Bölüm 5

115 29 4
                                    

          MELODİ'DEN 

     Odalara çıktık kıyafeteri  yerleştirdikten sonra üstümüzü değiştirip yemek için aşağı indim.

Hayal-Kızlar yemek falan yok hazırlanın dışarı çıkıp alışferiş yapalım ordanda bi cafeye girer yemek yeriz.dedi. Masal- Tamam hadi hazırlanalım.dedi. Bizde tekrar odalara gitik tabi Hayal hariç hanım efendi üşeniyomuş.neyse dolabın önüne geçip siyah etek üstünede  neon sarı badiy giyip altına babet geçirdim. Aşağı indim Hande mini pembe etek siyah göbeği açık bi badiy altınada babet giymişti. Herzamanki Hande işte kısa kısa giyiniyo.İrem poantiyeli dizinin üstü bi elbise altınada babed giymişti. Masal kot şortun ustune beyaz salaş bi bady giymişti . Hayal siyah şort üstünede kuru kafalı salaş siyah bi bady giymişti. herkez hazır olunca çıktık ve ilk bi cafe bulup girdik . cafe çok güzeldi mavi ağırlıklıydı . bi masa bulup oturduk ve siparişleri verdik.

         Yemekleri yedikten sonra alışferişe çıktık .Ordanda eve geçtik .Picamaları giyip koltuğa kurulduk. Hayal-Kızlar ayaklarım koptu ya ben yatıyom . sakın ses çıkartmayın sabah kaldırmayın mümkünse bana dokunmayın aşklar hadi bay bay.dedi.Masal-hee oldu canım istersen bütün tatili uyuyarak geçir.diyip göz devirdi.Hayal-olur vala hata çok güzel olur.diyip sırıtı.Masalda yastık fırlatı Hayalde yastıktan kaçıp Masala öpücük atıp  odaya doğru koşturudu ve ardından -pislikler öbürtarafta hep bunları çekiceksiniz. diyip kapıyı kapatı. arkasından hepimiz gülmeye başladık. kapıyı açıp-lan ses çıkarmayın uyicam demedimi bn size. dedi ve kapıyı kapatı. işte herzaman ki Hayal uyku ve çikolata vazgeçilmezleri . Hayal gitikten sonra bir saat durup odalara dağıldık.

                       SABAH HAYAL'DEN

                Rüyamda çikolata yiyodum tam çikolatayı ısıracaken başımdan aşağı su döküldü.Hmen ğözlerimi açtıp ve suyu düken kişiye baktım tamin edin kim acaba tabikide MASAL bu kız beni deli ediyo ayağa fırlayıp Masalı kovalamaya başladım. Evin içinde bi oraya bi buraya koşuyoduk. Masal-Hayal seni çok seviyorum biliyosun dimi? knk özür dilerm .yeter ayaklarım koptu.dedi.bnde pes edip kendimi koltuğa atım ardımdan Masalda kendini koltuğa atı.-Masal bana kahvaltı hazırlarsan seni afedebilirim.dedim.Masalda başıyla onaylayıp kalktı tabikide tek başına yapmicanı biliyodum kızlarıda peşinne taktıve mutfağa girdiler.Bende hazır gitmişlerken koltuğa yayıldım ve uyudum.  kızların dürtüklemesiyle gözleimi açtım. kahvaltı yaptık ve sahile indik.-Kızlar hadi pişmiş tavuğa benzediniz güneşin altında dura dura.dedim.Masal-senin gibi dakka başı denize girelimde okul başladığında ortalıkta bembeyaz dolaşalım.dedi.-uf ne haliniz varsa görün sonra akşam Hayal yanıyorum demeyin size yoğurt falan süremem kılımı bile kıpırdatmam.dedim.Sonrada sölene sölene denize gitim.biraz yüzdükten sonra denizden çıktım . Gördüğüm şeyle yerimde durdum ve yumruklarımı sıktım.sinirle ayaklarımı yere vura vura kızların yanına gitim Handeyi seviyodum arkadaşımdı ama bu oç olduğu gerçeğini değiştirmiyodu. Benim kızdığım bu işlerinde hep Masala Melodiyi karıştırıyoduve olan onlara oluyodu.Yanlarına vardım ve Handeyle konuşan lavuğa baktım yumruklarımı sıktım ve kurulanıp oturdum ve onları dinlemeye başladım.

