Capitolul 11

47 5 4
                                    

EVIE p.o.v
Stăteam la masa impreuna cu Luke si cu mama sa. Atmosfera era una foarte placuta.
-Eu merg pana la baie. Luke ne anunta, si paraseste sufrageria.
-Si, cum a fost astazi la scoala? mama lui Luke ma intreaba si zambeste.
-Pai...a fost, ciudata...recunosc eu zambind inapoi.
Luke intra inapoi in sufragerie, si se aseaza pe scaun langa mine.
-Evie, ce ti s.a intamplat?  intreaba mama lui Luke.
Il simpt pe blondul de langa mine incordandu.se si uitandu.se urat la mama lui.
-Pai, nu.mi prea amintesc...eu, eram la spital si-
-Defapt, ma intrerupe Luke, mama,mama, ea e iubita mea si doar s.a lovit la cap, dar totuși destul de grav. spune Luke, iar mama lui paleste.
-Ce? Luke, vorbesti serios? Ai o iubita? ochii ei ies din orbite.
Stai, credeam ca ea stia...
-Mama, nu ti.am spus inca...suntem impreuna de ceva luni, nimeni  nu știe. vocea blondului ma liniștește, incepeam sa cred ca m.a mintit.
-Aha...bine Luke, Evie ma bucur să te cunosc. mama lui Luke zambeste iar eu ii intorc gestul.
-Bine, eu cu Evie mergem sus. Pa mama. Luke spune repede si ma prinde de mana.
-Bine, noapte buna. femeia roscata ne ureaza, dar eu deja zburam pe scari trasa de blond.
-Aa, noapte buna!! tip, sperand sa ma audă.
Intram in camera iar Luke incuie usa.
Se intoarce la mine si ranjeste.
Ok, deja nu.mi place...
-Sa.ti gasim niste pijamale. vocea lui ma liniștește...
Pfiu...
Ma asez pe pat, si ma uit curioasa la Luke cum scotoceste prin dulap fara intrerupere.
-Uite! spune el, aruncand langa mine niste boxeri negrii si un tricou alb destul de lung.
Imi simt obrajii arzand si imi las capul in jos.
-Astia sunt ai tai? prind intre doua degete boxerii si ii flutur prin fata ochilor.
-Da, si sunt purtați. replica lui aproape imi taie rasuflarea, iar rasul lui inunda camera.
Iau hainele in brațe si ma fastacesc.
-Luke?
-Mh? mormaie el preocupat, cu capul inca in dulap.
-Te poti intoarce, stii tu...ca sa ma pot schimba? intreb incet, iar el isi scoate capul din dulapul maro, mainile fiindu.i ocupate de niste boxeri.
Doamne...
-Nu. raspunde el prompt.
-Cum adica "nu"?!
-Bine, bine...ma intorc. se da batut ranjind.
Se intoarce, iar eu imi deschei nasturele blugilor, ii dau jos, si ma ridic in picioare, tragandu.mi boxerii negrii pe mine. Ma asej jos si...simt ceva rece in zona dintre picioare. Boxerii...erau... erau...uzi?!
-Aa! un țipat ascutit imi scapa printre buze si sar de pe pat.
-Ce naiba? Ai pățit ceva?! se intoarce repede Luke, inspectandu.ma.
-Boxerii, astia de pe mine...sunt...uzi! rosesc si ma uit in alta parte.
-Ce? Nu...nu are cum...adica numa ce i.am scos din dulap si...stai. se opreste brusc din palavrageala. Esti excitata? intreaba, un ranjet imens acoperindu.i întreaga față.
Ce?!
-Ce?! intreb, aproape urland. Nu! Doamne, Dumnezeule! Nuu!
-Bine, bine...rade el. Nu trebuie sa recunosti...sopteste ultima parte, ranjind.
Imi dau ochii peste cap, iar el zâmbește inocent.
-Siii...boxerii tot uzi sunt. soptesc, din nou simtindu.ma rusinata.
-Unde? intreaba lejer.
Ce?! Unde?!
-Pai...eu...
-Arata locul.
Dumnezeule, asta e si mai greu...
-Aaa, nu conteaza da.mi altii. spun si imi musc buza, stresata.
-Arata.mi. imi mai repeta Luke.
Uf Doamne, asta o sa fie greu...
-Pai...aici. soptesc si arat discret cu degetul locul.
Ochii lui Luke se maresc, si papilele i se dilata.
-Esti sigura ca nu esti excitata? intreaba el.
-Foarte sigura!
Se apropie de mine, ajungand in fața mea. Mana lui se apropie de locul aratat de mine, iar eu ma dau in spate cu un pas.
-Stai nemiscata. porunceste el.
-Bine...
Cu cat mana lui se apropia mai tare de locul dintre picioarele mele, cu atat respirația mea devenea mai sacadata.
Degetul lui m.a atins usor, eu scapand un geamat.
Ochii lui s.au marit si mai tare, iar dintr.o data incepand sa rada.
Ce e gresti cu el?!
Rasul lui devene din ce in ce mai colorat, si dadea semne ca nu se va oprii prea curand.
Ce e asa amuzant pana la urma?!
-Ce ai? intreb curioasa.
El isi deschide gura, dar din ea iese un alt hohot de ras.
-Luke! Ce naiba ai?! ma rastesc, iar fața lui se face rosie.
-O...o sa te superi pe mine daca iti spun. reușește el sa spuna, printre rasul puternic ce.l stapanea.
-Luke! Ce naiba ai facut?! intreb speriata oarecum...
-Pai...eu...tii minte cand am plecat de la masa la toaleta? ma intreaba el.
-Da.
-Defapt am venit in camera si mi.am schimbat boxerii pentru ca erau uzi din cauza ta. Mi s.a sculat numai uitandu.ma la tine cum gemeai cand bagai in gura cate un cartof pai blestemat. rosesc imediat din cauza limbajului lui total neadecvat.
-Luke! chitai stanjenita. Asa, continua.
-Si...boxerii uzi i.am ingramadit in dulap, si acum...ti.am dat sa.i porti. Nu am vrut, jur! spune el, si incepe din nou sa rada.
Dureaza cateva minute sa realizez ce defapt a spus Luke.
-Aaaa! Tu, idiotule!! tip, sarind de pe un picior pe altul, sperand, ca prin minune, boxerii sa dispara cumva de pe mine.
Rasul lui se intensifica, si atunci realizez  ce adorabil e.
-Esti dragalas. spun, iar el se opreste din ras, si ma priveste incruntat.
-Ce? intreba.
-Esti-
-Nu termina propozitia aia. ma avertizeaza iar eu inca nu ma prind...ce.am facut gresit??
-A, scuze...eu-
-Las.o balta. se rasteste.
Literalmente, ma urasc!
A trebuit eu sa distrug momentul cu complimente mele aiurite!
-Luke, scuza.ma daca am facut ceva gresit, eu...
-Am spus sa o lasi naibii balta! tipa el.
-Iar eu am spus scuze! tip si eu. Ce a fost atat de gresit in a.ti spune ca esti dragalas?!
-Nu.mi mai spune asa! urla el, ochii lui albaștrii transformandu.se in negrii.
-Ce naiba ai acuma?! tip si eu.
Pumnul lui izbeste micuta noptiera, iar eu tresar.
-Taci. Taci sau iti va parea rau.
Bine, daca vrea sa tac, nici o problema, am sa tac.
-Voi tacea, promit. spun printre dinti, iar el izbeste pumnul de perete.
Degetele lui au mici zgarieturi din care curge sange.
Oare il doare? Saracul,  ii voi curata ranile alea. Evie, ai innebunit?! Defapt, sper sa.l doara ca naiba!

The changeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum