Hoofdstuk 32

14.6K 618 158
                                    

Pov. Casey
Met tranen in mijn ogen kijk ik toe hoe Emma het huis uitloopt. Mijn snikken vullen de kamer en ik kijk mijn vader hopeloos aan. "Ik ben haar kwijt" zeg ik zacht en val op de stoel naast zijn bed neer. Mijn vader kucht "is dat je vriendin?" zegt hij zacht waardoor ik knik "ze is mooi" zegt hij zacht waardoor weer een traan mijn oog verlaat. "Ben je aan dit meisje je 10 euro kwijt aan mij?" ik knik en kan een kleine glimlach niet onderdrukken. "Je hebt het geheim gehouden he? dat ik ziek ben?" ik knik "ik heb haar het verteld wat er met ons is gebeurd maar dit kon ik niet!" mijn vader zucht. "En waarom niet?" "omdat we arm zijn pap en daarom werk ik als haar nanny, en ik ben bang dat ze denkt dat ik iets met haar heb alleen voor het geld, en dat is niet zo, ik hou van haar ookal hebben we nog maar een paar weken wat" mijn vader pakt mijn hand "leg het haar uit Casey" ik schud mijn hoofd. "Ze wil me niet meer zien" "vast wel jongen, ze is verdrietig maar ik zag aan hoe ze naar je keek dat ze van je houd, want zo keek ik ook altijd naar je moeder" een traan valt weer naar beneden maar die veeg ik weg. "Dankje pap ik ga naar haar toe beloofd."

pov. Emma
Met tranen in mijn ogen ren ik naar school. Het is nu 12 uur en over 1 uur is Roos uit. Als ik het schoolplein opkom zie ik Jason staan. Hij loopt naar me toe en kijkt bezorgd "Emma wat is er?" zegt hij en kijkt me bezorgd aan. Ik schud mijn hoofd als er weer een traan komt "Casey" zeg ik en veeg mijn tranen weg "je weet het van zijn vader he" zegt Jason "jij wist het ook?!" zeg ik en kijk naar Jason die knikt. "En je zei niks tegen mij?!" "Emma" zegt Jason "dat moet hij toch zelf doen!" ik schud mijn hoofd en loop weg. "EMMA" schreeuwt Jason en rent naar me toe "het spijt me!" ik schud mijn hoofd "het is Caseys schuld!" ik loop weer verder en pak mijn fiets en fiets weg. Dit is het moment dat ik mijn moeder nodig heb. Ze moet me vertellen dat Casey het niet waard is, en dat ik beter af ben zonder hem maar dat ik toch diep in mijn hart weet dat in niet zonder hem kan. Maar mijn moeder is weg en als ze er zou zijn zou er geen aandacht aan besteden. En Casey, die heeft zijn moeder ook nodig maar die is dood en zijn vader ligt op sterven. Hij heeft iemand nodig zijn vriendin. Hij heeft mij nodig en wat doe ik? ik zeg dat het over is en loop weg. Ik fiets met tranen in mijn ogen verder, mijn zicht word wazig en al snel voel ik een harde klap. Ik kijk op en zie een jongen hij rent naar me toe "het spijt me!" zegt hij en gaat op zijn knieen naast me zitten. Ik knik dat het goed is en kijk naar mijn knie die open licht. "Ik heb verband" de jongen rent naar zijn fiets en als hij terug komt wikkelt hij het verband om mijn knie. "Alles oke?" ik knik "ja dankjewel" zeg ik schor "ik breng je wel naar huis!" ik schud mijn hoofd "nee dankje" ik pak mijn fiets en fiets weg. Ik kom thuis aan en smijt mijn fiets in de schuur. Ik pak mijn sleutel en loop het huis in. Casey zit op de bank en tranen vullen mijn ogen. Casey wil wat zeggen maar ik stop hem door met mijn hoofd te schudden en voorzichtig de trap op te lopen. Ik negeer het pijne gevoel in mijn knie en loop naar boven. Ik ga naar de badkamer en kleed me uit. Ik bekijk mijn wond en stap de douche in.
Als ik uit de douche ben kleed ik me aan in een joggingsbroek en een trui. Ik pak verband wat ik voorzichtig op mijn wond doe. Ik loop naar mijn kamer waar Casey op mijn bed zit. Ik negeer hem en doe mijn joggingsbroek uit ik haal het verband weer van van de wond en smeer voorzichtig wat zalf op mijn wond. "Wat is er gebeurd?" hoor ik Casey bezorgd zeggen die bezorgd naar mijn wond kijkt. "Niks" zeg ik schor en bijt op mijn lip door de pijn. Er loopt weer wat bloed uit mijn wond en een traan loopt over mijn wang maar ik veeg die snel weg. Ik doe het verband weer om de wond en veeg weer een traan weg. "Is die wond mijn schuld?" hoor ik Casey zeggen. Ik blijf zitten omdat ik niet kan opstaan door die wond. Ik schud mijn hoofd maar Casey negeert het "het is wel mijn schuld!" ik kijk hem aan "ik lette zelf niet goed op" fluister ik. "Je hebt gehuild op de fiets!" zegt Casey waardoor ik lachend mijn hoofd schud "wat denk je dan? dat ik blij op mijn fiets stap omdat mijn vriendje liegt tegen me?" Casey kijkt me hopeloos aan "ik loog niet ik wilde gewoon niet dat je het wist!" ik schud mijn hoofd "en waarom niet? vertouw je me niet?" Casey schud zijn hoofd "ik ben hier gaan werken voor geld zodat ik pillen kon kopen voor mijn vader! en ik wist dat je dat verkeerd op nam, omdat je zou denken dat ik een relatie zou willen met je alleen voor het geld!" ik slik "ik kon je helpen" snik ik. "Ik wil niet dat je je zorgen maakt!" ik schud mijn hoofd "ga weg" snik ik. Casey kijkt me hopeloos aan "nee je wilt niet dat ik ga" ik schud mijn hoofd "ik zeg het toch! ga weg! we mogen toch niks hebben van mijn ouders misschien is het beter als we meteen onze relatie stop zetten!" Casey kijkt me met tranen in zijn ogen aan "nee we kunnen dit samen oplossen en als je ouder terug zijn kunnen we het ook! Emma please!" "Nee Casey we hebben alleen maar ruzie! misschien is een pauze goed" Casey schud zijn hoofd ik voel wat tranen vallen en probeer op te staan. "Misschien moeten we elkaar dan even niet zien" en met die woorden loopt Casey weg, en blijven mijn tranen maar stromen.
----
IK GA Chilzz_ WEER ZIEN!!
en nu gaat DaniiHemmingss OOK MEE EN HET WORD
AWESOME!!!
okay sorry ik was even blij want ik ga samen met xkatiehoekstrax hihi en dan gaan we logeren en OMG HET WORD AWESOME!! nog 2 weken!!
wat vonden jullie van dit stukje?
ugh ik vind het ZOO slecht....
idk wat het is maar het schrijven lukt niet dus ik hoop dat het snel beter gaat! :)
love you all
xoxo

Am I in Love with my Nanny?|| Dutch || ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu