κεφαλεο 22

57 8 4
                                    

Μετα απο λίγο τον ρωτισα με παράπονο..

Ε: Nick...

Ν: ναι...

Ε: είσαι συγουρος πως θες να μήνις μάζη μου ακόμα ..και..σαν τέρας..?

Ν: ναι θέλω να είμαι μαζί σου...και δεν είσαι τέρας...δεν είσαι τπτ...

Ε: είμαι......δεν με πιστευεις ετσι ( λίγο θυμομενα )

Ν: ...όχι...βεβεα σε πιστεύω...

Ε: όχι..δεν με πιστεύεις...λες ψέματα...νομιζης πως είμαι τρελή...

Ν: όχι όχι...αληθεια λέω ...δεν πιστεύω πως είσαι τρελή...

Ε: Nick..ενα θα σου πω......ποτε ..μα ποτε ...μη κοροϊδευης εναν δαίμονα....μπορεί να σε καταλάβει με την μια αν λες ψέματα ή όχι...

Ν: όχι..εγώ..δεν.....

Εγώ συκοθηκα απο το κρεβάτι απογοητευμένη και λίγο θυμομενη και πηγα στην βεραντα......δεν το πιστεύω πως αυτός που αγαπώ δεν με πιστεύει...
νταξη είπαμε..δεν είναι και το πιο φυσιολογικό που μπορείς να ακουσης απο εναν ανθρωπο...αλλά ..πρεπει...εκτός και αν δεν θέλει...

Ν: Andy ..έλα δω.. γτ έφυγες έτσι?...

Ε: γτ δεν με πιστεύεις...νταξη δεν λέω με το δίκιο σου..δεν είναι κάτι που το ακούς κάθε μέρα....αλλά δεν έχω λογο να σου πω ψέματα....εξαλου εχεις και απόδειξης ...εχεις δει τα ματια μου....με έριδες να θυμονω......αλλά ξέρεις κάτι...καλυτερα όσα πραγματα δεν ξέρεις για το θέμα αυτό....τόσο πιο ήσυχη θα είμαι οτι είσαι καλά....

Ν: ....σου ζήτω ενα μεγαλο συγνώμη...δεν ήθελα να νιώσεις άσχημα πως λες κάτι θεοτρελο...

Ε: και προτημησες να μου πεις ψέματα...

Ν: ναι...ναι προτίμησαν το ψέμα απο την αλήθεια σε αυτήν την περίπτωση γτ σαγαπαω και δεν ήθελα να πληγωθης...θα με συγχωρεσης?..

Το σκευτικα λίγο...

Ε: ..βεβεα θα σε συγχωρεσω ...είσαι οτι πιο τέλειο έχει εμφανιστη στην ζωή μου....

Ν: και εμένα...σαγαπω παααρα πολύ...και..σε πιστεύω ..αλήθεια σε πιστεύω...αν θες τσεκαρε με με της ψυχοδυναμης σου( ειρωνικά γελοντας)...

Ε: ......όντος..αλήθεια λες αυτήν την φορά....

Ν: θα σαγαπω για παντα...

Ε:μπα.... ακόμα και αν είμαι δαίμονας?...

Ν: είσαι ο δαίμονας που μου έχει καταβάλει την καρδιά...

Αωωωω αυτό ηταν το πιο όμορφο πράγμα που άκουσα.....
τέλεια...δεν θα είναι και "δύσκολο" ένας άνθρωπος και μια μισή δαίμονας να είναι μαζί...είμαστε η εξερεση και ο κανόνας μαζί....

*Big Kiss*

Ολα Απο Ενα Λαθος...Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