Hoofdstuk 9

17.9K 731 208
                                    

"En daarom moeten we een paar weken weg" eindigt mijn moeder haar lange verhaal over haar werk. Ik kijk mama aan en zucht "dus je wilt zeggen dat al die weken Casey komt?" mijn moeder knikt "ja jij kan je bezig houden met je studie voor advocaat en Casey kan je broertje op bed leggen. Hij trekt die weken dus ook bij ons in."

Ik zucht "mam ik kan echt wel voor Jayden zorgen zo druk heb ik het ook weer niet!" "Emma niet schreeuwen"
ik zucht dramatisch "ik schreeuw niet ik verhef mijn stem!" mijn moeder kijkt me emotieloos aan en loopt dan naar boven "ik ga mijn tas pakken en wil niks meer horen!" ik zucht en kijk Jayden aan die glimlacht. "Wat kijk je?" zeg ik en zucht. "Casey komt Em, dat is super gezellig!!" Ik rol mijn ogen en loop naar boven.
-
"Uhmm dus Casey komt al die weken?" ik rol mijn ogen "ja dat probeer ik je dus uitteleggen maar jij bent te druk met staren naar meneer Efron!!" schreeuw ik naar mijn bestevriendin die met Zac Efron in haar armen ligt.

Niet de echte dat zou raar zijn maar met een poster.

"Ey niet schreeuwen!!" schreeuwt ze naar mij. "Ik schreeuw niet ik verhef mijn stem jij domme koe!!" ze kijk beledigt "owh wacht? je bent allergies voor koeien misschien moet ik maar gaan!!" schreeuwt ze en pakt haar tas. "Nee Roos zo bedoelde ik het niet!" maar ze rent al naar beneden. Ik zucht dramatisch "ROOS EFRON!! zag je wat ik daar deed? kom terug!!" ze luistert niet en rent naar de deur. Snel druk ik op een knopje wat de deur sluit. Boos kijkt ze me aan "owh ga je me nu opsluiten?" zegt ze boos waardoor ik grinnik "niet opsluiten gewoon even houden" ze rolt haar ogen
"ik ga!" "NEIN Roos!!" ik duw haar op de bank en ga op haar zitten.

"STAY WITH ME!!" krijs ik door het huis. "Laat me gaan jij verrotte vis!" schreeuwt Roos. Ik kijk haar vragend aan "verotte vis?" "ja ik raakte in paniek ik weet niks" ik grinnik. "Ik ben er!" hoor ik door de voordeur.

Shit Casey!

"HELP!!!" schreeuwt Roos waardoor ik snel mijn hand voor haar mond doe. "Emma?" hoor ik Casey zeggen. Casey loopt de woonkamer in met zijn koffer en kijkt verbaasd. "En Roos"
maakt hij zijn zin af. Ik zie Jason de kamer inlopen en als hij Roos ziet kijkt hij me verbaasd aan. Roos begint wat te schreeuwen onder mijn hand en ik glimlach naar de jongens. "Waarom zit je op Roos?" vraagt Jason en kijkt raar naar ons. "Omdat het kan, waarom ben jij in mijn huis?" "omdat het kan" doet Casey mij na en ik steek mijn tong uit. Ik voel een vieze tong tegen mijn hand en snel trek ik mijn hand weg "IEWL ROOS!!" schreeuw ik waardoor Roos snel opstaat en weg rent.

"ROOS VERDIKKEME!!" ik kijk naar Casey en Jason "wie Roos het eerst pakt mag vanavond gebruik maken van ons zwembad!" snel rennen de jogens weg en grijns ik.
Jason komt terug met Roos op zijn rug. Op Roos wangen zit een rood blosje en bij Jason ook. "Ik heb haar!!" ik grinnik "waar is Casey?" Jason grinnikt. Ik rol mijn ogen "Roos en Jason blijf! ik ga Casey zoeken!" ik sprint naar boven en vind Casey op de vloer. Ik grinnik en ga boven hem staan. "Hij takelde me" kreunt Casey en ik grinnik ik steek mijn hand uit maar in plaats van dat Casey hem aan neemt, trekt hij me boven op hem waardoor hij grinnikt. Ik kijk ik zijn ogen en voel zijn adem op mijn lippen. "Waar is je broertje?" zegt Casey kijkend in mijn ogen. "Bij mijn oma voor 2 dagen maar mijn ouders wilde dat je kwam" hij knikt "en wilde je ouders dat of jij?" hij grijnst en ik sla op zijn borst.

"Egoïstische nanny!" hij grinnikent en ik sta op. "Ik ga kijken bij onze tortelduifjes!" zeg ik en ren de trap af.
Ik glij uit en val voorover maar voel net 2 handen op mijn heupen. "Catched you" fluisterd Caseys zachte stem in mijn oor. Ik wring me los en bloos zacht. Snel loop ik naar de kamer waar Roos en Jason zitten te praten. "ALOWA tortelduifjes word er nog gezwommen?" Roos kijkt me boos aan net zoals Jason "oke!! een 'nee' was ook genoeg geweest tjezus wat een ongestelde kinderen!" Casey grinnikt en Roos kijkt me nog steeds boos aan. "Awh Roosje het spijt me oke!!" ik prik in haar wang en trek een pruillip. Ze rolt haar ogen "oke oke ik vergeef je!! nou laten we gaan zwemmen!"
-
Ik doe mijn witte met zwarte strepen bikini aan en ren naar beneden waar Casey al in zijn zwarte zwembroek zit. Ik grijns en wil hem volop in het zwembad duwen. Maar al snel pakt hij mijn armen vast "dacht het niet prinses!" "w-wat hoe wist je dat?" hij grijnst "ik ken je" Jason komt aanrennen en springt meteen het zwembad in. Roos komt aanrennen en springt achter Jason aan.

Na lang in het zwembad te hebben gezeten zitten we met pizza op de bank. "Word je moeder niet boos als we nat op haar witte bank zitten?" vraagt Jason die net een stuk pizza in zijn mond stopt. "Ik zie mijn moeder niet hoor" grinnik ik. Ik zie Caseys hand naar mijn pizza grijpen en met een platte hand sla ik Casey in zijn gezicht. "BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN PIZZA AF!!" Casey grijpt meteen naar zijn wang "auw Emma!" ik grinnik "ja dan weet je dat voor de volgende keer!" zijn wang word langzaam blauw/paars en Roos kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan.

"Emma ga een zakijs halen!" ik schud mijn hoofd "dan word mijn pizza koud!" pruil ik maar ik krijg een waarschuwende blik van mijn bestevriendin. Ik zucht en sta op "ik loop wel mee!" Casey loopt achter me aan en ik maak de vriezer open. Ik pak een zakijs en kijk in Caseys ogen. Ik leg de zakijs zacht op Caseys wang en ik zie dat hij zijn spieren aanspant. "Sorry" zeg ik en kijk hem aan. Hij grinnikt "ja het spijt mij ook!" "ja niemand komt aan MIJN pizza!" hij grinnikt "dat spijt me niet, het spijt me dat ik je fucking sexy vond toen je me boos in mijn gezicht sloeg".

owh.

----------------------
hey hoi,
hoe is het met jullie?
ik vond het zo leuk om dit stukje te schrijven omg!! :))
ik wil jullie echt zooo bedanken voor het lezen!!
hebben jullie tips voor me? want die zijn altijd welkom! :)
en sorry voor het plaatje! je bent niet de enigste ik word ook hongerig van die pizza!!
ik probeer elk hoofdstuk een plaatje te zoeken die bij dit hoofdstuk past!
sorry als dit niet lukt hahah
loveyouall!
xx mij

question of the day!:
wanneer is je verjaardag?
15 februari OMG bijna!!

Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu