Θα ηθελα να σας ενημερώσω οτι εαν δεν υπάρχει συμμετοχή και ανταπόκριση θα σταματήσω την ιστορία ευχαριστώ:)Ξύπνησα νωρίς σήμερα επειδή είχα ραντεβού με την Νίνα. Ντύθηκα και κατέβηκα κάτω. Ούτε σήμερα είχα πολύ διάθεση. Δεν ξέρω γιατί απλώς δεν είμαι και στα καλύτερα μου. Μπήκα στην κουζίνα και είδα τον Harry να τρώει. Μόλις με είδε σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε ενώ συνέχισε να τρώει. Φαινόταν ψυχρός. Μπορεί να τον πείραξε αυτό που του είπα χθες το βράδυ. Αλλά δεν με νοιάζει ας νομίζει ότι είμαι ερωτευμένη με τον άλλον. Κάθησα απέναντι του και άρχισα να τρώω ενώ μου έδωσε ένα ποτήρι. «Ευχαριστώ.» είπα και ήπια λίγο. Ποπο νεύρα! Έσκυψα το βλέμμα μου προς το πιάτο και άρχισα να τρώω τα ψυχούλα με το χέρι μου. Σήκωσα το βλέμμα μου και είδα ότι με κοίταζε ενώ μόλις το βλέμμα μου συνάντησε το δικό του γύρισε αλλού την μάτια του.«Φεύγω» είπα και ήπια και την τελευταία γουλιά από τον καφέ μου.«Που πας και με ποιον;!» ρώτησε και σηκώθηκε όρθιος. «Με το αγορι μου.» αντιγύρισα για να τον εκνευρισω. Πήρα την τσάντα μου και άνοιξα την πόρτα. Την έκλεισε απότομα με το πόδι του. Με γύρισε και με κόλλησε πάνω στην πόρτα ενώ στηρίχτηκε στο ένα του χέρι του.«Δεν θέλω να πας!»είπε και κόλλησε το σώμα του πάνω μου.«Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σε ρωτήσω.» είπα και τον κοίταξα νευρισμενη.«Είμαι ο πατριός σου!» φώναξε ενώ με έκανε να νευριαζω περισσότερο.«Μπα από πότε οι πατριοι πηδάν τις «κόρες»τους;» φώναξα και τον έσπρωξα άνοιξα την πόρτα και έφυγα. Δεν μας αφήνει ήσυχες και αυτός. Πρόβλημα που έχουν όλοι τους γαμώ. Μετά από λίγο συνάντησα την Νίνα και καθήσαμε σε ένα μοναχικό τραπέζι.«Πες μου τι με ήθελες.» της είπα ενώ ήπια λίγο από τον χυμό μου.«Θέλω μια χάρη. Σε παρακαλώ» είπε και μου έπιασε το χέρι της «Πες την.» είπα και της ανταπέδωσα το σφίξιμο.«Θέλω να πάρεις μέρος σε αγώνες αυτοκινήτων.» είπε με αποτέλεσμα να γουρλωσα τα μάτια μου «Είσαι τρελή;» της είπα ενώ με κοίταξε στεναχωρημένη «Σε παρακαλώ θα πάρει μέρος ο Κρις και θέλει να είμαι δίπλα του.» είπε προσπαθώντας να με πείσει αλλά δεν καταλάβαινα γιατί ήθελε εμένα. «Και γιατί δεν πας εσύ;» την ρώτησα «Είμαι έγκυος.» είπε και άρχισε να κλαίει.«Τι πράγμα πως; Πότε; το ξέρει;» ρώτησα ενώ είχα πραγματικά μείνει.«Είμαι δύο εβδομάδων. Δεν το ξέρει. Σε παρακαλώ πήγαινε εσύ. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό στο μωρό. Αν το μάθει θα με σκοτώσει». είπε και άρχισε να κλαίει. Έβγαλα από την τσάντα μου ένα χαρτομαντίλο και της το έδωσα. «Εντάξει. Εντάξει θα μπώ μαζί του. Πότε είναι;» της είπα. Η καημένη δεν θα ήθελα να βρίσκομαι στην θέση της με τίποτα. «Σήμερα. Στις 12 το βράδυ. Θα έρθω και εγώ απλώς δεν θα μπώ μέσα.» είπε ενώ σκούπισε τα δάκρυα της. Τελεία σήμερα βρήκε! «Θα έρθω αρκεί να μου υποσχεθείς ότι θα του το πεις. Αν θες θα είμαι και εγώ μαζί σου.» μου έγνεψε και καθήσαμε λίγο ακόμα μιλώντας.
Πλευρά Ermina.
Ήμουν τον Predino ενώ μόλις είχα κλείσει το τηλέφωνο με τον Harry. Ήλπιζα να μην γίνει με την μικρή τώρα που θα έφευγα. Ήξερα ότι ήταν ασυγκράτητος στο θέμα του σεξ. Ήμασταν στην Γαλλία και πέρναγαμε φανταστικά. Ήταν τόσο γλυκός και καλός. Απλώς ζούσα την στιγμή. Θα περάσω καλά και θα ζήσω την ζωή μου. Τώρα θα πάμε για μια βόλτα στην πόλη.
Πλευρά Harry.
Δεν μπορούσα να δουλέψω καθόλου. Συνέχεια πέρναγε αυτή από το μυαλό μου. Γαμώτο δεν ξέρω τι έχω πάθει με την πάρτη της. Το μόνο που σκέφτομαι είναι πως θα την γαμαω σε ότι στάσεις μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Αχ τι θα σε κάνω Carmine.. Για να τελειώσω όλη αυτή τι δουλειά έπρεπε να κάτσω μέχρι αργά στην δουλειά. Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι είχε πάει 11. Σηκώθηκα και βγήκα από την εταιρία ενώ καληνύχτησα τον φύλακα. Μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησα για το σπίτι με την ιδέα θα με περιμένει και θα χωθώ μέσα της κάνοντας την να ουρλιάζει. Μόλις έφτασα πετάχτηκα από το αμάξι και μπήκα στο σπίτι πετώντας τα πράγματα κάτω. Άφησα τα πράγματα μου και άρχισα να φωνάζω το ονομά της ενώ δεν έπαιρνα απάντηση. Έψαξα όλο το σπίτι αλλά δεν ήταν πουθενά. Δεν άπανταγε ούτε στα τηλέφωνα. Που στο καλό είχε πάει τέτοια ώρα γαμώ;! Θέλει να με τρελάνει τον αντίχριστο μου! Έκατσα στον καναπέ,ενώ έβγαλα την μπλούζα μου.η μπλούζα μου ήδη έκανε παρέα με το πάτωμα,και ένα μπουκάλι ουίσκι έκανε συντροφιά στο χέρι μου.«ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ CARM;»φώναξα και πέταξα με δύναμη το μπουκάλι στον τοίχο κάνοντας το χίλια κομμάτια.πέρασα τα δάχτυλα μου μέσα από τα μαλλιά μου ενώ τα είχα στηρίξει στους αγκώνες μου.ένας ήχος όμως με «ξύπνησε»από όλο αυτό.είχα ένα μήνυμα στο κινητό.σκέφτηκα και το έβγαλα από την τσέπη του παντελονιού μου.ήταν από έναν άγνωστο,για εμένα αριθμό.όταν το άνοιξα αντίκρισα κάτι που μου έσπασε τα πάντα μέσα μου.ένιωθα αγωνία,πόνο,φόβο αλλά και εκτός ορίων και έτοιμος να εκραγώ.η Carmine μέσα σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.συνήθως από αυτά που πραγματοποιούνται σε παράνομους αγώνες.καθώς διέκρινα καλύτερα την φώτο διαπίστωσα πως ξέρω το μέρος που ήταν.o χωματόδρομος Brenil στην Νοτιοανατολική πλευρά της Ουάσινγκτον.θεωρείται από τα πιο επικίνδυνα και θανατηφόρα μέρη σε όλες τις ΗΠΑ.αυτές οι σκέψεις ΠΑΓΙΔΕΥΣΑΝ το μυαλό μου και σε χρόνο τε-τε τα κλειδιά από το αμάξι μου έγιναν ένα με το αριστερό μου χέρι.έφυγα χωρίς την μπλούζα ενώ μπήκα φουριόζος μέσα στο αυτοκίνητο.«άμα πάθεις κάτι μικρή στο ορκίζομαι..θα σε σκοτώσω»κοπάνησα δυνατά το τιμόνι και αύξησα ταχύτητα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Daddy's Girl
Fiksi PenggemarΤι εκανα;μολις το εκανα με το καινουριο amore της μανας μου. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτη η ιστορία είναι αρκετά ντερτι ♥