κεφαλεο 16

68 9 1
                                    

Η μητέρα του μου είπε να κάτσω μαζί τους αλλη μια μέρα επειδή μας "εσωσα" απο τα κολωπαιδα ....πήρε εκείνη την μητέρα μου τηλ. και τα είπανε μεταξη τους....εγώ με τον Nick ειμασταν στο δωμάτιο και καθομασταν....

Ε: πως είσαι?...

Ν: αχ..εμ..καλύτερα νομιζω ...

Ε: ωραία ευτηχος....ανησύχησα λίγο μη μου παθης τπτ και τρεχούμε...

Ν: αωω ...=^.^=έλα δω να σε πάρω μια αγκαλιτσα ...

Εγώ χουχουλιασα στην αγκαλιά του γτ ψιλο-κρυωνα...
Ηταν ζεστοοοοςς ..... μαρεσε.. αλλά δεν ήθελα να τον κουραζω και έτσι δεν εκατσα πολύ αγκαλιά του...

Ν: που πας?...

Ε: εδώ δίπλα σου...

Ν: αλλες φορες δεν ξεκολλας εύκολα όταν με αγκαλιαζης έτσι...

Ε: ε δεν θέλω να σε κουρασω τώρα...ξεκουρασου και μετα...

Ν: τι λες ρε?...έλα δω ίσα ίσα που νιοθω καλυτερα μαζί σου...

Με τράβηξε και τον ξαναγκαλιασα και εκείνος είχε είχε βάλει το κεφάλι του πανω στο δικο μου....ειμασταν τόσο ( γουτσου )

Ε: άντε ...απόψε μαζί σου θα κοιμηθώ ...

Ν: τέλεια...θα κάνουμε αγκαλιτσες...α καιι... μην νομιζης πως θέλω τπτ άλλο....ουτε εγώ θέλω να κάνω κάτι τώρα είμαστε πολύ μικροι...
και...δεν θέλω να σου κάνω κακό...αρα μην σου μπουν τπτ σκέψεις πως θέλω να κοιμηθώ μαζί σου μονο και μονο επειδή σε θέλω για ερωτα...

Ε: το ξερω βρε αγάπη μου...σε έχω καταλαβη ...είσαι καλό παίδι...και σ'αγαπαω ...και εγώ θέλω να κοιμηθώ μαζί σου επειδή θέλω να είμαι μαζί σου....❤

Ν: και εγώ σ'αγαπαω ..*kiss*

Φαγαμε μαζί και μετα είπαμε να πάμε για ύπνο....

Μ.τ.: λπν παιδιά να σας πω αύριο εμείς λέμε να πάμε θάλασσα κατα της 4 θα έρθετε η θα κατσετε εδώ?...

Ε: έχω καιρό να πάω θάλασσα..παρόλο που δεν μου άρεση και πολύ τώρα τελευτεα ...

Ν: οκ αν είναι πάμε τι λες?..

Ε: εμ..δεν ξερω ναι γτ όχι?...εσύ θες?

Ν: ναι...

Μ.τ.: ωραία αρα αύριο μετα το φαγητό θα πάτε αν είναι να πάρει η κοπελα το μαγιό της και θα φύγουμε...

Ν: οκ..

Εμείς ειμασταν έτοιμη να πάμε για ύπνο γτ έγω είχα μια νυσταα ...

Ν: νυσταζης?

Ε: ποοο ( χασμουριτο ) ..δε σε βλέπω απο τι νύστα..

Ν: αχαχα έλα ..έλα να κοιμηθούμε μαζί τοτε..

Ε: όχι αμα δεν νυσταζης εσύ μη κοιμηθης ...

Ν: δεν πειραζη ... εγώ θέλω να κοιμηθούμε μαζί..❤

Ε: αχαχα...οκ

Ν: καληνύχτα αγάπη μου..

Ε: καληνύχτα  *good night kiss*

Μικρο αλλά οκ...❤👅

Ολα Απο Ενα Λαθος...Where stories live. Discover now