με σένα;» ρώτησε και με κοίταξε. «Διαβάζω αυτή την στιγμή. Μπορείς σε παρακαλώ να φύγεις;» τον κοίταξα με νεύρα ενώ δεν έλεγε να φύγει. «Πες μου!» απαίτησε. «Δεν έχει καμιά υποχρέωση να ασχολείσαι μαζί μου.» είπα και σηκώθηκα όρθια. «Ότι και να συμβεί μεταξύ μας Carmine νοιάζομαι για σενα.» είπε αλλά δεν με έπειθαν τα λόγια του. «Είμαι ερωτευμένη με τον Predino και δεν μου αρέσει αυτό που το κάνω.» είπα απότομα ενώ τον είδα να κοκκινίζει. «Κοίτα να το συνηθήσεις για θα συνεχιστεί αυτό μεταξύ μας!» είπε και κοπάνησε την πόρτα. Μαλάκα. άκουσα το κίνητο μου και είδα το Predino. Τι θέλει τώρα; «Έλα μωρό μου πρέπει να φύγω για λίγες μέρες έχει σχέση με την οικογένεια μου συγγνώμη που δεν μπορώ να σε αποχαιρετήσω.» Δεν με νοιάζει και πολύ. «Δεν πειράζει καρδιά μου αρκεί να είναι καλά η οικογένεια σου» είπα και μιλήσαμε άλλο λίγο. Το έκλεισα και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Δεν μας παρατάνε όλοι.

Πλευρά Harry.

Άκου εκεί να είναι ερωτευμένη μαζί του. Δεν με νοιάζει τι κάνει και πως νιώθει. Είδα την Ermina τα έρχεται προς το μέρος μου ενώ ήταν λαχανιασμένη. «Harry πρέπει να πάω στην Γαλλία. Η Sofian δεν είναι καλά πήγε να αυτοκτονήσει και θα πάω να την δω. Θα λείψω για 3-5 μέρες δεν ξέρω ακόμα θα σας ειδοποιήσω μόλις φτάσω.» είπε και με φίλησε πεταχτά ενώ ανέβηκε πάνω. Κουτί μου ήρθε. Πέντε μέρες με την μικρή, μόνοι μας σε ένα σπίτι. Τέλεια. Η Ermina χαιρέτησε την Carmine και εμένα και έφυγε από το σπίτι. Και τώρα οι δυο μας μικρή μου.

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now