κεφαλεο 20

50 7 0
                                    

Ξυπνισα στο δωμάτιο ενος νοσοκομείου...είχα αυτήν την μάσκα αερίου στο προσωπο μου και τα ματια μου ηταν κάπως θολά και δεν έβλεπα καλά......κάποια στιγμή κατάφερα να δω πιο καθαρά...και είδα τον Nick να είναι στην καρέκλα δίπλα απο το κρεβάτι με τα χέρια σταυρομενα κοιτοντας το πατομα...
Εγώ εβγαλα την μάσκα και τον κοίταξα..

(επερνα μερικές βαθύες ανάσες και προσπαθούσα να του μιλήσω )

Ε: τι κανεις εσύ εδώ?..γι-γιατι είμαι εδώ?..

Κατευθείαν πριν καν μου απάντηση απο την τσατιλα μου εκείνη την ωρα έβγαλαν τους όρους απο τα χέρια μου και το αίμα πεταγοταν παντού...εγώ όμως δεν δίστασα συκοθικα και ήμουν έτοιμη να φύγω απο έκει μέσα...

Ν: επ επ..που πας?..έλα δω...

Ε: δεν θέλω...θέλω να φύγω..

Ν: όχι πρεπη να Κατσής εδώ...είναι για το καλό σου..

Ε: ξέρω πιο είναι το καλό μου καλύτερα απο ολους ( δεν το είπα θυμομενα απλα με παράπονο )

Ν: κάντο για μένα...σε παρακαλώ,.,

Ε:..... Καλά...αλλά μονο για εσένα..

Ν: ωραία...

Ε: πες μου τώρα γτ είσαι εσύ εδώ και γτ με φερατε εδώ?..

Ν: Andy...κάτι εχεις.....σοβαρό....

Ε: δλδ?.τι σοβαρό?...χα...αποκλείεται να έχω κάτι....είμαι μια χαρά..

Ν: δεν ενοω αρρώστια...

Ε: τοτε τι?...

Μου έπιασε τα χέρια και μου τα έδειξε λεγοντας..
Ν: Andy έκανες απόπειρα αυτοκτονίας.....

Ε: τι???...τι λες?..θα το θυμομουν και δεν θα εκανα ποτε κάτι τετειο αυτήν την στιγμή ...

Ν: και αυτά πως έγιναν ?..μόνα τους ?...( παραπονεμενο βλέμμα )

Ε: δ-δεν ξέρω ..."μη πεις τπτ ...δεν πρεπει να ξέρει....για το καλό του είναι" δεν θυμαμε κάτι...

Μα πως ?...τι με επηρέασε ?....
Όταν Μπέικερ ο γιατρός μέσα με είδε με τα αίματα και με έβαλε στο κρεβάτι ξανά για να με καλοδιοση...προσπαθούσα να αντισταθω ακκαο Nick μου κρατούσε το χερι και με κοιταγε με παράπονο ..σαν αν έλεγε " καντο για μένα " εγώ απλα το κοιταγα και ηρεμουσα .....σε ενα σημείο εκεί που τον κοιταγα εκληναν αυγά αυγά τα μάτι μου....με είχε ναρκοση ο γιατρός...πριν φυγή ο Nick με φίλησε στο μέτωπο ...και έφυγε...εγώ τον είχα καταλαβη.....αλλά μετα έχασα όλες της εσθησης μου και εκλησα τα ματια μου τελειως.....

Ολα Απο Ενα Λαθος...Where stories live. Discover now