κεφαλεο 10

80 12 2
                                    

Την επόμενη μέρα...μου στέλνει μήνυμα ..
*Ντιν Ντιν * μήνυμα:

Nick:<<καλημέρα αγάπη μου <3 >>
Andy:<<καλημέρα =^.^= >> ( αχ ποσο μαρεση που με λέει 'αγαπη ' του )
Nick:<< θες να βγούμε σήμερα ?>>
Andy:<< που να παμε όμως? >>
Nick:<< μμ...δεν ξέρω ακόμα αλλα θα βρούμε κάπου κοντά για να μας αφήσουν >>
Andy:<< τέλεια...>>
Nick:<< i want to kiss you now..<3 >>
Andy:<< me too >>

Το απόγευμα κατα της 5 περιπου είπαμε να πάμε σε μια καφετέρια εδώ κοντά ... ήρθε και με περημενε εξω απο την πόρτα μου...όταν κατευηκα και άνοιξαν την πόρτα τον βλεπω με άλλο ενα μαυρο τρυανταφυλλο στο χερι αλλά με κόκκινη κορδελιτσα αυτην την φορά =•.•=..( έχω πάθη άσχημο κόλλημα μαζί του )

Ν: είσαι τέλεια ....

Ε: thanks και εσύ ...*kiss*
( εγώ φορούσαν μια μπλούζα του batman και ενα τζιν μαυρο και τα old star μου τα μαύρα....εκείνος....αχχ...μια μαύρη μπλουζα χορεις σχεδια και απο πανω ενα καρό πρασινο με μαυρο πουκάμισο και ενα μαυρο τζιν και τα old star του τα μαυρα ...όπως και εγώ μονο η μπλούζα άλλαζε...)

Ν: λπν πάμε?,..

Ε: ναι ναι....
( με έπιασε απο το χερι σφιχτά και πιγαμε )
Όταν φτάσαμε βρήκαμε θέση κοντά στο τζαμη για να  βλέπαμε εξω..καθομασταν διπλα- δίπλα και με φίλησε ''Όχι με γλωσσα ή κανονικά'' απλα παίζαμε ως συνηθος με τα χείλια μας.....κάποια στηγμη περνάει η μητέρα μου ..''ήξερε οτι βγηκα με τον Nick αλλά όχι οτι τα έχουμε'' ..ανχοθηκα...

Ν: τι έγεινε τι επαθες?...

Ε: τ-τ τιποτα...α-α απλα είδα την μάνα μου να ερχετε προς τα εδώ.....Οχ! να τη ...τι θα κάνουμε τωρα..?

Ν: πρωτα' πολα μην μου ανχονεσαι...δεύτερον εεε- α! να εγω θα κάτσω απεναντη σου και θα μιλαμε ...δεν θα καταλαβη τπτ νομιζω...

Ε: ουφφφφ.....οκ οοκ δίκιο εχεις...λπν ωραία εμ.. πιγενε απεναντη καιι περιμένουμε ..ή θα μεινουν ή θα φύγουν ...

Ν: ετσ μπραβω...χαλαρωσε...θα περάσουμε καλα σήμερα ...όσο εχω εσένα μαζι μου δεν χριαζομαι τπτ άλλο ...

Ε: αωω και γω μωρο μου...( Οχ!... τι στο διαολο είπα??? Εγώ δεν κεφ τετειες μαλακιες ΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ )
εεε-ε- s-ssorry δεν ήθελα να το πω αυτό...καταλάθος ...

Ν: .....χαχα δεν πειραζη ...'μωρο μου'..=*.*=

Hello...i hope you like it ..
Vote αν σας άρεσε...και...αυτά..

Ολα Απο Ενα Λαθος...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora