"Hij is mijn nanny!!" schreeuw ik naar mijn bestevriend Thomas die aan de andere kant van de lijn is. Ik hoor hem grinniken "wel een knappe nanny" ik rol mijn ogen "als het Niall Horan was wel ja!" ik hoor Thomas zuchten. "Geef hem een kans misschien is hij wel leuk?" "wel leuk, wel leuk ben jij gek? ik moest vandaag mijn mond houden anders wilde hij me zoenen!!" als het mijn mond uit is sluit ik mijn mond meteen.
"Hij wat?!!" schreeuwt mijn bestevriend. "Thom rustig!" ik hoor hem zwaar ademen wat betekend dat hij zich in houd. Hij is net als een broer, bezorgd, en verschrikkelijk irritant. "Die gast blijft met zijn poten van je af!" ik zucht "Thomas ik moet ooit mijn eerste kus krijgen!" "ja maar niet door die klootzak!" ik grinnik "net vond je hem nog leuk!" "ik neem mijn woorden terug" snauwt Thomas door de telefoon waardoor ik grinnik.
"ik ga slapen Thom ik zie je morgen" "slaap lekker tot morgen love you" ik glimlach "love you too goodnight".
-
Ik loop de school vermoeid binnen. Vanmiddag komt de nieuwe 'nanny' *geeft over*.Mijn broertje Jayden heeft zich er helemaal op voor bereid en heeft koekjes gebakken met mijn moeder. Ik loop naar mijn kluisje waar mijn beste vriendin enthousiast staat. Ze klapt in haar handen als ze mij ziet. "Ik heb een nieuwe bikini en je moet hem keuren, dus vanmiddag zwemmen?" ik kijk mijn beste vriendin verveeld aan. Ja mensen daar is mijn beste vriendin enthousiast over. Een bikini, nee ze is ook erg enthousiast over een broek, over een kat die ze zag liggen op straat of over een koe die opgegeten word. ( Lisa_123467 weer een koe😏) Kijk als je enthousiast zou worden om eten of Niall Horan dan zou ik je begrijpen maar een bikini?...
Ik kijk Roos nog steeds verveeld aan maar ze blijft glimlachen "please" ze trekt een pruillip en ik rol mijn ogen."Casey komt vanmiddag!" zucht ik en maak ondertussen mijn kluisje open. "Hij kan toch mee?" vraagt Roos enthousiast "Roos" zucht ik "please" ze trekt de pruillip weer en ik zucht. "Oke oke ik vraag het hem wel!" "yas!" schreeuwt ze en trekt me in een knuffel.
En dat was Roos die blij word om de domste dingen....
-
En daar sta ik dan in een kleedhokje om te kleden, omdat mijn bestevriendin zo nodig haar nieuwe bikini wil laten zien. Jayden en Casey zijn ook mee en misschien vind ik dat nog wel het ergste.
Ik loop mijn kleedhokje uit en zie Casey en Jayden al onder de douch. Ik loop naar de spiegel en maak een rommelige knot met mijn haar.Ik loop naar de douche en Casey kijkt op. Ik zie zijn tatoeages die zijn borst deels overnemen. Hij is gespierd en zijn bruine haren zijn nat door het water wat er ongelofelijk sexy uitziet. Ja sexy ja ik heb ook ogen ik mag ook kijken! ik zie Casey mijn lichaam scannen en al snel voel ik zijn armen onder mij waardoor een kleine schreeuw mijn keel verlaat. "Casey zet me neer!!" hij grijnst "zoals je wenst prinses" hij laat me vallen en met een plons kom ik in het zwembad. Als ik boven kom kijkt hij me met een grijns aan. Ik kijk hem boos aan "jij koe" hij grinnikt "wauw wat ben ik beledigd!" "dat moet je wel zijn ik noem je nu een beest met zwart witte vlek een beest die kei vaak poept en een beest die kei vaak herkauwd en, en ik ben allergisch voor een koe!" Casey grinnikt en Jayden gaat achter hem staan.
"Casey kan je even voelen of het water koud is" zegt hij en glimlacht. "Tuurlijk!" zegt Casey en gaat met 1 voet in het water. Jayden duwt hem zodat hij erin valt. Ik kijk mijn broertje verbaasd aan en als Casey terug komt grijnst hij. Casey kijkt ook verbaasd en mijn broertje lacht "wat verwachten jullie van mij? ik ben al 6!" hij giechelt en rent weg. Casey lacht en springt uit het zwembad. Hij steekt zijn hand uit en ik neem die aan. Hij helpt me uit het zwembad en ik glimlach dankbaar.
"Nou ga meneer ik ben 6 jaar zoeken dan kijk ik even bij Roos!"
Casey grinnikt en knikt.
Ik loop naar de douch waar Roos onderstaat met haar nieuwe donkerblauwe bikini. Als ze me ziet grijnst ze "lekker gespeelt met je nanny?" ik kijk haar dood aan "houd je lip" Roos barst in lachen uit en ik rol mijn ogen "bedoel je dan de lippen waar ik mee praat of die and-" "probeer die zin niet aftemaken!" waarschuw ik haar waardoor ze meteen weer in lachen uitbarst en ik mijn ogen rol."Nou mevrouw ik heb een nieuw bikini die heel leuk is laten we gaan zwemmen" Roos knikt en grinnikt nog even na.
Als het al laat is, en we al veel hebben gedaan gaan we met zijn alle in het bubbelbad zitten. Roos kijkt me met een grijns aan. Ze wil water op mij gooien en ik doe precies het zelfde. Verbaasd kijken we elkaar aan en schreeuwen we "twinnies" als we weer precies op het zelfde moment water gooien. We lopen het zwembad uit en snel gooi ik nog wat water over Roos en schreeuw ik "Ha, wie lacht er nu het laatst?" Roos lacht en gooit nog snel wat over me heen als ik eruit loop "HA" schreeuwt ze nog waardoor ze het bad uit klimt. Ik kijk Casey aan die grijnst en met zijn hoofd schud. Als Roos achter me loopt draai ik snel mijn haar waardoor mijn natte haar met een klap in haar gezicht komt . "HA" schreeuw ik. Ik wil verder lopen maar glij uit. Ik kom terecht op een harde borstkast en ik kijk in de bruine ogen van Casey.
"HA" hoor ik nog achter me.Chips she won.
---------
hello.
its me.
MARIO.
okay sorry hahaha ik ben ziek en ik verveel me dood.... mijn bestevriend is ook ziek en gister hebben we pasta gegeten duss die was vegiftigd door mijn vriendin xkatiehoekstrax want die is niet ziek dus kate tell me!! nee kidding bae!
ik moest update van iemand ik noem geen namen *kuch Chilzz_ kuch* dus here you go!
love you all
kusjes me x
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...