                        SAVAŞTAN'DEVAM

       Berklerle tatile gitmeye karar verdik. Rüzgarda Antalya'da oturduğu için oraya gitmeye karar verdik. uçakta onların yanında diğilde önlerinde beş kızın yanında oturcaktım bunu redetmedim daha doğrusu rededemezdim.Oturup uçağın kalkmasını bekliyodum.Yanımdaki kızın yanına bi çoçuk oturdu ve numarasını istedi aslında güzel kızdı kız birdençocuğa yumruk atı. Oha ben şoktan çıkmadan bikaçtane daha atı kız baya güçlüydü ne değişik kız.değişik kızın kolunu tutum ve durdurdum sonra çocuğa döndüm-Defol git rahat bırak kızı yoksa seni bnde kurtaramam.dedim ve sırıtım.-yaa bırksn kolumu göstericem o piçe telefon numarımı istemek ne demekmiş.dedi değişik kız.  sonrada kolunu kurtarmaya çalıştı ama bırakmadım güçlü olabilirdi ama bnden güçlü diğildi.en sonunda pes etmiş olucaki-tm ln bırak kolumu vala bişey yapmicam.dedi.bnde kolunu bıraktım o sırada arkadaşlarına baktı bnde baktım sırıtıp kaş göz yapıyolardı gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım kaşlarını çatmış kızlara kötü kötü bakıyodu. bn bile tırstım vala.-Tanışmadık bn savaş.dedim.tam o cevap vericeken arkadaşı araya girdi-Adı hayal,bn Masal,bu Melodi,hande ve irem.dedi.bnde o sırada hayale bakıyodum gözleri çok güzeldi saçları sarıya çalıyosu ve gözlerini büyütüğünde çok tatlı oluyodu.uff nediyorum bn ya hayale bakmayı bıraktım ve arkama yaslandım.

          Hazırlandık ve sahile indik.biraz oturduktan sonra hayalerde hemen yantarafımıza gelip yerleştiler bn çok şaşırmıştım.Berkler pek şaşırmışa benzemiyodu tanıyo gibilerdi yoksa bu hayal o hayalmiydi.sabahtan beri kızlar uzanıyodu hayalda denize girip duruyodu. en son onları ikna edemedi yine ve bişeyler homurdanarak denize giti. o gittikten biraz sonra bi çocuk geldi ve handeyle konuşmaya başladı çocuk resmen yavşıyodu. handede karşılık veriyodu.o sırada hayal denizden çıktı çok tatlı gözüküyodu şarkı mırıldan ıyodu bn ne diyorumya yine başladım.hayal çocuğu gördüğünde olduğu yerde durdu eleri yumruk şeklini aldı.sinirleburaya doğru yaklaştı oturdu ve on ları dinlemeye başlkadı.bu kızın erkeklerle sorunu neydi bilmiyorum.üstüne atlamak için bi fırsat bekliyodu.tam o sırada çocuk tel numarasını istedi hayal daha fazla dayanamamış olucaki ayağı fırladı ve-siktir git şurdan lavuk. dedi.bu kız boyundan büyük işlere kalkışıyo tamam güçlüda çocuk ona göre iri yarı bişey.çocuk sırıtı ve-yoksa ne. dedi.hayal sırıtı ve kendine emin bi şekilde -yoksa ayağımın altına alırım.dedi.çocuk sırıtı ve-bekliyorum. bakalım kim kime ne yapıyo.dedi.hayal ona doğru bi adım atı tki masal ve melodi kolarına yapışana kadar.masal-tm bırak şu çocuğu eskisi gibi olsun istemeyiz dimi.dedi.çocuğa döndü ve-hadi sende git şurdan kavga çıkmasın.dedi.çocuk-noguldu baktın arkadaşın dayak yiyicek snde böyle bi yolmu buldun. komik.dedi.çocuk gerçekten kaşınıyodu hayal diğilde bn dalıcam şimdi.hayal yumruğunu daha çok sıktı ve alayla sırıtı bişey sölicektiki masal araya girdi-kaşınıyosun bnce. hayali tutuyoken basgid yoksa kötü olucak.dedi.arkadaşlarına çokmu güveniyolardı yoksa bnmi küçümsüyodum.çocuk sırıtı ve-çok korktum.dedi. masal hayali daha fazla tutamadı ve hayal çocuğa bi tane yumruk atı. bu ağırdı.sonra çocuk buna yumruk atmak için elini kaldırdı ayağa kalktım onlara doğru bi adım atımki. hayalçocuğun yumruğunnu havada tutu ve kolunu ters çevirip diz çöktürtü.bu kız baya iyi. sonra çocuğun sırtına tekme atı. ayağını üsyüne koydu ve-kim kimi ayağının altına alıyomuş.dedi.ayağını çekti çocuk ayaklandı.hayale yumruk savurdu hayal tutu bu sefer diğer eliyle yumruk atı hayal onuda tutup kafa gömdü.masal olayın kötüye gitceğini anlayıp tutmaya çalıştı ve başaramadı bnde araya girdim.belinden tutup kendime çektim tepinmeye başladı aynı zamanda-bırak bni şu lavuğu gününü göstericem neymiş benim arkadaşıma yavşamak.diye bağırmaya başladı.taki hande araya girip-yeterrr!!!!bıktım artık bnım adıma konuşmandan bn belki numaramı vermek istemiştim sn kimsinki bana karışıyosun. karışma bana.diye bağırdı.bu kızı anlamıyorum hayal onu korusun o ona kızsın komik hayal bndeb kolayca kurtuldu ve handenin karşısında durdu.alayla sırıtı ve.................

  SONNNN.. umarım beyenirsiniz uzn zamendır yazamıyoduk ilk fırsata yazalım dedik bikaç gün yazamaya biliriz buyüzden uzun yazdım umarım beyenirsiniz :) :)

          




ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin