κεφαλεο 5

138 15 0
                                    

Μια μέρα καθως ημουν έτοιμη να πάω στο king boxing που είχα αργηση, βλέπω τον Nick απ έξω απο το box και παραξενευτικα...και πήγα τρέχοντας στην είσοδο να δω τι είχε γεινη ,,,,

Ε: Hey.. τι κανεις εδώ...?
( και ξαφνηκα )
Ν: θέλω να σου πω κάτι σημαντικό...

Ε: τι?...έγεινε τπτ με τους γονεις σου?..

Ν:όχι ..κάτι άλλο...
(Αυτό εντομεταξη χαμογελαστός και εγώ σχεδόν τρομαγμένη )
Ξαφνηκα βγενει εξω μια συμπεχτρια μου και φωνάζω να ανεβω γρήγορα γιατί παίζουμε αγώνες και πρεπει να πάω...

Ε: ε-ε...εμ..πρεπει να πάω αμμμ...να σου πω αν θες ελα πανω και μολλης τελειοσω θα φύγουμε μαζί αν ειναι να μου πεις και τι έγεινε....

Εκείνος συμφονισε και ανεβικαμε πανω τρέχοντας...
Εκείνος έκατσε στη γωνία δίπλα σχεδόν απο το rink
Εγώ βγει κα με την κοπελα που με φώναξε προιγουμενος και μολλης χτύπησε το καμπανάκι αρχησαμε...
Ο Nick φαινόταν λίγο ανχομενος σκεπτικος..εγώ σχεδόν όλη την ωρα του ερηχνα μερηκες ματιές...αλλά το κακό ειναι πως αποσυντονιζομουνα και ετρωγα πιο πολύ ξύλο από οτι εδηνα...
Κάποια στηγμη κολλισα και τον κοιτουσα και έγεινε μαλάκια ...
Η μια αντιπαλος μου με άρπαξε και με πέταξε εξω απο το rink και επεσα κάτω χτυποντας ελαφρά το δεξι μου πλευρό .... η συμπεκτρια μου συνέχισε και εγώ απο τα νεύρα μου σηκοθικα πανω...και με πονεμενο πλευρό μεν την συγκεκριμένη τυπισα την εκανα λιομα...και τελικα νηκισαμε....
Εγώ ήμουν λίγο ζαλισμενη και δυσκολευομουνα λιγο στο να περπατισω....ο Nick ήρθε κατευθιαν δίπλα μου και έκατσε να με περιμένει μέχρι να τελειωση ο προπονητής με τον πάγο και τον επειδεσμο στο πλευρό μου....
Μολλης τελειωσαμε ο Nick πήρε την τσάντα μου και με βοήθησε κρατοντας με απο το χερι που ηταν περασμένοισω απο τον λαιμό του...( αωωω τι γλυκας μορεε...)
Ν: είσαι καλύτερα?...( με δώρισε καθως πηγεναμε προς το σπίτι..)

Ολα Απο Ενα Λαθος...Where stories live. Discover now