Moe van gister loop ik als een zombie naar mijn kluisje. Chailey en Danielle staan er en als ze me zien springen ze enthousiast op en neer. Ik zucht "goedemorgen!!" zeggen ze allebei "morgen" mompel ik vermoeid en maak mijn kluisje open. "Niet goed geslapen?" vraagt Chailey die een stukje chocolade in haar mond stopt. Ja dat kind eet chocolade en ik Emma Star, slaat haar niet of ontvoerd haar chocolade. Ik ben trots op mezelf. "Meh het werd laat gister" de bel gaat en met zijn 3e lopen we naar het lokaal. Ik zie Roos zitten en ga naast haar zitten. "Wat zie je er moe uit?" zegt ze en ik knik "jep Casey schreeuwt in zijn slaap!" zucht ik. Roos kijkt me raar aan. "Ja hij slaapt aan de adere kant van de gang maar toch hoor ik hem, hij schreeuwt en ik liep naar hem toe maar zijn deur is op slot" "misschien heeft hij last van nachtmerries?" ik knik "waarschijnlijk wel" zucht ik.
-
In de pauze kom ik Casey tegen maar gek genoeg ziet hij er niet moe uit. Heeft hij dit vaker? of is dit omdat hij in een nieuw bed slaapt?. Mijn telefoon gaat af en meteen neem ik op. "Hallo?" zeg ik en hoor al snel een stem terug "hallo Emma kindje, Jayden zit op school en gaat daarna naar zijn vriendje haal jij hem op
om half 6?" hoor ik mijn oma's stem aan de andere kant. "Is goed oma dankjewel!" "graag gedaan lieverd doei!" mijn oma hangt op en ik grinnik. Mijn oma is zo'n lieve vrouw. Ze weet ook dat ik liever kunstenaar word en ze is daar heel trots op. Ik kan met haar praten over alles ze weet ook dat ik het jammer vind dat papa en mama er nooit zijn. En gelukkig vind Jayden het bij oma leuk dus is hij daar vaak.
De bel schelt al weer door de school wat betekend dat de lessen weer beginnen. Ik pak mijn tas en loop met Thomas naar zijn lokaal. "Bye Thommo!!" roep ik waardoor hij een kus op mijn wang drukt en grinnikt.
-
Ik kom thuis aan en loop naar de woonkamer. De tuindeur staat op en het is binnen nat. Ik loop naar het zwembad en zie Casey Jason en 2 meiden zwemmen. Boos kijk ik naar de troep en naar Casey. "CASEY" schreeuw ik waardoor hij meteen opkijkt "Emma? je was toch pas 4 uur uit?" ik voel de woede nog meer opborrelen "hier komen!" schreeuw ik en pak zijn hand vast. "Casey lieverd je bent wel snel terug toch?" zegt de blonde barbiepop en Casey knikt "ik kom zo weer prinses!" ik voel mijn hart een beetje breken door het woord prinses maar negeer het. Ik duw Casey de keuken in en kijk hem boos aan. Niet naar zijn spieren kijken Emma niet kijken je bent boos! herhaal ik langzaam in mijn hoofd. "Hoe kun je zo dom zijn?! je vertelde dat je deze baan wilde en daar merk ik heel weinig van!!!" schreeuw ik boos. "Wauw Emma doe rustig!!" "rustig?" lach ik "rustig? weet je hoe duur die vloer is?!! hij is nat hij is VERIKKEME nat!!!" Casey lacht door mijn scheldwoord wat me alleen maar meer boos maakt. "Wow ben je ongesteld ofzo?" oef dat deed hem! "JIJ VIEZE ZAK!!" schreeuw ik naar hem "wow sins wanneer scheld jij?" zegt hij verbaasd. "Ik scheld alleen als die mensen het verdiennen!!" zeg ik boos "nou jij dan bitch, de meeste mensen kunnen die vloer niet eens betalen verwend nest!" mijn woede word alleen maar meer en meer. "JIJ KLOOTZAK!" schreeuw ik Casey lacht "wat ben ik?" zegt hij lachend "jij bent zo veel meer dan dat ik net zei Casey Waters!" Casey grinnikt "weet je wat jij bent?" hij grinnikt weer "jij bent fucking hot als je boos bent!" en met die woorden pakt hij me vast en drukt hij zijn lippen op die van mij.
-------
okay uhm... ja...
ik weet niet wat ik van dit stukje vind😁 het spijt me als je het niks vind! ik doe echt mijn best :) ik heb net geooVooed met
Chilzz_ DaniiHemmingss ja ik moest van Chailey update.... en ja girls jullie zitten er weer in :) wacht maar I promise jullie komen vaker!
love you all!
xxx
JE LEEST
Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️
RomanceEmma is een meisje die later heel graag kunstennaar wil worden. Alleen zijn haar ouders het daar niet mee eens, ze moet advocaat worden, want dat zijn haar ouders ook. Als haar ouders het te druk hebben met werk moet er een nanny komen. Maar wat als...