κεφαλεο 14

68 7 4
                                    

Ακομα δεν το πιστεύω πως εκλαιγα μπροστά στο αγόρι μου για μια βλακια....αφού σταματησαμε να φιλιομαστε είπαμε να κάνουμε βλακιες με μουσική τέρμα....βαλαμε οτι metal-rock-emo-death metal και αλλά τετεια τραγούδια και "χορευαμε" σε όλο το σπίτι ....κάποια στιγμη μου ήρθε να βάλουμε το μονο Ελληνικό τραγουδι που μου αρεση παααρρααα πολυ...το "Κατάλληλες Προϋπόθεση" της Δέσποινας Βανδή με εναν άλλο που δεν θύμα με πως τον λένε .

..("  https://www.youtube.com/watch?v=0Sb_6EDCrlI  ")

Ν: Οχ κάπου το έχω ξανα ακουση αυτό...

Ε: αχα μαρεση πολύ έχει φαση ...☺

Ν: αχασχα όντος...

Χορευαμε πανω στο κρεβάτι αγκαλιτσα..αχαχα όπως παει ο ρυθμός..
Ειχαμε πολύ γελιο...μετα απο καμια ωρα κουραστικαμε και χαμιλοσαμε την μουσική και πεσαμε στο κρεβάτι τεζα ( κουρασμένοι ) επεσε απο πανω μου και με κοιτούσε μέσα στα ματια ( κοκαλονω όταν με κοιτά ετσι ) το επιασα απο τον σβέρκο και τον έφερα σιγά σιγά μπροστά μου  και τον φιλισα ....

Ν: αγάπη μου... σ'αγαπω ..σ'αγαπω..❤*kisses*❤...να σε ρωτισω κάτι αλλά μ μη παρεξηγηθης...

Ε: ν ναι πες μου ...

Ν: αχα εμμ δεν ξέρω.. εμμ πως να το πω...μ μπορω να βγάλω την μπλούζα μου γτ ζεστενομαι παρα πολύ ? Α αν θες...

(Οπααα τι με αυτά? )
Ε: εεεεε.."πες ναι" ..ναι

Ν: ωραία...

Ποποποοο μολις την έβγαλε είδα ενα σωμαααα επαθαα.....όταν την έβγαλε ξανά έσκυψε πανω μου και με φιλισε . αχχαα...
Μετα απο λίγο είπαμε να ξαπλώσουμε να δουμε τηλεόραση και κοιμηθούμε..... Ξαπλωσαμε και εκείνος ξάπλωσε πανω μου και εγώ των αγκάλιασα...

Ν: αχχχ...όταν με κρατας ετσι θυμαμε την πρώτη φορά που κοιμήθηκα πανω σου....έτσι όπως τώρα...

Ε: αωω γλυκουλιιι =^.^= ....να σου πω ..εγώ νυσταξα λιγάκι ..είναι 3:30 ....
Ν: ναι δίκιο εχεις ..έλα να κοιμηθούμε .... Αχ παρεμε αγκαλιτσα όπως πριν να κοιμηθούμε έτσι...

Ε: αχαχα ...ένταξη...έλα δω..

Ξαπλωσαμε κατω απο το σεντόνι και τον πήρα αγκαλιά και κοιμηθηκαμε εστι...(τι γλυκουλιαου ειμασταν μογεε )

Ν: καληνύχτα αγάπη..❤

Ε: καληνύχτα ....αγάπη

*goodnight kiss*

Αρχηζη να γεινετε πολύ ρομαντικό νομίζω....
Στα σχόλια γραψτε αν θέλετε να συνέχιση έτσι ή να γεινη πιο " περιπετειωδης"?

Ολα Απο Ενα Λαθος...Where stories live. Discover now