3.9

10.4K 480 181
                                    

Morgen is het zover, ik ga naar London. Casey en ik hebben amper een woord met elkaar uitgewisselt en het is mijn eigen schuld. Ik zucht gesfrusteerd als ik naar mijn koffer kijk. Ik weet niet of ik Casey moet bellen ik weet niet of hij mee wil vandaag ik weet niks. Ik weet alleen dat Roos, Thomas, Aniek, Jason en Janet meegaan. Hij heeft beloofd dat hij meeging maar na wat er is gebeurd weet ik het niet.
Ik leg wat jurkjes in mijn koffer en laat me vallen op mijn bed.

Met mijn 3 grote koffers kom ik aan op het vliegveld "ga je verhuizen?" hoor ik Roos grinnikend zeggen waardoor ik mijn ogen rol. "Ik heb gewoon aan alles gedacht!" zeg ik als ik mijn tong naar haar uitsteek.
"Ze is teminsten slim integenstelling tot jou" zegt Thomas als hij met een grijns Roos aankijkt die haar middelvinger opsteekt waardoor Jason glimlacht.

"Komt Casey nog?" zegt Aniek die naast Janet staat en een lolly in haar mond stopt. "Ik denk het ni-" "ik ben er!" hoor ik een stem roepen achter me waardoor ik recht in Caseys bruine ogen kijk.

Ik kijk hem verbaasd aan maar hij glimlacht alleen maar "oke we zijn compleet laten we gaan!" schreeuwt Aniek die voor op loopt met Janet en Thomas. Roos en Jason lopen achter ze waardoor ik naast Casey ga lopen. "Je bent er" zeg ik zacht waardoor Casey me aankijkt. "Ja ik had beloofd te komen" zegt hij waardoor een teleur gesteld gevoel me overvalt. "Je wilde dus niet?" zeg ik en bijt op mijn lip, "Em ik wilde wel, heel graag zelfs maar ik voelde me zo dom ik ben met je naar bed geweest en ik had het nooit moeten doen je was dronken en dat is zo fout en daarna zoende ik je...." hij kijkt me aan en er staat spijt in zijn ogen.

"Casey" zeg als ik glimlach "ik ben blij dat jij mijn eerst was" ik zie zijn ogen verasst staan maar toch zie ik opluchting. "Ik ook" hoor ik hem nog zacht zeggen als ik zijn armen om me heen voel.

"We gaan landen" hoor ik Thomas paniekerig zeggen als ik mijn ogen open. "Lekker geslapen?" zegt Janet die naast me zit waardoor ik knik "het ging snel" zeg ik als ik met een glimlach voel dat we op de grond staan. We stappen uit en Aniek kijkt me verveeld aan "ik zat heel de reis naast zo'n vervelend kind" ik lach "ach arme Aniekie gelukkig zijn we geland" ik geef haar een knipoog en kijk het vliegveld rond.

Alles is Engels en ik kijk mijn ogen uit, "mooi he" hoor ik Casey zeggen als hij naast me komt staan en ik knik.

We lopen naar een taxi die ons naar het hotel brengt.

"Ik wil het grootste bed!!" schreeuw ik als ik door de gang loop met de hotel sleutel van kamer 196 ik bekijk alle nummers en als ik 196 zie staan glimlach ik. Ik open de deur en als ik Casey op bed zie zitten kijk ik hem verbaasd aan "h-hoe?" stotter ik.

Hij grinnikt "er was een trap" hij knipoogt en ik zucht "ik doe niet aan sport" Casey schud lachend zijn hoofd en ik kijk naar Janet, Roos en Aniek die vermoeiend aankomen met onze koffers. "Ey Waters ga is weg dit is onze kamer" zegt Roos die haar koffer op de grond gooit en neer ploft op de bank. "We hebben 3 kamers" zegt Casey die opstaat uit het bed "klopt 1 voor de meiden 1 voor de jongens en de 3e kamer is voor ons allemaal dus ga weg want deze is van ons."

Casey trekt een wenkbrauw op en loopt naar mij toe "ja weet je dat zeker" zegt hij als ik zijn adem al voel op mijn lippen ik slik "zeker deze is van ons o-n-s" zeg ik als ik Casey zie grijnzen. "Prima" hij knipoogt even naar me en loopt de hotelkamer uit.

Ik zucht en kijk naar de meiden die me raar aankijken. "Ik wil het grootste bed" en als een gek ren ik naar een hemels bed en laat ik mezelf erop vallen.

Top vakantie kom maar op.
----
MIJN NIALL SWEATER IS ER!!!
god I was so happy:))
mijn moeder had het gefilmt HAHAH jammer dat ik dat filmpje niet hier kan plaatsen :( maar hier wel een foto van mijn oversized sweater HAHA (hij komt net niet tot mijn knieën :)

----MIJN NIALL SWEATER IS ER!!!god I was so happy:)) mijn moeder had het gefilmt HAHAH jammer dat ik dat filmpje niet hier kan plaatsen :( maar hier wel een foto van mijn oversized sweater HAHA (hij komt net niet tot mijn knieën :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

mijn haar zit lelijk daar maar ik heb het net gewassen! ik kon even geen betere foto maken! op de voorkant staat MISS HORAN ja ja op mijn tiet HAHAH im so happy :')

mijn haar zit lelijk daar maar ik heb het net gewassen! ik kon even geen betere foto maken! op de voorkant staat MISS HORAN ja ja op mijn tiet HAHAH im so happy :')

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

maandag begint mijn toetsweek:( ik ben hartstikke verkouden maar ik kan echt niet ziek worden pff

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

maandag begint mijn toetsweek:( ik ben hartstikke verkouden maar ik kan echt niet ziek worden pff.... MAAR ZATERDAG MIJN BEYONCE CONCERT OMG CAN'T WAIT!! gaat iemand ook?
love you guys
ALL THE LOVE
DONT DIE
XOXO ME

Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu