17.Bölüm

118 17 1
                                    

MULTİDE:HAYAL VE MASAL ve cem belevinin-sor şarkısı (bunu dinliyerek yazdım)
MASAL'DAN
Hayal bize bağrınca hemen aşağıya indik. Tabi Savaş bey inmedi. Artık ne yapıyolarsa. Bnde kndimi koltuğa atım ve ifşalarıma bakmaya başladım. Bn ifşalarıma bakarken. Rüzgar -neye bakıyosun diye sordu. Bnde ayağa kalktım. Ona dogru bi kaç adım atım. -Gel bak dedim. Rüzgar bana dogru gelirken. Hayalin boceği öldürduğü terliğe takıldı. Sonra dengesini sağliyamayıp üstüme düştü. Ayy alahım. Hayal olsa şu duruma kılişe derdi. Rüzgara baktım. Bana digil dudaklarıma bakıyodu. Yavaş yavaş üstüme eğilmeye başladı. Aman alahım. İlk öpücüğüm gidiyo. Hayal ve Rüzgarı koşma sesleri geldi. Sonra ses kesildi. Ah kesin bizi gördüler. Rüzgar bey hiç takmıyoki. Hayal öksürdü. Rüzgar hiç umursamadan bana yaklaşmaya devam ediyodu. Lan bi git. Hayal bize dogru yaklaşıtı. Sonra Rüzgarın karnına tekmeyi geçirdi. Rüzgar yanıma düştü. Hayal bni elimden tutup yerden kaldırdı. Rüzgar yerde kıvranıyodu. Yazık ln. Hayalin tekmesi kötüdür bilirim. Onu uyandırmaya çalışırken bir çok kez yemişliğim var. Hayal- noluya ln burda diye kükredi. Tabi ilk öpücüğüm gidiyodu haklı vala. Rüzgar- görmüyomusun dedi karnını tutarken. Oha bn iptal. Hayal sinirden bi kahka atı. sonra -görüyorum. sevgili olmadan siz hayırdır dedi. Haklı vala. Rüzgar bunun üstüne sustu. Hah zaten bisey diyemezki piç. Hayal Rüzgara yaklaştı kolundan tutu. Kolunu sıktı. Ardından hızlıca ayağa kaldırdı Rüzgarı. Hayal -bir daha bu kızla sevgili olmadan ona yaklaştıgını göriyim sni gebertirim. yaparım bunu bil dedi. Ardından hızlı bi şekilde mutfağa girdi. Hayale hak veriyodum. Çünkü her zaman Hayalin gözünde kendinden bile önce bn ve Melodi gelirdi. O her zaman yanımızdaydı. Hayal bizim anemiz, babamız, ablamız, abimiz kısacası herşeyimiz olmuştu. Hayal insanların yanında çok nadir ağlardı. Bu bizim icin bile geçerli bi kuraldı onun icin. Hani herkez isterya kendisi ağlayınca ağlayan gülünce gülen bi arkadaş. Hah işte biz onlardandık. Hayal kimsenin yanında ağlamasada biz ağlayınca oda ağlardı sonrada bize kızardı. O yuzden Hayalin bu yaptığına hiç kızmadım. Hata iyi bile yaptı o piçe.
HAYAL'DEN
Sinirle mutfağa girdim. Sonra dolaptan bi tane nutella çıkardım. Kaşık aldım. Ardından tezgaha oturdum. Nutella ve kaşıgı yanıma koydum. Hiç bileğimden çıkartmadığım tokamla saçlarımı topuz yaptım. Sonrada nutella ve kaşıgı elime alarak yemeye başladım. Ayak sesleri duyunca mutfağın kapısına baktım. Savaş kapıya yaslanmış bana bakıyodu. -ne bakıyosun dedim. Savaş -cok tatlısın ona bakıyorum dedi. Gülümsedim. Savaş elinde bi kaşıkla bana doğru yaklaştı. Kaşığı nutellaya uzatı. Hemen geri çekip nutellaya sarıldım. Savaş- ne kadar cimrisin. bnim gibi kokan çikolatanın tadını merak etim. dedi. -hah sn yiyemezsin dedim. Savaş -neden? dedi. -çünkü bn nutella kadar kimseyi sevmem. anlicağın onu asla paylaşmam. çok istiyosan git kendine al dedim. ardından devam etim - sn düşünmeden bn söyliyim. evet herkezden çok seviyorum. birinci sırada nutellam ve uykum gelir. ikinci sırada arkadaşlarım gelir. üçüncü sırada ailem gelir. dedim. Savaş -şu çikolata kadar bile değerim yok diye mırıldandı sesizce. ama bn duydum. Söyledigini duymamış gibi yaparak nutellamı yemeye devam etim. Telefonum çalınca elima aldım. Kim olduğuna bakmadan konuşmaya başladım.
-he?
-merhaba bn mustafa bey. geçen konuşmustuk dövüş hakında. maç olursa haber verin demiştiniz.
-evet
- bu gün maç var 18.40 ta. bn size adresi mesaj olarak atarım
-tm olur çok teşekurler.
dedim ve telefonu kapatım. Hızlıca saate baktım. Saat daha 16.30 tu. Oh be yetişicem. Tabi siz şimdi noluyo diyosunuzdur. Bn tabikide boş durmadım ve kafes dovüşü yapılan Antalyanın eniyi yerlerinden birine gitim. Konuştum falan. Tabi bni küçümsediler. Tabi haklılar bi kız onca iri yarı erkeği nasıl dövsün dimi. Tabi bn istisnayım. Bn normal bi kız digilim. Adamlar bnim dayak yememi hevesle izliceklerini söylediler. Tabi bn sinirlenip hırs yaptım. Sonrada maç oldugunda bni aramalarını söyledim. Tabi onlarda bni aradılar. Telefonu kapatınca Savaşın bana soran gözlerle baktığını gördüm. -maç varmış dedim ve kocaman gülümsedim. Nutellayı dolaba koyduktan sonra zıplaya zıplaya salona gitim. Yüzümde gülucükler eksik olmuyodu. Tabi kızlar bunu fark edip kaşlarını catarak bana bakmaya başladılar. Melodi -bidakika bidakika sn bu kadar mutluysan ya- lafını tamamlamadan Masal araya girdi. -ya baya uyumuş ve nutella yemişsindir yada maç vardır. Hande- birinci seçenek olmadıgına göre.dedi. sonra hep beraber ve aynı anda -MAÇMI VAR diye dehşetle bağırdılar. bnde gülümseyip -evet diye ciyaklayıp zıpladım. ardından odama dogru koşmaya başladım eşyalarımı hazırlamak için. tabi kızlar bu maçın kafes döğüşü olduğunu oğrenince bana kızıcaklar dı ama bn her zaman onlardan gizli gidip dövüşürdüm. ne yazık ki bu sefer öyle bi şansım yok. üstüme yeşil ve mavi yarım sporcu atletini giydim. altımada siyah kısa şort şeklinde olan taytımı giydim. ayaklarımada siyah beyaz spor ayakabımı geçirdim. Sonra çantama uzun bi badiy, siyah tayt ve atlet koydum. ardından kafes dövüşlerine giderken giydiğim siyah uzun kapşonlumu aldım. Her zaman bunları giyerdim. tabi yarım sporcu atletimle taytımı değiştirirdim. hırkamı giyince taytım gözükmezdi. saçlarımı açık bırakıp kapşonuda kafama çekerdim. önümü görürdüm ama gozlerim gözükmezdi. hırkamı alıp aşağı indim herkez bana bakıyodu. tabi şaşırmışlardı normal. Savaşın gözleri bn ve karın kaslarım arasında mekik dokuyodu. sonra kaşlarını çatıp -git insan gibi bişeyler giyip gel dedi. bnde -sanane dedim. sonra gözlerim kızlara kaydı. süslü süslü giyinmişlerdi. kaşlarımı çatıp onlara döndüm -size geliceğinizi kim söyledi dedim. kızlar yalvardıktan sonra - tamam ama şu üstlerinizi değistirip kapalı biseyler giyin mümkünse pembe olmasın. hata siyah ve kapalı şeyler giyin dedim. herkezin kaşları çatıldı. Masal-neden ki? diye sordu. -kafes döğüşlerine böyle cicili bicili ustelik açık saçıkmı gelmeyi düşünüyosunuz dedim. berkez şaşkınlıkla bana bakıyodu.bi süre sonra kızlar kızgın bi şekilde bana bakmaya