Hoofdstuk 17

16K 694 60
                                    

Ik schrik wakker door geschreeuw. Ik loop door de gang en hoor weer geschreeuw "IK BELOOF HET IK HEB NIKS GEDAAN!" ik loop naar Caseys kamer. Zijn deur staat een kiertje open en hij ligt op bed. Hij heeft geen shirt aan en op zijn lichaam zit een laagje zweet. Hij schreeuwt weer waardoor ik zijn deur achter me sluit. Ik loop naar hem toe en ga op mijn knieën op zijn bed zitten. "Casey" fluister ik maar het helpt niet "Casey" zeg ik weer en ga met mijn hand door zijn haar. Langzaam opent hij zijn ogen en gaat hij verschrikt rechtop zitten. "Sorry" zegt hij schor. "Had je een nachtmerrie?" fluister ik zacht waardoor hij knikt. "Wil je erover praten?" hij schud zijn hoofd waardoor ik knik. "Ik wacht wel op je tot je slaapt" hij schud zijn hoofd. "Ga maar slapen Emma ik red me wel!" ik blijf eigenwijs zitten en Casey rolt zijn ogen "oke, prima" hij gaat liggen en trekt me mee "dan probeer jij ook te slapen!" grijnst hij. Ik rol mijn ogen maar blijf toch liggen. Ik voel mijn ogen zwaar worden en hoor nog zacht "slaap lekker Em"
-
Ik word wakker en kijk de kamer rond. Ik zie Caseys kamer en herrinner me weer wat er gister is gebeurd. Ik sta op uit het bed en loop naar de badkamer. Ik neem een douche en kleed me aan. Ik maak een hoge staart en loop naar beneden. Casey zit met een joggingbroek op de bank met Jayden een film te kijken. "Goedemorgen" zeg ik en pak een appel en ga bij de jongens zitten. "Hey" zegt Casey en kijkt me even aan. "Bedankt voor vanacht" zegt hij en kijkt naar Jayden die aandachtig sponge bob zit te kijken. "Graag gedaan" zeg ik droog en loop naar buiten. Ik loop verder de tuin in en ga op onze schommel zitten. Ik zie een vogeltje en bijt een stukje appel af. Ik gooi het naar het vogeltje en het stukje beland recht in het gezicht van de vogel. Ik sla mijn hand voor mijn mond en ik hoor iemand achter me lachen al de vogel weg vliegt. Ik kijk achter me en zie Casey lachen. "WHAHAHAH JE BENT ZO DOM" lacht hij waardoor ik mijn rode wangen bedek en mijn appel verder eet. Hij gaat naast me zitten maar ik negeer hem. "Emma doe niet zo!" ik kijk hem boos aan. "Doe niet zo? ik kwam gister naar je toe, toen je een nachtmerrie had gehad, je moet blij zijn Casey!" hij kijkt me aan en ik zie spijt in zijn ogen. "Het gaat om Chailey?" ik schud mijn hoofd "het gaat om jouw Casey, je had me beloofd om rustig te doen tegen Chailey en wat doe je je mengt jullie sperma" ik zeg het met walging en ik zie een grijns vormen op Caseys mond, maar als ik hem aan kijk kijkt hij meteen weer normaal. "Je had het me beloofd!! en dan sta ik daar en het enige wat je hoefde te zeggen was 'ik heb geen gevoelens voor Emma' maar wat doe je je zegt niks! en dat vind je dat ook nog grappig, ik dacht dat je wat voor me voelde dus ik voelde me al schuldig!! maar nee het was een trucje om Chailey het bed in te krijgen!!."

Pov. Casey
Ik schud mijn hoofd "ik bedoelde het niet zo Emma!" ik sprak de waarheid "het was een grapje!" ik vind je echt leuk "ik vind je niet leuk, maar het was geen trucje!" het was afleiding "het gebeurde gewoon jij liep weg en ik ik liet me gaan ik wil Chailey niet kwetsen! en ik wil haar niet!" ik wil jou "ik wil niemand!" Emma kijkt me aan en schud haar hoofd "heb je echt haar maagdelijkheid afgenomen?" ze kijkt me smekend aan. Ik ben klaar met het liegen "nee" ik zucht "verder dan dat wilde ik niet want ik had beloofd haar niet te gebruiken!" Emma kijkt me aan en ik zie tranen in haar ogen komen "je hebt dus gelogen tegen me?" zegt ze zacht "JA!, JA Emma ik heb gelogen is dat wat je wilde horen? ik wilde je gewoon laten voelen hoeveel pijn het me deed toen je me liet staan!!" de woorden vliegen mijn mond uit en meteen sluit ik mijn ogen.
Wauw Casey goed bezig....
----
Hallo geweldige lezers van me,
IK BEN ZO BLIJ!!
ik heb de beste vriendin ooit gemeet gister Chilzz_ en dat wilde ik zo graaag met jullie delen!! ik dacht ik krijg waarschijnlijk best veel reacties van: ja we willen gewoon een hoofdstuk houd je mond iris!
hahaha maar dat was niet jullie waren zo lieff!!
ik hou van jullie heel veel!!
xoxox
mij x

ik draag dit hoofdstuk op aan: @Elfieopeenboot
dankjewel voor altijd reageren:)
ik kan jullie steeds niet vinden echt sorry!! x

p.s iaafjes jij ook bedankt voor weer zo'n lieve reactie!!! :) x

Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu