Μετα απο κάνα δυο μέρες μακρια του (>-_-<) ξανά βγεικαμε...και πήγαμε στο παλιό του σχολείο ... για να μου γνωριση την παρέα του και την περιοχει γιατί θα πειγεναμε με τους κολλητους του και με της κοπέλες τους....κατευηκαμε απο το μέτρο και είδα 4 emo αγόρια και 2 emo κορίτσια...(όλοι τους πολλή cool...)
Ν: παιδιά απο δω η Andy.....η κοπελα μου..Andy απο δω τα παιδιά...o Lucas, o Alex, o Dean και η κοπελα του η Mary και ο Sam και η κοπελα του η Ntina..
E:χρκ παιδιά...
Lucas: οπ...nick ωραία κοπελα ...
Nick: σκασε ρε...
L: έλα ρε πλάκα κάνω...
Mary: hey ... χρκ ...ποσο καιρό είσαι emo?
A: 2 χρόνια είμαι εσύ?
M: 4
A: wow
Alex: ποσο είσαι ?
Α: 15 you?
Al: 17 αχα..αρα έχετε και την ίδια ηλικια με τον Nick ..μια χαρά...
Ποοο και τεριαζετε πολλή ...Ntina: όντος...
Μετα πηγαμε σε μια καφετέρια που είχε και αλλά emo...και λέω ''πως και δεν ήξερα αυτήν την καφετέρια τόσο καιρό?''. Είχε παει 9 το βράδυ...δλδ απόγευμα γιατί το καλοκαιρι μέχρι 12 είναι σαν απογευμα...και .... αρχησαμε να γυρναμαι σπίτι .... πειραμε το μέτρο ...εκείνη την μέρα δεν είχε κοσμο μέσα. Και βρίσκαμε αδιες θέσης....εκεί που κατσαμε δεν ηταν κανεις είχε μονο 5-6 ατομα πιο μέσα ..... ο Nick είπε πως μ'αγαπα...και με φίλησε ....ε βεβεα τον φιλησα και εγω...
Ν: πως πέρασες σήμερα..?
Α: τέλεια ..και πολύ καλα παιδιά οι φιλοι σου ..
Ν: ναι είναι μου έχουν συμπαρασταθει πολύ..
A: aww cute...
*kissss*
Μετα απο λίγο φτάσαμε σπίτι...περπατοντας...μου είχε πιαση ελαφρά την μέση ..για να μην με πονεση και εγώ του κρατούσα το χερι ... ημουν το όσο ευτιχησμενη και απο οτι εδειχνε το προσωπο του και...η καρδιά του ηταν και αυτος....
Φτάσαμε σπίτι και με πήγε μεχρι την πόρτα ακριβός απο εξω....Α: ευχαριστώ...πέρασα ωραία σήμερα...
Ν: και εγώ...*good night kiss* τα λέμε αύριο ..
Α: οκ
Και έτσι πέρασα μια ολόκληρη μέρα με το αγόρι μουυυ.......≈*.*≈