başladılar. Tam bişey söliceklerdiki laflarını kesip konuşmaya başladım. -gelmek istiyen sizdiniz. itiraz istemiyorum. bn gidicem o kadar. sizde gidip ustunuze insan gibi biseyler giyinin dedim ve cevap vermelerine izin vermeden kapıyı çarpıp çıktım. onları oraya götürmekte ne kadar teredüt etsemde bizimkilerin yanlarında olucağını biliyodum. o yuzden icim rahatı. kızlarda gelince hep beraber Savaşın arabasına bindik. Masal- Hayal sana kızdığımız halde istanbulda da gidiyodun dimi kafes döğüşlerine dedi. bnde - evet gidiyodum. sizinde bni bu tutkumdan vaz geçiremiceğinizi bilmeniz lazımdı dedim. sustular bisey soylemediler. uzun süren sesisliği Savaş bozdu ve -ne zamandır kafes döğüşlerine gidiyosun? diye sordu. -bnde on üç yaşımdan beri. dedim. Savaş başıyla onayladıktan sonra arabayı sürmeye devam eti. Araba çok sessizdi. Uzun süren sesizlik sonunda biti ve araba durdu herkez aşagı indi. Dışarıdan kötü bi depoya benziyodu ve hiç ses gelmiyodu. Çantamı Savaşa uzatım oda tutu. Saçlarımı iki omzuma bıraktım. Kapşonlumu giyindim. Fermarımı çekip kapşonumu kapatım. Kızlara arkamda durmalarını söyliyip önden yürümeye başladım. Tabi Savaş bey bni dinlemeyip yanımda yürümeye başladı. Bi elinde de çantam vardı. Kulağıma eyilip - çok sek- ah sn anladın ve bu bni rahatsız ediyo herkez sana bakıyo diye fısıldayıp kaşlarını çatı. Bu haline tebesüm edip ilerlemeye başladım. Sesler gelmeye başlamıştı. Salonun nerde oldugunu anlamıstım. O yuzden seslerin geldigi kapıya dogru ilerlemeye başladım. Giderken bi kapının ardından gelen konuşma sesleri ilgimi çekti. Çocuklara işaret yapım durdurdum. Sonrada kapıyı dinlemeye başladım. Tahminime göre iki adam konuşuyodu.
-ah şimdi o kız geliyodur ahaha
-dövülmesini keyifle izlicem
-ayn abi ama yazık olucak
-neden?
-güzel kızdı abi sarıya çalan saçları, mavi gözleri ve güzel bi fiziği vardı.
dedi. İşte o an kafama dank eti bahsetikleri kız bndim. Hah siz öyle zanedin. Söyledikleri şeyler bni hırslandırmıştı. Garip olansa adamın abi diye hitap etiği kişinin sesi bana çok tanıdık geldi. Onları daha fazla dinlemeden ilerlemeye başladım. Salona girdim ve yürümeye devam etim. Gördügüm kişiyle yerimde kala kaldım. Sn mi bni kıskandırırsın Savaş bey yapıcaklarıma hazır ol. Aklımdaki pilanla pis pis sırıtmaya başladım. bn oldugum yerde durmuş ona bakarken. Oda gülümsiyerek bana dogru geliyodu...............
VE SON..................
UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM. BUNUN İÇİN SİZDEN ÇOOOOK ÖZÜR DİLERİM. AMA BİLDİGİNİZ GİBİ OKULAR AÇILDI SİNAVLAR YAKLAŞIYO AYRİYETEN PROJELERDE VAR. BİDE BUNLARIN ÜZERİNE ÖDEVLER VE DERSHANE EKLENİNCE YAZAMADIM. HER BOŞ ZAMANIMI DEĞERLENDİRİCEM. VOTE VE YORUM LÜTFEN 😊😊😊😊😊😍😚

ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin