Εγινε ενα λαθος συγγνώμη οποτε το διόρθωσα ηταν ενα ονομα που έκανα λάθος ειναι το ιδιο κεφάλαιο παντος♥
Ξύπνησα το πρωί με ένα τρομερό
πονοκέφαλο. Σηκώθηκα από το κρεβάτι ενώ φοράγα ακόμα τα ρούχα από το club που είχαμε πάει με τα παιδιά. Ξεντύθηκα ενώ έμεινα μόνο με τα εσώρουχα και βγήκα έξω από το δωμάτιο με προορισμό το μπάνιο είδα τον Harry να βγαίνει εκείνη την στιγμή από το δωμάτιο και οι σκηνές από χθες το βράδυ ήρθαν στο μυαλό μου. Παρόλου που ήμουν μεθυσμένη το καλό με εμένα είναι ότι μπορώ και θυμάμαι τα πάντα. Του χαμογέλασα πονηρα και τον πλησίασα ενώ εκείνος προσπάθησε να με προσπεράσει. Μπήκα μπροστα του και τον κόλλησα στον τοίχο. "Καλήμερα" του είπα χαμογέλαστα ενώ με κοίταζε σαστημένος. "Τι κάνεις; Μπορεί να μας δει η μητέρα σου!" είπα ενώ με έσπρωξε. Δάγκωσα τα χείλη μου και μπήκα στο μπάνιο κουνώντας τους γλουτούς μου προκλητικά. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και μπήκα να κάνω ένα ντούζ για να χαλαρώσω. Όλα ερχόντουσαν στο μυαλό μου εκείνος να μπαίνει μέσα μου βιαία και εγώ να ουρλιάζω από την ηδονή. Άρχισα να λούζουμαι ενώ η ιδέα ότι έμπαινε μέσα μου με έκανε να υγραίνομαι. Τέλειωσα το μπάνιο και τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου. Μπήκα πάλι στο δωμάτιο μου και έστειλα στην Nina μήνυμα να συναντηθούμε σε μια ώρα για καφέ. Έπρεπε να μιλήσω σε κάποιον επιγόντως δεν άντεχα να τα κρατάω μέσα μου όλα αυτά. Στέγνωσα τα μαλλιά μου και ντύθηκα. Κατέβηκα κάτω και τους είδα να τρώνε πρωινό στην κουζίνα ενώ ο Harry ήταν έτοιμος να φύγει για την δουλειά. Είχε πιάσει τα μαλλιά του κοτσο. Είναι τόσο sexy με το κουστούμι.Σκέψεις Jason.
Αυτή η μικρή είναι φωτιά και τόσο τολμηρή. Το ότι την είδα πάλι με τα εσωρούχα μου έφερε στην μνήμη όλα αυτά που είχαν γίνει την προηγούμενη μέρα. Έγω να μπαίνω μέσα ενώ εκείνη να ουρλιάζει από ηδονή. Δεν ξέρω τι θα κάνω με την πάρτι της. Την είδα να κατεβαίνει κατώ ενώ φόραγε ένα κοντό σοτσάκι που αναδίκνυε τα πόδια της. Μου χαμογέλασε πονήρα ενώ εγώ κρατηθήκα επείδη ήταν η μητέρα της μπροστά. Κάθησε να φάει μαζί μας ενώ την ένιωθα να μου χαιδευεί το πόδι κάτω από το τραπέζι. "Φεύγω" ανακοίνωσα και την είδα να σηκώνεται ενώ η μητέρα της πήγε στο ψυγείο. "Σε περιμένω το βράδυ στο δωμάτιο μου μην αργήσεις μόλις κοιμηθεί" είπα και δάγκωσε τον λοβό μου ενώ πήρε την τσάντα της και έφυγε από το σπίτι.
Πλευρά Carmine.
