Hoofdstuk 26

17.3K 665 139
                                    

Uitgeput kom ik uit school.

Over een paar uur ga ik op date met Casey en een glimlach vormt zich op mijn lippen. "Date time" hoor ik Roos achter me zeggen, ik draai me om en Roos staat met een koffer maar me te glimlachen. "Ik heb allemaal spullen mee" ik zucht "Roos het is maar een date"

Roos trekt haar wenkbrauw op "maar een date? hallo dit is je eerste date en het is met iemand die je wel ziet zitten!" ik grinnik "ja jij en Jason vanavond dan!!" ik grijns en Roos bloost "we passen alleen op op Jayden Emma overdrijf niet zo!" "ja maar wel met zn 2e!" "3e" verbeterd een stem achter me zich. Ik draai me om en zie Thomas grijnzen "ik ga je helpen met je date Emma en ik pas mee op met Roos en Jason want ik blijf hier dus echt niet de enigste single!!" Roos kijkt met een open mond naar Thomas "Thomas what the?"

Thomas grijnst "ik ga voorkomen dat jullie kussen knuffelen en het ergste seks hebben oewh of een relatie krijgen!" ik grinnik en schud mijn hoofd.

-

Met open mond kijk ik naar de spiegel. Ben ik dit? oh my god ik ben nog mooier dan een net gewassen koe! Roos grijnst "mooi he?" Thomas kijkt op en vergroot zijn ogen. "Ik wordt spontaan hetro!" ik grinnik "gosh Casey heeft geluk met je als hij je dan ook maar 1 keer aanra-" "ja ja Thomas" grinnik "het komt goed" ik druk een kus op zijn wang en kijk nog een keer naar mezelf in de spiegel. Ik draag een kort blauw jurkje, het is niet overdreven maar perfect voor een date. Mijn haren zijn gekruld en hangen over mijn schouders, aan mijn voeten draag ik mooie hakken die precies passen bij het jurkje, met een klein tasje die over mijn schouder hangt maak ik de outfit af. Jayden loopt de kamer binnen en als hij me ziet glimlacht hij "vind je het mooi?" vraag ik Jayden, en ga door mij knieen zodat we de zelfde hoogte hebben. Hij knikt enthousiast en ik druk een kus op zijn hoofd. "Emma ben je klaar?" hoor ik Casey roepen waardoor er spontaan vlinders vormen in mijn buik. "Ja ik kom eraan!" ik pak mijn tasje en kijk nog een keer naar mijn bestevrienden "jullie zijn geweldig" ik geef ze een knuffel en loop naar beneden. Casey kijkt me met een glimlach aan "wow, je bent prachtig!" glimlacht hij waardoor ik bloos. Ik draai me om en knuffel Thomas en Roos "niet te veel van mijn snoep stelen! en Jayden optijd naar bed!" ik geef Jayden een knuffel en knuffel Jason ook even "kunnen we?" zegt Casey en ik knik. We stappen samen zijn auto in op weg naar de date.

Casey plaatst de auto aan een rand van een bos en ik slik "je bent toch geen pedofiel?"
hij grinnikt "nee, maar zeggen pedofielen dat ook niet altijd?" ik grinnik en knik, hij stapt de auto uit en maakt de deur voor mij open. Ik stap ook uit en pak zijn hand aan, hand in hand lopen we het bos in. "Oke ogen dicht" zegt Casey en glimlacht, ik doe wat hij zegt en al snel voel ik zijn warme handen voor mijn ogen. Ik voel de wind op mijn huid en hoor de bladeren bewegen "open je ogen" fluisterd Casey na een tijdje in mijn oor en haalt zijn handen weg. Met grote ogen kijk ik naar een openveld, er is een groot meer links waar allemaal kaarsjes voorstaan. Er is een kleine verhoging van steen waar kaarsjes om heen staan en kussens opliggen. Ik kijk naar Casey "wow het is prachtig" Casey glimlacht "ja vind je het leuk?" ik glimlach "ik vind het geweldig Casey!" ik druk een kus op zijn wang en pak zijn hand om hem mee te trekken. We lopen naar de verhoging met kussens en een dienblad met eten staat voor mijn neus. Casey gaat zitten en ik ga ook zitten "ik heb allemaal dingen meegenomen ik hoop zo dat je het lekker vind!" ik grinnik "ik ben Emma Star natuurlijk vind ik het lekker!" Casey glimlacht en schenkt wat drinken voor me in.

Na een tijdje is alles op en staat Casey op. "Laten we even gebruik maken van het meer!" hij knoopt zijn knoopjes van zijn zwarte blouse open en zijn blote lichaam is te zien. Ik slik "zwemmen?" hij knikt "ja het is lekker warm!" "we hebben toch geen zwemkleren!" Casey grinnikt "hoeft niet ondergoed is het zelfde Emma!" ik zucht "ik ga niet!" Casey trekt zijn broek uit. "Prima dan ga ik wel!" hij rent naar het meer en met een bommetje springt hij erin.

pov. Casey

Ik kijk naar Emma die naar mij kijkt "kom je nog Star?" roep ik waardoor Emma met haar ogen rolt, ze loopt naar me toe en ik grijns. Ik kom uit het water en loop naar haar toe "toch van gedachten veranderd?" ik grijns en Emma zucht "het is zonde van mijn makeup!" ik kijk haar aan "die makeup heb je niet nodig je bent al prachtig van jezelf!" ze bloost zacht en ik ga achter haar staan. Ik druk een kus in haar nek en kippenvel is te zien op haar rug. In ga met mijn handen naar de rits van haar jurkje en langzaam trek ik de rits omlaag. Haar beha komt te voorschijn en mijn adem wordt zwaarder, fuck ze is zo hot. Als haar rits los is ga in met mijn handen naar haar schouders en maak ik de jurk los van haar huid. Ik trek haar jurk helemaal naar beneden en ga voor haar staan. Haar mooie zwarte ondergoed staat haar zo goed en ik moet me inhouden om haar niet te kussen. Ze kijkt me aan en glimlacht "als het wel koud is ben je dood!" en dan rent ze het meer in. Mijn hart klopt nog als een gek maar toch ren ik haar achterna.

Fuck wat doet ze met me.
-----
HAPPY BIRTHDAY TO Chilzz_ ILOVEYOU SO MUCH I MISS YOU :'(
Kijk dit filmpje van onze babies^^
Ik ging dood... ik heb zeker 20 keer gekeken gosh....
ik hou van je lieverd, zoveel. heb een leuke dag!❤️

**weer een stukje lieve lezertjes!fijn weekend :) of vakantie ;)super bedankt voor alle lieve comments jullie zijn geweldig!ik sta op 7 in romantiekallemaal door jullie! love you allxoxomij x

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

**
weer een stukje lieve lezertjes!
fijn weekend :) of vakantie ;)
super bedankt voor alle lieve comments jullie zijn geweldig!
ik sta op 7 in romantiek
allemaal door jullie!
love you all
xoxo
mij x

Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu