κεφαλεο 12

78 11 3
                                    

Όταν βαλαμε το "κέικ" μέσα στον φούρνο φενωταν οκ.....μολλης το βγαλαμε απο τον φούρνο είχε παρα άλλο χρωμα και σχημα...απο παραλληλόγραμμο έγεινε παραλληλόγραμμο με φουσκάλες....

Ν: αχαχχζα ωραίο το κάναμε ...έχει δικό του στυλ...

Ε: χαχα οντος...

Ν: ν-να το δοκιμασουμε ?

Ε: ναι..

Τι το θέλαμε...

Ν: αυτό τώρα είναι καρκίνος ή τρωγετε ? [ απο lynx είναι παιδιά το ξέρω ]

Ε: καρκίνος...

Ν: αστο τώρα αυτό....κάτσε να μαζεψουμε ...

Ε: ναι ναι μην γυριση η μαμά σου και πάθη τπτ η γυναικα...

Ν: αχα..

Ε κατσαμε σκουπισαμε, σφουγκαρισαμε, και πληναμε οτι ειχαμε κανει ....

Ν: ωραιααα.... τώρα που τελειώσαμε πάμε στο σαλονι να κατσουμε να δουμε καμια ταινία...

Ε: ωραία...

Κατσαμε στον καναπέ αγκαλιά...δλδ εκείνος είχε το ενα χερι του πίσω απο τον λαιμό μ και το άλλο στην μέση μου ...και εγώ απλα είχα ξαπωση κάπως πανω του...

Ε: τι θα δουμε?..

Ν: δεν ξέρω ρε σι..δεν έχει τπτ καλο αυτή η τηλεόραση τελευτεα...

Ε: οου... Α μπορούμε να βάλουμε μουσική ακόμα μέρα είναι και δεν είναι ωρα κοινής ησυχηας αρα μπορούμε να βάλουμε ...

Ν: τέλεια μισο έρχομαι...

Έφερε το λάπτοπ του και βαλαμε τραγούδια στα ηχεια του σαλονιού...
Ειχαμε βάλει το Never To Late by Three Days Grace που το λατρεύω αυτό το τραγουδι

Ε: αχ....είναι το αγαπημένο μου τραγούδια αυτό...

Ν: α! Και εμένα...

Ε απο τοτε έγεινε επίσημα το τραγουδι μας...

Ν: Andy kiss me

Ε: τι...?😨

Ν: φιλισε με ...

Ε: ε-ενταξη...

Ε πήγα να τον φιλισω κανονικά....εκλησα τα ματια και τον πλησίασα ..κάποια στηγμη στανω στα χείλια του και μολλης τα ακουμπισα ..βγεικε ξανά ο δαιμονικος μου εαυτός...ενιωσα τέλεια που εκανα μια φορά και εγώ την πρωτη κοινιση σε κάτι τετειο...τον φιλαγα επει 5 λεπτα...του άρεσε παντός αυτό συμένη πως το εκανα σωστα...

Ν: ....Φίλας τέλεια ..πως και δεν είχες κανει την πρώτο κοίνιση σε κάτι τετειο ξανά...? Λπν απο και πέρα εσύ θα αρχηζης να με Φίλας για να συνεχησω εγω....μαρεση....

Ε: wooow..σοβαρά?...εμ οκ απλα α α αμα κανό λάθος ?

Ν: δεν θα γεινη τπτ αμα κανεις λάθος ...εγώ θα σε αγαπώ σε οτι λάθος και να κανεις.....μαζί θα το διορθώσουμε...

Μικρο είναι αλλά νταξη....really sorry για τα ορθογραφικά...αν δεν σας αρέσουν να μην το διαβαζατε ..

Ολα Απο Ενα Λαθος...Where stories live. Discover now