ŞANSSIZLIK

441 40 7
                                    

     İnşallah kitabımı beğenirsiniz bu benim ilk kitabım😊☺😍 biraz ilerledikten sonra karakterlerin izin tanıtımını göre bilirsiniz.

Uç sıkıfıkı kız arkadaş düşünün. Hepsinin birbirinden farklı karakteri var. Birbirlerinin tam zıt karakterlerden bahsesiyorum. Ama onların arası bu zıtlıklarına rağmen kötü diğil. Onlar birbirlerinin boşluklarını dolduruyorlar.
HAYAL
MASAL
MELODİ
Bide pek iyi anlaşamasalarda beraber takıldıkları iki arkadaşla var.
HANDE
İREM
Bi kız düşünün ailesiyle sorunları olan. Babasından nefret eden. Erkek gibi düşünüp hareket eden. Kendini korumak için kulandığı sert ve katı maskesi, kötü olduğu halde hep gülen bi kız. Herkes onu güçlü , kırılmaz, yenilmez, üzülmez, ağlamaz zanederken. Onun ne kadar kırılgan olduğunu, her gece uyumadan önce sessizce ağladığını bilmezler. Bu kız erkek reonundan giyinir, futbol oynar, dövüş sporları yapar. 4 Tane vazgeçilmez rengi vardır; Yeşil, Mavi, Siyah, Mor. Onun için herşeyden değerli olan Çikolata ve Uyku. Bu kız ölümüne ŞANSSIZ, şom ağızlı , erkek fatmanın teki, deli dolu, neşeli aynı zamanda suratsız, azıcık kafayı sıyırmış kimi kandırıyorum delinin teki olan bi kız. Şans mı? Bu kızın yanından dahi geçmez. Peki bu kız kimi? HAYAL Ailesinin ve arkadaşlarının değimiyle namı diğer "ERKEK FATMA" dır.

Eyer tek şansızın siz olmadığını görmek istiyorsanız bi bu hikayeyi okuyun derim. Aptalığı ve şansızlığıyla güldüren, yaşadıkları ve yaşiyacaklarıyla ağlatan bi hikaye sizi bekliyor. Tabi Hayalin bu küçük dünyasına girmek isterseniz.

~~~~~~~~~~~~TANITIM~~~~~~~~~~~~~

HAYAL

Arkadaşları ve ailesi ona "Erkek Fatma " der. En sevdiği yemek iskender .En sevdiği renk yesil , mavı ,siyah ve mor.Tam bır boks tutkunu .Annesi ve babası ayrı ,çeşitli sorunlar nedeniyle babasından nefret ediyor. Masal ve iremle aynı sitede oturuyorlar.En yakın arkadaşı Masal .Çikolata ve uyku hayal için olmassa olmazdır.Aşık oldugu kisiler konusunda biraz şansız.

MASAL

En yakın arkadaşı hayal. Arkadasları konusunda biraz sansız ama hayalın gerçek arkadısı oldugunu dusunuyor. Hayalın aksıne boksu çok sacma buluyor .Yesil salata ve çıkolataya bayılır.Laf yetiştirmekte üstüne yok.En sevdiği renk mor ve siyah .Eğlenceli ve sansız bır tip.

SAVAŞ

Berk en yakın arkadaşı .Eğlenceli bir tip ama biraz asabi .Bazen acayıp sinir bozucu. Yakışıklı ve çıktıgı kız sayısı bıraz fazla.En sevdiği renk mavı ve boksla ugrasıyor . fazla sevgilisi olduğu doğrudur. Ama çoğu tek gecelik.

RÜZGAR

Berk en yakın arkadası . Eğlenceli ama bazen dev sıkıcı olabiliyor.Antalyada yasıyor .Yazları annaannesinin yanına geliyor .Berk ,Masal ve Hayal ile İstanbuldan tanısıyor .En sevdiği renk siyah .Futbol oynamaya bayılır.

BERK

Masal ve Hayale gore tam bir PİÇ . Hayalin en büyük hatalarından biri.En sevdiği renk yeşil ve futbolu cok seviyor.

İREM

Masal ve hayal için tam bir kıt beyınlı. Hiçbirsey anlamıyor anlasada gec anlıyor.

MELODİ

Masal ve hayalin ortak arkadası .Tam bir siyah tutkunu. Tatlı ve eğlenceli biri. Müzikle ilgilenmeye bayılıyor bu nedenle ismini de çok seviyor. Sesi güzel ama fazla abartılacak kadar diğil. O daha çok müzik aletleriyle ilgileniyor.

HANDE

Çok sayıda çıktıgı var ve azda olsa tanınıyor.Fazla dusmanı oldugu soylenılebılır. En sevdigi renk pembe. Süslü ve güzel bi kız. Güzelliğini kullanmayı iyi biliyor. Bu nedenle sevgilisi olduğu söylene bilir.

MERT
İyi gibi biri görünüyor ama asla bir sıradş olamaz. Nedeni ise boş boğazlılıği ve satıcılığı. Komik ve eğlenceli bir tip.

TOPRAK

En sevdiği renk mavi ve siyah. Boksla uğraşıyor. Yaptığı sporlar boksla sınırlı diğil. Basketbol da da gayet iyi. Kafes dövüşleri yapıyor. Babası mafya. Tabi haliyle kendiside. Acımasız bir tip. Babasının onunla gurur duyması içini acımasız olmak zorunda dersek daha iyi olur sanırım. Daha önce kimseye ne aşık oldu nede sevgilisi oldu. Genellikle hayatına giren kızlar tek gecelik. Annesi öldürüldü. Kız kardeşi bi çocuğu takıntılı hale getirdiği için delirdi. Ama son zamanlarda gayet iyi. En yakın arkadaşı Cenk. İstediği zaman bi katil olabiliyorken, istediği zaman küçük bi çocuktan farksız olmuyor.

CENK

en sevdiği renk mavi. Oda toprak gibi boks ve basketbolla uğrasıyo. Kafes dövzüşleride yapıyor. Cenk de Toprak gibi mafya. Toprakla babaları çok yakın arkadaş. Haliyle kendi babası da mafya. Tabi kendiside. Sempatik, eğlenceli ve sinirli bir tip. Daha önce iki, uç kere sevgilisi oldu. Ama şuana kadar kimseye aşık olmadı. Onunda hayatına giren kızların çoğu tek gecelik. Kardeşi yok. Ama olmasını çok isterdi. En yakın arkadaşı Toprak.

Ayşe

Uzun zamandır Savaşı takıntılı bi şekilde seviyo. Onu elde etmek için elinden geleni yaptı. Ama ne yazıki sadece savaşın tek gecelik sürtüklerinden biri olup çıktı. Pes etmedi. Aksine daha çok uğraştı. Ve savaş artık onun avucunun içinde...

ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin