Καλοκαίρι.....βαρεταααα ....είμαι σπίτι και ακούω μουσική
Δεν μου αρεση ιδιετερα το καλοκαίρι .. πολύ ζέστη...και γενετικά δεν μαρεση. Ξαφνικα ακούω το σκύλο μ να γαυγιζη ..βγενω εξω να δω και βλέπω πως κάποιος μετακομιζε απεναντη....ε καλά λέω ένταξη. Το άλλο πρωι βγει κα στο μπαλκονη μ κ εκατσα στην καρέκλα μ με τα πόδια πανω στα κάγκελα....άκουγαν τους απεναντη π κάνανε δουλειές....ξαφνηκα βλέπω μέσα απο τζαμη του σπιτιού τους εναν ωραίο τυπο με μια μαύρο μπλούζαου έγραφε Motionless In Whitχεχαρηαρα εγώ γτ εκεί στην γειτονιά ειμουν το μονο Emo άτομο και γενηκα άτομο π να ακουη τετεια μουσική. Το απόγευμα κατα τις 6 έβαλα τέρμα την μουσική με New Years Day -the joker- μιας π και η δική μ είχαν φύγει κ θα γυρναγανε αργα, εκατ σα στο μπλκονη πάλη και ζωγραφηζα και τραγουδούσα για να πέραση η ωρα...απεναντη ηταν το παιδι π είχα δει πίσω απο το τζαμη .... φενοτανε πιο καλά τωρα...
Μολλης τον είδα...σταματισα το τραγούδη κ αφεισα κατω το στυλό κ απλα ...τον κοιταγα. Το ωραίο είναι οτι κ αυτός με κοιταγε λίγο πιο πριν τον δω εγω οτι ειναι κ εκεινος στο μπαλκονι του. Την ωρα π τον κοιταξα μ χαμογελα λίγο κ με χερετα ελαφρα, εγώ είχα μήνη με ενα βλεμα αλλά τον χερετισα κ εγω, δεν κράτησε για πολλή όμως γτ τον φώναξε η μητέρα του μεσα. Αργότερα ξαναβγεικε εξω κ μου μίλησε ....-hey...ωραιο τραγουδι...
-thanks..
-είμαι ο Nick..
είμαι η Andy ...
-χαρικα ....
-κ γω..( εγώ να δεις )
-εμ...είμαι κενουριος και...έλεγα μηπως θα με ξεναγουσες σε κανα δυο Μέρη εδω ...
-( οχχχ.....) εμ δεν ξερω θα ρωτισω τους γονεις μου και ...θα σ πω αν ειναι...αύριο...
-okay τα λέμε...
Οχχχ.......τι ηταν αυτο τώρα....γνωριστικαμε γιλακι κ μου λέει να πάμε βολτα να του δείξω το μερος έτσι απλα....α...οκ εμένα δεν με ενοχλη ...να δω κ τι τύπος ειναι...
Το άλλο πρωι ρωτισα την μητερα με αν με αφηνη να παω κ μου είπε ενταξη...Πήγα και χτυπισα την πορτα του...
-Ναι..( η μητέρα του )
-Αμ..γεια σας...
-Γεια σου καλη μου...τι θελεις?
-Αμμ...ε τον Nick..
-Α..ε-ενταξη μισο να τον φωναξω...
( πρεπει να την φρικαρα λιγακη με το μπλε μου μαλλι )-Ει..Andy σωστα?
-Ναι....εμ θα..ερθης τελεικα για την βολτα που λέγαμε?
-Ναι ναι μισο λεπτο και ερχομαι....πέρασε μεσα...είναι λίγο ακαταστατα αλλά ενταξη...
-Σιγά μια χαρα ειναι...
Μαμά του-αγαπη μου δεν έχουμε τακτοποιηθη ακόμα για να σου προσφέρω κατι ...
-Είμαι ενταξη δεν πειραζη..-Μαμααα.....αστην μην αρχηζης πάλη..
-Ειναι ένταξη σιγά δεν μου είπε τπτ....
- Έτοιμος...
( ηταν τελειος και τελεικα ηταν Emo σαν εμένα...)
-Αα...ε ναι ωραια πάμε...( είχα χαση κ λίγο τα λογια μου )Λαθάκια: Motionless in white..( χαρτικά εγω )...
I hope you like it ... σε ολα μου τα κεφαλεα θα εχω ενα μικρο λαθακι κ θα τα διορθονω εδώ κατω...<3 <3