HAYAL'DEN
Sabah alarımın sesiyle uyandım demek isterdim ama neyazık ki Masalın cırlamaları sonucu güzel uykumdan uyandım. Bu kız beni deli ediyo her sabah bu işkenceyle güzel uykumdan ayırıyo. Masalın yine cırlamasıyla düşüncelerimden sıyrılıp onu dinledim.
-Kızım kime diyorum uyon yoksa üstüne atlarım. Diye cırlayınca bende ona bağırarak –Kızım git başımdan ya seni bu eve kim aldı git ben uyicam. Dedim ve gözlerimi kapatım.Bisüre sonra üstümde bi ağırlık hisetiğimde hemen gözlerimi açtım. Masal üstümde debeleniyodu. Bu işkenceye daha fazla dayanamadımve kalktım . dolabın onune gectım . elime gelen en uyumlu seylerı gıydım .ayakabılarımıda giyinip çıktık .iki üşengeç insan asla evde kahvaltı hazırlamıcagımız için dısarda yıyorduk.en yakın restorana gırdık ve kahvaltımızı yaptık . siteye dogru gıderken karsımızda berk piçi ve ruzgarı gordum onlar bızı gormemişti tabıkı ve durumdan istifade onları ifşalıyıp intagrama attım hahhaa kotuluk .
Masal 'dan
Telefonuma gelen bıldırımle telefonu actım .Açmamla gulme krızıne girmem bir olmustu herkes bana bakıyordu bunu biliyordum ama o ifsayada gulmemek mumkun değil ki.hayal berkle ruzgarı ifşalamıstı ve 2 dakika once bi dkka bi dkka hayal onları ne ara ifşaladı ki hyr ruzgarlar suan burdamıydı üstelik bn farketmemiştim.Hemen kafamı kaldırdım ve bize dogru gelen bir çft sinrli berk ve ruzgarla karsılastım.rüzgarla berkin baya takıpcısı vardı bizim kadar olmasada baya vardı yanı ve bu ifşa hoslarına gitmedi kesinlikle .bn kendı kendıme bunları dusunüyordum .o sırada berkler gelmiş berk hayalle laf dalasına gırmıslerdı allahım yınemı kavga yaaa .diyorum hayale bulasma sunlara dınlmıyo kı bnii.o sırada ruzgar gozume carptı sınırlı bır yuz ıfadesıyle bna bakıyordu bnde hıçbırsey bılmıyomus gıbı baktım ona .Biraz daha bna bu sekılde bakarsa daynamıcaktım ve uzerine atlicaktım bu yuzden duygularımı bastırdım.ve hayale donup .
-yeter bu kadar biz gidiyoruz ifsayıda sılerım ztn goren gormustur nokta uzatma ve sg. Dedm
Çünkü çok iyi biliyorum susarsm kavga ediceklerdii.
HAYAL 'DEN
Çardakta oturmus masalla konusuyorduk.Aslında buna konusmak değil dinlemek denir yanı bn oyle düsünüyorum.masal konusuyo ve herzmnkı gıbı bnde onu dınlıyordum .masal yıne yakınıyodu -yaz tatılındeyız ve bız sıteden baska bıryere gidemiyoruz adeletmi ln bu sımdı okullar acılınca bembeayz kalıcaz oyle acıl bır tatıl planlıyorum ve sn de geliyorsun hyr ısrar ıstemıyorum ayrıca alısverısede gıdıcez eğer itiraz edersen çok acımasız fıkırlerım var haberın olsun.diye hızlı hızlı konustu ve bna bısı bırakmadı soyleyecek .offf tatıl yetmezmıs gıbı bırde alısveriş çıktı .hayır yanı alısverısden hhoslanmıyorum bır ınsana hoslanmadıgı bır seyı neden zorla yaptırıyorlar ki.tabıkı bunları masala soyleyemezdım yoksa cocouk gbı trıp atardı .onu cok ıyı tanıyorum.bu yuzden bısey soylemeden onayladım .onaylamasam kotu seyler olabılırdı masal bu ne zmn ne dusundugu belli değill.
MASAL'DAN
Asıl tatıle gıtme amacım kesınlıkle okullar acılınca beyaz kalmak değildi .tm biraz oyleydı .ama asıl amacım ruzgarı bıraz olsun gormessem unuturum dıye dusnmustum.ama eğer tatilin son gunune kadar basarılı olamassam bunu hayale soylıcektım .basta biraz bağrır cagırır olmaz o piçle birlikte olamassın fln der .ama sonunda anlar bni sonucta oda berkten hoslanmıstı ve bu elınde olmadan gerceklestı.bnimde elimde olan bısı değil ki bu.neyse tatilin sonunda gercekten vazgecemessem hayale herseyı tek tek anlatıcaktım ve kucuk bır savasa goz yumucaktım .sonrasında ogrenırse kotu olur cunku.ha hayalı çok kolay ikna ettim acaba naparım dıye dusunuyodur kerız yabn hıc satarmıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANSSIZLIK...
Novela JuvenilUç sıkıfıkı kız arkadaş düşünün. Hepsinin birbirinden farklı karakteri var. Birbirlerinin tam zıt karakterlerden bahsesiyorum. Ama onların arası bu zıtlıklarına rağmen kötü diğil. Onlar birbirlerinin boşluklarını dolduruyorlar. HAYAL MASAL MELODİ Bi...