"Omdat het echt damn sexy is hoe je tekeer gaat als iemand die kamer binnen loopt".
Verbaasd en met rode wangen kijk ik Casey aan. Zijn ogen dwalen af naar mijn lippen en bij mij gebeurd het zelfde. Ik wil net naar hem toe leunen als de deur word opgegooit en ik schrik en meteen tegen Casey aan ga zitten.
"Wow ik ben het maar" hoor ik Jasons stem waardoor ik Roos hoor lachen "je hebt vast een horror gezien?" ik kijk Roos aan en knik "het was de engste ooit" Casey rolt zijn ogen "dat viel echt wel mee" ik schud mijn hoofd "na ah" Casey grinnikt. "Nou we hebben pizza" zegt Jason die een plastic tas op tafel zet waar ik de pizzadozen al doorheen zie en de geur al ruik.
Mijn buik rommelt en Casey grinnikt "Emma heeft al honger hoor" ik knik "altijd" Casey glimlacht en pakt een pizzadoos die hij aan mij geeft. Ik maak de doos open en de heerlijke geur komt me al te gemoet. Ik kijk naar mijn pizza en meteen pak ik een stuk ik steek het in mijn mond en kreun van genot waardoor Casey lachend zijn hoofd schud. "Hoe jij van pizza geniet zo geniet ik van een avond hard gaan in be-" ik stop Casey door heel hard een pizza stuk in zijn gezicht te slaan.
Ik barst in lachen uit en Casey kijkt me met een pruillip aan "lik het maar af" zegt hij waardoor ik lachend mijn hoofd schud "echt niet" grinnik ik. Casey houd zijn wang dichtbij mijn mond en voor de grap lik ik eraan waardoor Casey meteen terug trekt "IEW" schreeuwt hij waardoor ik begin te lachen "ey, jij zei dat ik moest likken!!" lach ik waardoor Jason en Roos ons raar aanstaren.
Ik kuch even en ga met rode wangen recht zitten als Roos naar me grijnst. Casey gaat dichter tegen me aan zitten en in een beweging pakt hij me vast en duwt hij zijn wang tegen die van mij waardoor mijn wang ook onder pizza komt.
"IEW Casey!" schreeuw ik als ik opsta en naar de keuken ren. Ik hoor Casey lachen en even later loopt hij de keuken ook in, hij pakt een doekje en grinnikt naar me. "Ik help je wel" hij brengt het doekje naar mijn wang en kijkt in mijn ogen als hij de pizza resten weg veegt.
Hij glimlacht als hij het doekje weg gooit en het bij hem zelf doet. "Je bent nu wel erg lekker met die pizza stukken op je" Casey grinnikt "nog lekkerder zul je bedoelen" knipoogt hij als hij me aankijkt en ik grinnikend mijn ogen rol.
Na een tijdje zijn Roos en Jason weg en kijk ik Casey aan "ik moet ook gaan het is al half 11" grinnik ik als ik mijn tas al van de grond haal. Casey kijkt me met een pruillip aan "kan je niet blijven slapen? het is weekend!" ik zucht "ik weet niet Casey.... ik heb geen spullen e-" "je mag spullen van mijn lenen" onderbreekt Casey me "en vertel je moeder dat je bij Roos slaapt" ik zucht "oke dan" zuch ik waardoor Casey lacht "yas!" schreeuwt hij waardoor ik lach. "Zullen wel al naar boven gaan dan, ik ben zo moe" Casey knikt en als hij alle lampen uit heeft gedaan lopen we naar boven.
Ik loop naar zijn badkamer en Casey grijnst "nou Em, kleed je maar uit" ik schud blozend mijn hoofd "als eerst ga jij weg" Casey trekt een pruillip maar grinnikt daarna "hier heb je eens shirt" zegt Casey als hij een shirt naar me gooit "en hier een handdoek succes" hij loopt de badkamer uit en ik doe de deur op slot.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en trek zuchtend mijn kleren uit, ik stap onder de douch en laat de stralen langzaam over mijn lichaam lopen.
Als ik klaar ben trek ik mijn ondergoed aan en Casey's shirt. Ik loop de badkamer uit en loop de slaapkamer in "oh chips sorry" zeg ik als ik me meteen omdraai als ik Casey naakt zie staan. Ik voel mijn gezicht rood worden en Casey hoor ik lachen "ik had moeten kloppen I know!" schreeuw ik "het is oke je zag niks" ik grinnik "je hebt toch al een koe naakt gezien" "je bent geen koe" "soort van" fluisterd Casey in mijn oor als hij achter me gaat staan.
Hij wrijft met zijn handen over mijn armen en zijn adem is in mijn oor "mijn kleding staat je mooi" fluisterd hij weer waardoor ik slik "dankje" fluister ik krakend waardoor ik mezelf vervloek.
Zijn adem gaat sneller en die van mij ook "Casey" fluister ik als ik zijn lippen op mijn nek voel. Ik moet een kreun inhouden en voel kippenvel mijn huid overnemen. Ik voel hem glimlachen tegen mijn huid en ik voel weer zijn lippen "stop-p" zeg ik zacht maar stiekem schreeuw ik om meer.
"Dat wil je niet" fluisterd hij ik duw Casey van me af en kijk hem aan, hij staat alleen in zijn boxer waardoor ik slik "we zijn vrienden" zeg ik zacht "misschien was het toch geen goed idee om hier te slapen" zeg ik zacht als ik weg wil lopen maar Casey mijn pols pakt "please blijf, het spijt me" ik zucht en kijk hem aan "denk je niet dat ik naar huis moet het is nu vet awkward" zeg ik waardoor Casey grinnikt "nee het spijt me laten we het vergeten en slapen" ik knik en ga op Casey's bed zitten "ik ga wel op de grond" zegt Casey waardoor ik mijn hoofd schud "ik kan echt wel in 1 bed we zijn toch vrienden?" Casey knikt "ja vrienden" "vrienden" herhaal ik nog zacht.
Gewoon vrienden.
----
hey guys,
sorry dat het zo lang duurde, morgen is mijn tante 1 jaar dood en ik heb gewoon geen zin om iets te doen. Waarschijnlijk kijk ik morgen dus ook niet zoveel op wattpad sorry daarvoor. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!love you all
xoxo me
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...