Μεριά Ηarry.
O ύπνος είχε πάρει ήδη την Ermina και εγώ δεν αντέχω άλλο μακριά από την μικρή θυμάμαι την χθεσινή βράδια και είχα καυλώσει απίστευτα πολύσηκώθηκα σιγανά από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς την πόρτα.αφού την άνοιξα ελάχιστα ξεπρόβαλα στον διάδρομο με στόχο το δωμάτιο της Carmine.μισανοιξα την πόρτα και την είδα να είναι στο κρεβάτι της γυμνή από την μέση και πάνω καθισμένη μπρούμυτα.έριξα ελάχιστα το βλέμμα μου προς το μποξερακι και ήταν έτσι όπως το περίμενα.μου είχε ανυψωθεί περισσότερο από πριν.μπήκα μέσα ενώ κλείδωσα την πόρτα πίσω μου.πλησίασα με αργά βήματα το κρεβάτι ενώ το κεφάλι της ήταν γυρισμένο από την αντίθετη πλευρά από εμένα.έκατσα ελαφρώς στο κρεβάτι και χάζευα το σώμα της.ενώ την επεξεργαζόμουν μου ήρθε μια ιδέα.έβαλα το δάχτυλο μου στο στόμα μου και το έγλυψα.έπειτα άρχισα να το ανεβοκατεβάζω από την ραχοκοκκαλιά της μέχρι λίγο πιο πάνω από τον πωπο της.
Πλευρά Carmine
Μπήκε μέσα στο δωμάτιο ενώ άκουσα να κλειδώνει την πόρτα.για μερικά λεπτά έκλεισα τα μάτια μου και φανταζόμουν για το τι θα μπορέσει να ακολουθήσει.ενώ ήμουν φυλακισμένη στις σκέψεις μου ένιωσα υγρά και ένα δάχτυλο να κάνει διαδρομή στην πλάτη μου.για την ακρίβεια από όσο κατάλαβα έγλυψε το δάχτυλο του και μετά το έβαλε επάνω στην πλάτη μου.χριστέ μου αυτός o άνθρωπος με τρελάνει με ένα άγγιγμα και μόνο.."ξέρεις η υπομονή κάποια στιγμή εξαντλείται.μην με αναγκάσεις να σου σκίσω την κλειτορίδα ΤΏΡΑ στα δύο"ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου ενώ τα χέρια του χουφτωναν δυνατά τον πωπο μου.έβγαλα έναν αναστεναγμό και γύρισα κανονικά με αποτέλεσμα να τον βλέπω.σηκώθηκα σχεδόν,ενώ τα χέρια μου που ήταν σου στρώμα στήριζαν το σώμα μου όρθιο."τι έγινε Haz;θυμήθηκες πως υπάρχω;"τον κοίταξα γεμάτη ειρωνεία ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με είχε ξαπλώσει πίσω ανοίγοντας τα πόδια μου και μπαίνοντας ανάμεσα τους."μωρό μου"το χέρι του πήγε στο εσωτερικό τον μηρών μου"όλη την ημέρα δεν έκανα τίποτα άλλο,εκτός από το να περιμένω αυτή την στιγμή."τα δύο του δάχτυλα άρχισα να χαϊδεύουν απαλά τους μηρούς μου"σκεφτόμουν το πως θα σε πάρω.όρθια;από πίσω;ή να σε έχω επάνω μου;"η γλώσσα του έγλυφε άγρια τον λαιμό μου ενώ μετά από λίγο χωρίς να το καταλάβω τις είχε μπλέξει μεταξύ τους.εγυρα ελάχιστα το κεφάλι μου και πλησίασα το αυτί του "πάρε με όπως θες."στο τέλος της πρότασης το χέρι μου πήγε στο πεος του και το έπιασε δυνατά ενώ o Harry έκανε μια καυλωτικη γκριμάτσα.τα χέρια του πίεζαν το στήθος μου και το βλέμμα του είχε καρφωθει με το δικό μου.αφού άφησε το στήθος μου,κατευθύνθηκε προς το κάτω μέρος του εσώρουχο μου."ξέρεις κάτι;"με ξανακαρφωσε με το βλέμμα του"αυτό δεν θα το ξανά δεις"δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω όταν το εσκυσε και κατέβασέ το μποξερακι του μπαίνοντας με δύναμη βίαια μέσα μου.τα νύχια μου έμπηξαν στην πλάτη του και τα πόδια μου κλειδώθηκαν γύρω από την λεκάνη του. "Θεέ μου"πήρε φόρα και μπήκε ξανά με μια σκληρή ώθηση μέσα μου "Θέλω να μπαίνω μέσα σου"βγήκε και ξανά μπήκε με δύναμη μέσα μου "για ώρες.σε σημείο να με παρακαλάς να σταματάω ενώ θα θες και άλλο. Από την έξαψη θα χάνεις τα λόγια σου,τις σκέψεις σου και πολύ πιθανόν να μην νιώθεις τίποτα ανάμεσα από τα πόδια σου "Βγήκε και μπήκε με περισσότερη ορμή πιο βαθιά ενώ άρχιζε να πιπιλάει την φλέβα στον λαιμό μου. Συνέχιζε με ταχύτητα ενώ η ηδονή μου είχε χτυπήσει κόκκινο."δεν θέλω να χύσω ακόμη"τον γύρισα απότομα από κάτω και εγώ ήμουν από πάνω του."σειρά μου να πάρω τον έλεγχο"του έκλεισα ελαφρώς το μάτι ενώ το πεος του είχε γίνει πιο σκληρό και πιο μακρύ από ποτέ.ανεβοκατέβαινα με την βοήθεια του.τα χέρια μου ήταν στο V του και έσπρωχνα τον πωπο μου πιο βαθιά με αποτέλεσμα να τον βάζω πιο βαθιά μέσα μου.ενώ τα δικά του χέρια ήταν στους γοφούς μου και με έσπρωχνε πιο βαθιά και πιο βαθιά."γ-για πες μου τώρα 'μπαμπά'"τόνισα το μπαμπά ειρωνικά και άρχισα να αυξάνω ταχύτητα "με την μητέρα μου το απολαμβάνεις π-περισσότερο;"η φωνή μου κοβόταν αφού το χοντρό μόριο του έμπαινα και άλλο βαθιά."ο-όχι.μόνο εσύ με αναβεις.μ-μόνο εσύ μου την σηκώνεις μόνο με ένα σου βλέμμα"έκανε κοφτές ανάσες και καταλάβαινα από τον τόνο της φωνής του πως o οργασμός δεν θα αργούσε."για 25χρόνος είσαι λίγο σπαστικός και ξενέρωτος αλλά στο κρεβάτι είσαι απίθανος"αφού τελείωσα την πρόταση μου αναστενάζα δυνατά και παράλληλα βογκουσα.με σταμάτησε απότομα και με κατέβασέ από πάνω του και με ξανά έβαλε από κάτω του πιάνοντας δυνατά τους καρπούς μου."εγώ ξενέρωτος;"η φωνή του φαινόταν σοβαρή και το βλέμμα του γυάλιζε."ναι"έβγαλα ένα πνιχτό γέλιο σαν να τον κοροϊδεύω"ΆΝΟΙΞΕ.ΤΗΝ.ΜΠΑΛΚΟΝΌΠΟΡΤΑ.ΤΏΡΑ."έκοβε τις λέξεις και είχε ήδη πάρα σοβαρέψει.μου άφησε τους καρπούς και μου έκανε σήμα να σηκωθώ και να ανοίξω την πόρτα.την άνοιξα και τον είδα να με πλησιάζει με πονηρό χαμόγελο."βγες έξω μωρό μου"με έσπρωξε ελαφρώς από την μέση προς τα έξω.ήρθε από πίσω μου και με κόλλησε πάνω στο μόριο του.πήρε τα χέρια μου και τα έβαλε στα κάγκελα και τα έβαλε και εκείνος ακριβώς δίπλα.μετά από λίγο τον ένιωσα να μπαίνει από πίσω μου νιώθω πως όλο αυτό θα με κάνει να παραλυσω από τον πόνο."σ'αρέσει αυτό;"έδωσε σκληρή ώθηση και ταρακουνήθηκα.η δύναμη μου είχε χαθεί και δεν είχα λόγια να περιγράψω."είμαι ξενέρωτος τώρα μικρή;"ξανά πήρε άλλη μια ώθηση και μπήκε πιο σκληρά και βαθιά από πίσω μου."ο-όχι"απάντησα ψιθυριστά και άρχισα να μουδιάζω από πίσω.το ένα του χέρι το έβγαλε και άρχισε να τρίβει με δύναμη την περιοχή μου ενώ τον μπαινοεβγαζε από πίσω μου.μερικές φορές έκανε τόσες σκληρές ωθήσεις που μου κοβόταν η ανάσα.μετά από λίγο πήρε το χέρι του από την περιοχή μου και του το είχα γεμίσει με υγρά.αφού τα ρούφηξε με το στόμα του,πήρα τα μαλλιά μου στα χέρια του και τα τραβούσε πίσω.έμπαινε όλο και πιο γρήγορα κάνοντας με να τελειώσω.εκείνος συνέχιζε με περισσότερη δύναμη ενώ με δάγκωνε με δύναμη στον λαιμό.μετά από λίγο άκουσα έναν αναστεναγμό και έχυσε και εκείνος.βγήκε από μέσα μου και με πήρε από το χέρι βάζοντας με ξανά μέσα.τον είδα να βάζει το μποξερακι του και να ξεκλειδώνει την πόρτα όταν γύρισε και με κοίταξε με πονηρό βλέμμα."την επόμενη φόρα να προσέξεις τι θα πεις γιατί ίσως δεν σε λυπηθω.εννοώ ίσως σε πηδήξω στον κήπο"έκλεισε την πόρτα και ξανά γύρισε στο δωμάτιο του ενώ εγώ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό.
YOU ARE READING
Daddy's Girl
FanfictionΤι εκανα;μολις το εκανα με το καινουριο amore της μανας μου. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτη η ιστορία είναι αρκετά ντερτι ♥