"Mooi, want ik denk ik wel!"
De worden komen haar mond uit en meteen val ik stil. Danielle kijkt haar met grote ogen en een kleine gil komt haar mond uit. "Awh wat leuk!!!" schreeuwt ze en knuffelt haar beste vriendin. "Emma" zegt Chailey "ja ja leuk" zeg ik en kijk voor me uit. "Wat is er?" zegt Chailey en kijkt me aan. "Het gaat een beetje snel vind je niet? je zag hem vandaag voor het eerst!"
Chailey lacht "ja maar je zag toch hoe hij naar me keek!!" ze valt achterover "ja zo kijkt hij naar elk meisje! en Harry Styles dan?" Chailey lacht "kom op Em, je weet toch dat dat nooit echt gaat gebeuren!" boos kijk ik Chailey aan. "Wat!? je wil zeggen dat ik niet kan trouwen met Niall Horan is dat het?" "wow Em zo bedoelde ik het niet!" boos sta ik op "owh nee? nou, ik wel! ik wil dat je gaat!" Chailey kijkt me vragend aan. "Em, doe rustig wat heb jij?" "wat heb ik wat heb jij? verliefd op Casey!!!" "gaat het daar om vind je Casey soms wel leuk?!" roept Chailey nu ook. "Nee iewl!" zeg ik snel. "Volgensmij wel hoor! weet je wat, doe wat je wil, ik krijg hem toch wel eerder dan jou!!" boos kijk ik haar aan. "Owh ja denk je dat?!" Chailey knikt "prima" zeg ik "best" zegt Chailey "best" zeg ik terug "prima" zegt Chailey weer. "Ik praat niet meer met jou!" "ik ook niet met jou!" zegt Chailey "wat doe je nou he!" "ja wat doe jij nou!" Boos kijk ik haar aan. "Ik ben weg!" ze knipt met haar vingers en loopt de deur uit. Danielle kijkt me aan en rolt haar ogen. "Als je Casey leuk vindt zeg het dan gewoon Em" ik kijk Danielle aan "hij is MIJN nanny meer niet hij betekend niks voor me!" Danielle zucht "jammer dat je hem Chailey dan niet gunt" ze pakt haar tas en loopt mijn kamer uit.
Ik laat me achterover vallen en zucht. Ik hoor geklop en zie Casey staan. "Alles goed?" ik knik "ik zag je vriendinnen in de bibliotheek ze waren verdwaalt" grinnikt hij. Ik knik "wat is er?" hij loopt mijn kamer in en ik zucht "jij dat is er! door jou heb ik ruzie met Chailey!" Casey kijkt verbaasd "door mij?" "jaa ze vind je leuk en ze heeft je nog maar 1 keer gezien plus ze denkt dat ik je leuk vindt!" "oke dat eerste is raar maar dat tweede niet!" hij beweegt zijn wenkbrauwen "wacht dat eerste is ook niet raar iedereen valt voor mij!" ik kijk hem droog aan. "ja iedereen valt voor je je ziet je gezicht en je valt meteen van de lelijkheid" ik kijk hem nu met een grijns aan. "Nou sorry Emma, Chailey denkt er anders over!" ik rol mijn ogen "ik ben serieus Casey als je haar pijn doet, ik steek je neer!" Casey grinnikt "jij durft dat niet!" ik knik "klopt maar ik heb neven!" hij schud lachend zijn hoofd. "En je hebt toch al een vriendin dus laat haar met rust please!" Casey schud zijn hoofd. "Nope het is al uit tussen Jenny en mij" "het was toch Jenniffer?" Casey knikt "dat zei ik!" ik rol mijn ogen en hij grinnikt.
--
Samen met Roos lig ik op bed. "En ja toen was Chailey weg en
Danielle ging mee" leg ik uit. "Mmm" zegt Roos en wrijft over haar kin. "Klinkt als een taak voor super Roos om het uittezoeken!!" ik rol mijn ogen. "Wat ga je uitzoeken dan?" zucht ik. "Niks" zegt Roos "ben ik veel te lui voor, MAAR omdat ik super Roos ben kan ik je wel blij maken!!" ze rent naar haar tas en pakt een er een film uit. "The duff?" Roos knikt "jep hij is leuk! kom"
ze doet haar cd in mijn tv en al
snel verschijnt Robbie Amell in beeld. "Oh my-" "unicorn"
maakt Roos mijn zin af. "HE IS SO HOT" schreeuwt Roos waardoor ik knik en popcorn in mijn mond prop. (foto van hem^^)
Als de film is afgelopen en ik de deur open om Roos naar huis te sturen komt Casey aanlopen. Zijn ogen zijn rood en in zijn ogen is er zoveel verdriet te zien. Roos kijkt
me raar aan als Casey door de deur loopt. "En waar ben jij geweest?" vraag ik verbaasd als hij meteen naar boven wil lopen. "Thuis" antwoord hij droog en schor. Hij loopt door en Roos kijkt raar. "Nou Em ik zie je morgen en dan ga je het goed maken met Chailey!!" ik knik en zucht. We geven elkaar een afscheidsknuffel en dan loopt ze weg. Ik loop naar boven en hoor gesnik van Caseys kamer komen. Ik hoor Jasons stem ook, wat betekend dat hij bij Casey in de kamer is en Jayden al in bed ligt. Ik loop naar Jaydens kamer, hij ligt rustig te slapen en ik glimlach. Ik druk een kus op zijn voorhoofd en loop weg. Ik hoor Casey niet meer snikken dus loop ik naar zijn kamer. Ik klop zacht op de deur en Jason maakt open "hallo Emma" ik rol mijn ogen "Jason waar is Casey?" "die is momenteel even weg-" ik duw
Jason aan de kant en kijk Casey aan. Zijn ogen zijn iets minder rood en hij kijkt me met een grijns aan. "Wilde je me zo graag zien?" grijnst hij ik zucht. "Ik wilde gewoon kijken of alles goed was!" hij lacht "tuurlijk lieverd!" ik rol mijn ogen "ik ga pitte en Jason niet te lang blijven!" "ja mevrouw!" schreeuwt Jason waardoor ik hard op zijn borst sla. "Jayden ligt op bed gek!" roep ik terug waardoor Casey grinnikt.
Ik ben ook zo grappig.
-------
GALLO
WEEKEND WEEKEND WEEKEND WEEKEND
ik was er aan toe sorry!!
nog maar 1 week en dan VAKANTIE yay!
en nog maar 9 dagen Chilzz_ HAKANAKANAKANAIZGSB
ik ben zo zenuwachtig omg!!
love ya! x
DaniiHemmingss ik heb voor jou geupdate omdat je hierin zit! lief ben ik he:)
love ya! xIK BEN ZO DRUK WTF
sorry!! MAAR IK HEB GEWOON 3 HOLY MOLY K 3k en 13 HOOFDSTUKKEN WAT IS DEZE?? ugh ik ben zo blij!!
dankjewel lieveschatten!!
All my love to you all!
koesjes mij x
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...