"Και που λες έτσι έγιναν τα πράγματα" της εξήγησα ενώ με κοίταζε με ανοιχτό το στόμα. "Πες κάτι." είπα και χαμογέλασα αχνά ενώ ήπια λίγο από τον καφέ μου. "Το κάνες με τον πάτριο σου!" φώναξε ενώ όλο το μαγαζί γύρισε και μας κοίταξε "Σκάσε καλέ τι φωνάζεις; Δεν είναι πατριός μου. Δεν έχουμε καμία συγγένεια." είπα και την κοίταξα θυμωμένα. "Είναι με την μαμά σου!" είπε σοκαρισμένη. "Δεν είναι παντρεμένη. Έτσι κι αλλιώς ξέρω την μητέρα μου σε λίγο καιρό θα έχει βρει κάτι καλύτερο." είπα και έκλεισα το μάτι στον σερβιτόρο που πέρασε εκείνη την στιγμή από δίπλα μας. "Είσαι τρελή. Τουλάχιστον πέρασες καλά;" με ρώτησε ενώ γέλασε και κούνησε το κεφάλι της. "Δεν παίζετε ο τύπος. Του είπα να περάσει από το δωμάτιο μου το βράδυ" είπα ενώ κάλεσα τον σερβιτόρο για να πληρώσουμε. "Δεν πας καλά κοπέλα μου και αν σας πιάσει η μητέρα σου;" είπε ενώ τα μάτια της ήταν γουρλωμένα. "Θα κοιμάται και δεν θα καταλάβει τίποτα." πληρώσαμε ενώ ο σερβιτόρος μου έδωσε τον αριθμό του. Γέλασα και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς τα μαγαζιά. "Ξεκινάω αύριο με την σχολή." είπα ενώ μπήκαμε στo μαγαζί της Dior. "Καλή επιτυχία σε όλους τους τομείς." είπε και έβγαλε έναν αναστέναγμο. Αλλά δεν με ένοιαζε η γνώμη της ήξερα ακριβώς τι ήθελα να κάνω μαζί του.
Σκέψεις Jason.
Ήμουν στο γραφείο και προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στην δουλειά αλλά αυτή η μικρή μου είχε πάρει το μυαλό στη κυριολεξια. Δεν ξέρω τι θα κάνω μαζί της δεν μπορώ να την αντισταθώ εύκολα. Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι είχε πάει πέντε το απόγευμα. Πως πέρασε έτσι ώρα; Σκατά θα πάρω την δουλεία για το σπίτι δεν αντέχω εδώ άλλο. Έφυγα από το γραφείο και έφτασα στο σπίτι μέσα σε 20 λεπτά. Φίλησα την Ermina στο στόμα ενώ μου χάμογελασε. "Πάω να δουλέψω." της είπα και έβγαλα το σακάκι μου. "Εντάξει αγάπη μου θα έρθω να σε ξεκουράσω μετά." μου έκλεισε το μάτι και ανέβηκα πάνω. Μόνο που ήθελα την Carmine να με ξεκουράσει αλλά ποιος ξέρει μπορεί να ξεχαστώ έτσι. Άρχισα να δουλεύω ενώ προσπάθησα να αδειάσω το μυάλο μου από όλες τι σκέψεις που είχαν να κάνουν μαζί της.
Πλευρά Carmine.
Γύρισα στο σπίτι κατα το βραδάκι. Άνοιξα την πόρτα και έβγαλα τα παπούτσια μου. Άνεβηκα πάνω ενώ στο σπίτι επικρατούσε ησυχία. Άφησα τις σακούλες στο δωμάτιο μου και αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο. Βγήκα από το δωμάτιο και άρχισα να προχωράω προς τον διάδρομο για να μπω στο μπάνιο. Άκουσα φωνές και αναστενγμούς να έρχονται από το δωμάτιο τους. Το κάνουν. Δάκρυα και θυμός κατέκλεισαν το σώμα μου. Μπήκα στο μπάνιο και έκλεισα την πόρτα δυνατά πίσω μου για να καταλάβουν ότι είχα γυρίσει. Το μπάνιο με ήρεμησε κάπως. Τύλιξα την πετσέτα μου γύρω και άνοιξα την πόρτα ενώ κράταγα στα χέρια μου τα άπλυτα. Τον είδα να βγαίνει από το μπάνιο και τον προσπέρασα χωρίς να του δώσω σημασία. Μπήκα στο δωμάτιο και φόρεσα ότι πιο προκλήτικο είχα.
Φόρεσα το νυχτικό και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι ενώ περίμενα να περάσουν οι ώρες για να έρθει αν τελικά έρθει δηλαδή. Θα δούμε ποια τον ευχαριστεί περισσότερο. Η ώρα είχε πάει 2.38 και ακόμη τίποτα.ήμουν σίγουρη πως ή το ξέχασε ή δεν με θέλει.άκουσα ξαφνικά την πόρτα του δωματίου τους να ανοίγει,και κάποια βήματα να πλησιάζουν το δικό μου δωμάτιο."δεν το ξέχασε.έρχεται"σκέφτηκα και αφαίρεσα γρήγορα το νυχτικό μου.γύρισα μπρούμυτα ενώ τέντωσα προκλητικά τον πωπο μου.
YOU ARE READING
Daddy's Girl
FanfictionΤι εκανα;μολις το εκανα με το καινουριο amore της μανας μου. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτη η ιστορία είναι αρκετά ντερτι ♥