YENI BÖLÜMLER HAKKINDA FRAGMAN/ KITAP HAKKINDA BILGI/ ETKINLIKLER İÇİN www.twitter.com/yayerkegii HESABINI TAKIP EDEBILIRSINIZ.
MUTSUZ YILBAŞI
Ben ne yapıyorum?
Zişan'a kötülük yapan bir insanı uzaklaştırdım ve şimdi daha kötü birşeye sürüklüyorum, olmaz... Olamaz. Ya bir daha o Demir parmaklıklar arasına dönersem? Ya bir yanlış yapıp onu üzersem? Olmaz... Olamaz.
Ben hızlıca uzaklaşırken, Zişan'ın arkamdan baktığını hissedebiliyordum, nasıl oluyor bilmiyorum ama hissedebiliyordum işte. Böyle bir duyguyla ilk defa karşılaşmıştım. Kendine gel Aslan, o kıza kötü gelirsin! Diyen sol yanım ve saçmalama Aslan! O kız seni sevmeye başladı, kalbinde hisset duyguyu! Diyen sağ yanım beynimin içinde büyük savaşlar veriyordu.
Cebimden telefonu çıkartıp İlhan'ın numarasını çevirdim ve aradım.
Bir kere çaldıktan sonra cevapladı "Kardeşimmmmmmm""İlhan işin var mı?"
"Yok kardeşim evdeyim, geceyi bekliyorum, geleceğim yanınıza"
"Ilhan ben gelemeyeceğim, bak sana birşey diyeceğim, bu 100. Yılda tepe varya, Adana ayağının altında gözüküyor hani. Arada sırada gidiyorduk oraya?"
"Evet?"
"Kardeşim oraya gidip romantik birşeyler hazırlasana, sen anlarsın bu işlerden"
"Ooo, yılbaşını kızla geçireceksin demek, kimmiş bu kız?"
"Dediğimi yap sen, kimsenin haberi olmasın" dediğimde İlhan kahkaha atmaya başladı ve ardından "Tamam kardeşim ben çıktım hemen gidiyorum" diyip telefonu kapattı ve tekrar telefonu cebime koydum. Ah Zişan ah, senin için hepsi.
Kırmızı ışığın dikkatimi çekmesiyle, aniden fren yapıp durmam bir oldu. Bir an önce kendime gelmezsem ya başıma birşey gelecekti yada kötü şeyler yapacaktım.
Kırmızı ışıkta beklerken telefonumun cebimde titrediğini hissettim ve elimi cebime koyup çıkarttım. Ekranda ki arayan kişinin isimini gördüğümde rahatladım, bir an Zişan'ın on dakika içinde hazırlanıp aradığını düşünmüştüm.İhsan
Aramayı yanıtlayıp kulağıma götürdüm "Buyur kardeşim"
"Nereye gittin diye sormayacağım, telefonu açtığına göre bir sıkıntı yok o yüzden direk konuya gireceğim, gece ne yapıyoruz?" Gece mi? Ah tabi ya. Zişan olmadan önce her özel günlerde birlikte oluyorduk. Ben şimdi Zişan ile birlikte olacağımı nasıl söyleyeceğim? "Kardeşim benim biraz işlerim var o yüzden acil çıktım okuldan, geceye yetişemeyebilirim. Sen Ilhan ile takıl beni bekleme" dediğimde beş on saniye cevap alamamıştım, "Orada mısın İhsan?" Dedikten sonra telefonun diğer ucundan sonunda bir ses gelmişti "Buradayım kardeşim, ya Ilhan mesaj atmış oda biraz geç gelecekmiş ama yetiştirim diyor, ona baktım. Sorun değil ama işin biter bitmez çık gel takılırız""Tamam kardeşim" dedikten sonra telefonu kapattım ve ardından yeşil ışığın bana 'Hadi Aslan devam et' demesiyle gaza yüklendim.
Eve doğru yaklaştığımda bir kez daha çalan telefonumu elime aldım.Annem
Meşgule alıp telefonu koltuğa fırlattım, ardından sitenin önüne geldiğimde güvenliğe selam vererek yavaş yavaş açılan kapının tamamen açıldığını gördüğümde arabayı eve doğru sürmeye başladım.
Arabayı garaja park edip eve girdiğimde annem salonda oturmuş kahve içiyordu."Neredesin oğlum sen kaç gündür?"
"İşim vardı biraz, sana söyledim" diyerek odama doğru çıkan merdivenlere ulaşmıştım. Elimden geldiğince normal yürümeye çalışıyordum ama nafile, bir türlü gizleyemedim. "Neden topallıyorsun oğlum? Yine mi başladın, ne oldu meraklandırma beni lütfen" dediğinde, merdivende ilerlerken başımı anneme doğru çevirdim ve "Merak etme, kötü birşey yok" diyerek tekrar odama doğru yürümeye devam ettim. Merak ediyorlardı beni, haklıydı ama huylu huyundan vazgeçmiyor, ben sıkıntıya gelemiyorum.
Odama girdiğimde kıyafetlerimi çıkartıp yatağın üstüne fırlattım ve ardından özlediğim banyoma girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOSYOPAT
Teen FictionHakim kararı verdiğinde bir süre şaşırmış şekilde baktım, gülümsedim. "Anlamadım, ben şimdi çıkıyormuyum? " "Evet, birdaha ki mahkemelere gelmen şartıyla.. " Hakimin ağzından çıkan kelimeleri tek tek duyduktan sonra yüzüme daha fazla gülümseme yayıl...