Pov. Emma
Ik zit in de klas en Jason komt binnen gelopen. Zijn ogen zijn dof en zonder iets te zeggen gaat hij achteraan in de klas zitten, de bel gaat en meteen loop ik naar Jason. "Waar is Roos?" Jason slikt "thuis" zegt hij schor "je weet dat ik niet scheld maar jij, jij bent echt een mislukte dolfijn"
"je scheld nu nog niet" zegt Jason zacht en kijk naar zijn handen. "Maar je hebt gelijk, ik ben veel erger dan dat" ik kijk Jason aan en zie spijt in zijn ogen. "Kinders jullie moeten het lokaal verlaten!" zegt mevrouw Janssen die in het lokaal staat. Ik kijk haar aan "Mevrouw uh Jason heeft iets meegemaakt thuis en we willen samen praten kan dat hier?" mevrouw Jansses blik word bezorgd en ze knikt. "Sterkte Jason" ze loopt het klaslokaal uit en ik kijk grijzend naar Jason die gewoon naar zijn handen staart.
Mijn blik word ook bezorgd en ik ga voor zijn tafel zitten, "ik zag het Jason, hoe je dat meisje weg duwden" Jason kijkt meteen op "echt?" ik knik "ja ik zag het maar waarom stond je bij dat meisje?" Jason schud zijn hoofd "ik weet het niet, ik ben zo verliefd op Roos tjezus! ik wil zelfs geen chocolade meer Emma!!" ik pak mijn hart vast "oh oke dit is erg!" Jason knikt. "Je moet naar Roos, ik heb domme dingen gezegd. Ik verdien haar niet eens meer"
ik zucht "ik ga naar Roos, maar je verdiend haar wel Jason ik ga ideeën bedenken hoe je haar terug krijgt!!" ik druk een kus op Jason's hoofd en loop het lokaal uit. Even spijbelen kan niks kwaad.
-
"JE BENT WEL MOOI!!" schreeuw ik naar mijn bestevriendin die met tranen in haar ogen naar mij kijkt. "Hij is een domme koe Roos!" zeg ik en ga naast haar zitten, ik sla mijn haar armen om haar heen en ze verstopt haar hoofd in mijn nekholte "i-ik dacht gewoon dat we mooiere kinderen konden krijgen dan Zac Efron" snikt ze. Ik knik "en dat krijgen jullie!" Roos kijkt me aan. "Nee" snikt ze "het is voorbij, basta klaar finir!" ik zucht "hij bedoelde het niet zo Roos" Roos kijkt me aan "WAT" schreeuwt ze waardoor ik ga staan. Tjezus ze schreeuwt zo hard. "Je staat aan zijn kant? HOE KAN JE!!" ik zucht "ik sta helemaal niet aan zijn kant!!!" Roos kijkt me boos aan "GA WEG EMMA!!" ze smijt een kussen tegen haar muur aan en als ze een scheur hoord kijkt ze naar de muur waar een Zac Efron poster vanaf dwarrelt. "NEEE NEE NEE!!!!" schreeuwt ze en valt huilend naast de Zac Efron poster. Ik zucht en ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen "IK HAAT MIJN LEVEN" snikt ze waardoor ik zucht "mensen die worden opgegeten door koeien hebben het erger Roos" Roos kijkt me met waterige ogen aan "wat een goede peptalk Em" ik glimlach "weet ik" Roos rolt haar ogen "het was vreselijk!" ik zucht "weet ik" Roos zucht "ik hou wel van je" ik knik "weet ik" "ik hou ook van Jason" krijst ze waardoor ik meteen een arm om haar heen sla "en dat weet ik ook Roos".
-
Ik kom thuis aan en gooi mijn sleutels op tafel. "Hoe was school?" zegt mijn moeder die op haar laptop zit. Ik zucht "goed" ik loop naar boven en klop aan op Caseys deur "ik ben het" zeg ik zacht en open de deur. Casey glimlacht en drukt een kus op mijn lippen. Ik ga op zijn bed zitten en zucht "kunnen we niet iets samen gaan doen?" "zoals wat?" zegt Casey en gaat naast mij zitten. Ik haal mijn schouders op "ik mis je gewoon, we kunnen amper iets doen door mijn ouders!!" Casey knikt "ik neem je vanavond mee oke? we zeggen dat we wat gaan doen met vrienden!!" ik glimlach "wil je dat echt doen?" Casey knikt "kleed je mooi aan schoonheid" hij knipoogt en ik glimlach.
-
Samen met mijn ouders zitten we aan tafel. Jayden zit lasagne naar binnen te werken als een koe die nooit eten krijgt. Ik grinnik, "Jayden netjes eten!" zegt mijn moeder waardoor Jayden meteen netjes gaat eten en ik zucht. "Casey, Emma vertelde over je vriendin. Heeft ze misschien zin om vanavond langs te komen?" ik slik. "Uh ja we gingen eigenlijk samen naar de kermis!" "owh wat leuk!! bel haar maar dat ze als eerst naar ons toe moet komen!" Casey knikt en ik kijk hem aan.Als alles op is ren ik naar boven. "Em doe rustig!" zegt Casey die mijn kamer inloopt. "We kunnen Chailey vragen om mijn vriendin te spelen!" ik kijk Casey met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Oh dus dat wil jij?" Casey zucht "zo bedoelde ik het niet!" ik sluit mijn ogen "ken je niet iemand?" Casey zucht "ja mijn ex, ze is nu een actrice dus misschien wel zij het doen!" ik slik "ja laten we dat doen" "Em, als je het niet wi-" ik schud mijn hoofd "we doen het, het is mijn eigen schuld"
-
Als de bel gaat slik ik. Ik loop naar de deur en als ik het open maak, sta ik oog in oog met een prachtig meisje.
"Hoi"
Ik haat haar nu al.
-----
MIJN VAKANTIE IS VOORBIJ 😭😭
ugh morgen weer school......
OKAY laten we het daar niet over hebben!
ik ben zooooo blij met mijn cover!!! gwnxik mega bedankt hij is echt heel vet!! ik heb zoveeel leuke gekregen!! echt dankjewel allemaal :)
ik laat het nu even op deze cover maar er waren nog best veel mensen die een mail wilden sturen dus ik bekijk die covers nog wel even :)
ik zag best veel covers waar ik nog iets leuks mee kan! dus echt bedankt jullie zijn de beste!
hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!
kusjes mij x
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...