-Oare e bine? aud o voce soptind.
-Mai spune-mi inca o data...unde ai gasit-o? inca o voce.
-Pai...la benzinarie. Era doar in sosete, plangea si dardaia de frig, si cand am intrebat-o ce a patit repeta intruna "Luke", "Luke", "Luke"...
Imi deschid ochii larg, imediat zarind un băiat cret in fata mea, ochii lui verzi analizandu-ma din cap pana in picioare.
-Te-ai trezit. sopteste incet, si imediat inca un baiat cu parul sate si ochii albastrii a venit la pat zâmbind.
-Hei, cum te simti? intreaba satenul.
-Aa..bine, cred.
-Eu sunt Harry iar el e Louis, se prezinta cretul, uitandu-se adanc in ochii mei. Suntem frati.
Ma uit la cei doi si ma incrunt.
-Nu semanati. concluzionez.
-Nu, ai inteles gresit, noi doi, suntem frati. repeta încă o data, iar eu incep sa rad.
-Neaaa, nu are cum...vezi tu, eu am un frate deja...
-El e dratele tau vitreg, parintii nostrii adevarati au murit cand eram mici, si am ajuns la orfelinat...pe tine te-a adoptat cineva, iar eu am crescut acolo...acum sunt cântăreț iar tu ai capul spart...si adevaratul tau nume e Ariana. Si poti sa canti, daca eu pot poti si tu...ai incercat vre-odata?
Toate infornatiile si-au facut loc in capul meu, încețoșand tot ce stiam pana acum.
Pana acum eu aveam o familie, un iubit ce nu era iubitul meu, o bunica rea ce nu era bunica mea, un frate pe care nici macar nu-l mai cunosc, o prietena de tot rahatul si o viata blestemata, iar acum, vine Harry, asa zisul frate al meu, imi spune ca sunt faimoasa, ca am voce...ceea ce mi se pare absurd...
-Si daca minti? intreb, arcuindu-mi o spranceana.
-Analize de sange...lui Louis i sa parut ca semanam, asa ca practic a tarat un medic pana aici si l-a fortat sa ne faca o analiza de sange si ghici ce? Suntem frati, boom!
-Aha...siiii, esti faimos ziceai? intreb zambind inocent.
El rade, si da din cap.
-Super, si canti?
-Am o trupa. Eu, Louis, Liam si Niall.
Si acela a fost momentul cand din nou, viata si-a batut joc de mine.
-Niall? intreb sec. Blond cu ochii albastrii, accent irlandez si perfect la dat imbratisari?
-Da...de unde il stii?
-Superb! tip, inchizandu-mi ochii.
-Ari...ce sa intamplat?
-nimic...chiar nimic...
CITEȘTI
The change
De TodoFaptul ca esti o persoana inocenta nu ar trebuii sa fie un lucru rau. Ingerii sunt inocenti. Faptul ca nu-ti poti stapanii demoni nu e vina ta. Si demonii au fost o data ingeri...