Ik kijk naar mijn klerenkast en trek er een kort broekje met hempje uit. Ik loop naar de badkamer en trek het aan. Het is een kort lerenbroekje met een wit hempje, op het hempje staat een bloemenprintje ik maak de outfit af met een zwarte bandana in mijn haar. Ik doe mijn haar op een knot en haal mijn mascara borsteltje over mijn wimpers heen. Ik stap in mijn witte vans en nadat ik mijn tanden heb gepoetst loop ik naar beneden.
Ik zie Casey en Jayden buiten in de zon zitten. Ze eten een boterham en ik glimlach als ik het zie. Ik loop naar buiten en ga naast Jayden zitten "hey daar kleine" glimlach ik en haal een hand door zijn haren. Hij glimlacht "we gaan zo naar boederij!!" ik glimlach en knik. Ik kijk naar Casey maar hij zoekt geen oogcontact waardoor ik meteen zucht.
-
Hand in hand loop ik met Jayden de kinderboerderij in. Hij glimlacht en kijk enthousiast om zich heen, Casey wilde niet mee en ik laat hem maar zijn gang gaan. Ik weet dat er iets thuis is wat hij me niet wil vertellen, maar ik kom er wel achter en als het echt moet vraag ik Roos wel, die trekt het wel uit hem. We lopen langs wat geiten en Jayden springt enthousiast op en neer. Er staat een jongen met een klein meisje en hij glimlacht als hij Jayden ziet springen. Hij kijkt naar mij en glimlacht, hij loopt naar Jayden en geeft hem wat brood wat hij kan geven aan de geitjes. Ik glimlach "dankjewel" zeg ik als ik naast hem ga staan. Hij glimlacht "graag gedaan je zoontje of broertje is erg blij" ik kijk geshockt "wow! hij is mijn broertje!" de jongen grinnikt "sorry sorry, ik ben Brandon trouwens, leuk je te ontmoeten!" ik glimlach "Emma" hij glimlacht terug.
Na een tijdje lopen Jayden en ik verder. Er komt een man aan en als ik goed kijk heeft hij een koe vast. Meteen begint mijn bloed te stromen. Chips een koe! oke Emma rustig rustig. Meteen rent Jayden op de koe af en voel ik mijn ademhaaling zwaarder worden, de koe kijkt me aan en het lijkt of hij grijnst en zegt kom maar knuffelen. Gosh waarom zijn koeien dan ook zo leuk! ik loop op de koe af en elke stap die ik zet voel ik mijn ademhaling zwaarder worden. "Jayden" zeg ik met een trillende stem. "Kom" zeg ik zacht, Jayden kijkt me aan "maar Emma koe!" zegt hij blij en aait de koe. Ik voel me duizelig worden en zie rode vlekken onstaan op mijn hand. Oke het begint "Jayden blijf hier!" schreeuw ik en ren snel naar Brandon die met zijn zusje naar de kippen loopt "BRANDON" schreeuw ik. Hij kijkt me bezorgd aan "alles goed?" awh hij is bezorgd wat een schatje! echt iets voor Danielle. Oke ik ga dood focus Emma. "Ik ben allergies voor koeien en er is daar een koe please let op Jayden!" zeg ik in een adem waardoor Brandon knikt. "En jij dan?" ik duw snel mijn nummer in zijn hand "blijf hier ik ben zo terug!" hij knikt en ik ren als een gek naar mijn fiets. Ik fiets naar huis en begin zwart te zien voor mijn ogen. Ik red het naar de deur en snel smijt ik die open ik ren naar de keuken en voel de tranen lopen. Verdomde schattige koe! ik hoor Casey achter me staan "EMMA je bent Jayden vergeten!!" schreeuwt Casey als hij me ziet. Ik negeer hem en zoek naar mijn pillen. Ik voel dat ik slapper word en dat mijn ademhaling steeds slechter gaat. "Emma?" hoor ik Casey zeggen waardoor ik omdraai. Hij ziet mijn tranen en meteen loopt hij naar me toe maar ik duw hem weg. Ik heb lucht nodig en wel nu. Ik pak mijn keelvast en begin te ademen, kom op Emma adem blijf ademen! Casey kijkt me aan "Emma er was een koe op de boederij of niet?" ik knik en Casey rent als een gek naar het pillenrek. "Ik had mee moeten gaan het spijt me!" zegt hij bijna huilend en pakt een pil. Ik val naar beneden en schud mijn hoofd Casey pakt mij vast "nee kom op Emma kom op please!" de tranen staan in zijn ogen en ik voel mijn ogen weg vallen. "Emma please!" hoor ik Casey zeggen als ik mijn ogen sluit. "Spuit" komt er uit mijn mond Casey staat op en pakt mijn kleine spuitje uit de kast. Ik wil mijn hand omhoog doen maar voel dat dat niet meer gaat. Casey zet de spuit in mijn arm en een trilling gaat door mijn lichaam. Meteen zit ik recht en hap ik naar adem. Casey slaat zijn armen om mij heen en ik voel wat tranen langs mijn wangen lopen. "Fuck Emma je liet me zo schrikken!" zegt Casey die me aankijkt. "Je mag niet schelden" zeg ik en grijns zacht waardoor Caseys lippen zacht die van mij raken.
Als hij terug trekt glimlacht hij zwak "alles goed?" ik knik "ja het gaat, ik kan niet dood gaan door een koe gek! ik krijg alleen even geen adem meer!" Ik ga staan en Casey schud zijn hoofd "CHIPS JAYDEN!" ik ren naar buiten en Casey stopt me "ik ga mee met dit!" hij laat me mijn allergie spuit zijn en ik grinnik en knik. Samen fietsen we naar de boederij waar ik Brandon zie staan met Jayden ik ren op ze af en knuffel Jayden "GOSH Brandon je bent geweldig!" ook hem geef ik een knuffel en ik hoor Casey kuchen waardoor ik omkijk. Casey stapt van zijn fiets en loopt naar Brandon "en wie ben jij?" zegt hij waardoor ik mijn ogen rol "Brandon" grinnikt Brandon "jij bent vast haar vriendje?" Casey knikt en balt zijn vuisten Brandon knikt "nou fijn dat ik kon helpen Emma!" ik knik en pak Casey hand vast zodat hij ontspant. Brandon glimlacht nog even "dankjewel Brandon echt waar!" hij knikt dat het goed is "ik zie je nog wel!" en dan loopt hij weg. Ik pak ook Jaydens hand en met zijn drieeën lopen we naar huis.
-
Als Jayden op bed ligt loop ik naar Caseys kamer. Hij zit op bed en ik sla mijn armen om zijn nek en druk een kus op zijn wang "waar denk je aan?" zeg ik zacht "jou" zegt hij waardoor mijn wangen rood kleuren. "Em, het spijt me dat ik zo doe. Als jij nog niet klaar bent om verder te gaan moet ik dat accepteren en vandaag toen ik je zag met die Brandon wist ik gewoon dat je zo veel voor me betekend en dat ik gewoon moet wachten!" "wow uh ben je ziek?" ik voel aan zijn hoofd en Casey pakt mijn hand. Met een beweging duwt hij me op bed en ik grinnik hij glimlacht "niet peste!" hij pruilt zijn lip en ik grinnik. Ik druk mijn lippen op die van hem en hij gaat mee in de kus. Ik pak zijn hand en leg die onder mijn truitje ik blijf hem verder kussen maar Casey stopt. "J-je vindt het niet erg?" vraagt hij onzeker. Ik schud mijn hoofd "ik vertrouw je!" ik druk een kus op zijn lippen, Casey glimlacht "i-ik hou van je" zegt hij zacht waardoor mijn ogen groter worden. "Het gaat snel maar ik hou van je echt, het is prima als je het nog niet tegen me kan zeggen Emma" fluisterd Casey zacht. Ik glimlach "i-ik hou ook van jou" Caseys gezicht staat verbaasd maar al snel groeit er een glimlach op "en van eten" maak ik mijn zin af waardoor Casey zijn ogen rolt maar toch glimlacht. "KIETELEN" schreeuwt hij en begint me meteen te kietelen.
Ik hou van deze jongen.
Echt.
-------
HAAAY
hoe gaat het met jullie? :)
willen jullie iets voor me doen?
mijn vriendin janetirwin heeft zo'n leuk boek!! het heet 'where do broken hearts go?' en het is een Larry fanfictie het is AWESOME zouden jullie please een kijke willen nemen?
we zouden het zo leuk vinden!!
en dankjewel guys ik sta nog op 3 in romantiek en ik ben zo blij!!
LoveAllOfU
xoxo mij x
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
Lãng mạnEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...