Αφού φαγαμε όλοι μαζί ..εγώ με τον Nick πηγαστο δωμάτιο να ξαπλωσουμε , αφού βαλαμε μπιζαμες ξαπλωσαμε και κατσαμε αγκαλιά..
Ε: μμμ...ευχαριστώ για οτι έκανες σημερα για μένα...
Ν: ήθελα και το εκανα...
Ε: και πάλη ...ευχαριστώ,,
Ν: δεν κανει τπτ αγάπη μου....ή μάλλον κανει...
Ε: τι?..(γελοντας)
Ν: ναι για όλα όσα εκανα για σένα σημερα πρεπη να μου το ανταποδοσης ...
Ε: χαχα και πωςθα το κανωαυτο δλδ.?
Ν: μμ....για να σκευτω...α! Με ενα μεγαλο φιλί καθαρισες
Ε: μονο?...(φιλι)
Ν: μ...κοιτά αν θες να μου το ανταπόδοσης και αλλο...εγώ δεν εχω.θεμα..
Ε: χαχαχαα ...
Με κρατισε αγκαλιστα πιο σφηχτα και τον φιλισα γλυκά...κάποια στιγμη με σταματά και με κοιτα καταματα με χαμόγελο και...συνεχίζει να μετα αυτός αυτήν την φορά...
Ν: λες να είμαστε στο ίδιο τμήμα στο σχολείο?..
Ε: το ελπίζω..
Ν: αμα ειμαστε μαζί θες να κατσουμε μαζί..?
Ε:βέβαια αγάπη μου...
Ν: ωραία...
Ε: ααχμμ....νυσταξα..
Τα ματια μου εκληναν ..ημουν κουρασμένη και ξαπλωσα πανω του και ελκησα τα ματια μου ....
Το πρωι ξυπνισα με ενα τραγουδι..το "She is a monster"Ν: αγάπη μ καλημέρα ...
Ε: καλημερα.. Τι τραγουδάκι είναι αυτο?
Ν: ξέρω οτι σαρεση ...σε έχω ακούσω να το βάζεις στο σπίτι σου καποιες φορες..σαν να είναι γραμμένο για σένα....είσαι ενα ομορφο τέρας...
Ε: α...δλδ είμαι τέρας?.( με ενα χαμογελακι)
Ν: ε-ε..εμ όχι αλλο λε-...
Ε: κατάλαβα τι ένωσης δεν με πειραζη ...
Ν: όχι μην παρεξηγηθης...
Ε: χαχα οκ άραξε ..αφού είπαμε..είμαι ο δαίμονας σου...❤
Μικρο αλλά πιστεύω να αρέσει... Γραψτε μου αν αρέσει να συνεχησω γτ δεν γράφω τοσο πολύ τελευτεα ..💀❤