Multide: masal ve rüzgar var.
HAYAL'DEN
Bn oldugum yerde durmuş ona bakarken. O gülümseyip bana dogru geliyodu. En sonunda kendime gelerek.
-TOPRAK!!!!!
Diye cırladım. Ardından koşarak boynuna atladım. Şimdi siz ne bu sammimiyet diceksiniz. Bn hemen açıklıyim. Kaçırıldıgım gunden beri Toprakla hergun konuşuyoruz. Vakit buldukca da buluşuyoruz. Bn Toprağa sarılmaya devam ederken. Kızların şaşkınlıktan ağızları açık kalmıştı. Tabi Toprağı biliyolardı. Ama daha once hic gormemişlerdi. Sarılırken tabikide Toprağın güzel deniz kokusunu içime çekmeyi ihmal etmedim. Sonra ayrılarak yuzune baktım. Bana gülümsedi. Bnde ona gülümsedim karşılık olarak.
-Snin burda ne işin var?
diye sordum.
-Sonuçta bizim yerimiz de asıl snin burda ne isin var?
diye sordu Toprak. Bnse durmuş şaşkınlıkla pörtlemiş gözlerimle ona bakıyodum. Çünkü aklım hala "bizim yerimiz" lafında kalmıştı. Tabiya odada konuşan adamlardan biri moruktu. O pis bunağın sesini nerde duysam tanırım.
-Maç için.
dedim ve omuz silktim. Toprağın kaşları havaya kalktı. Ardından
-Yoksa sn şu bahsettikleri kızmısın?
diye sordu. bnde tek kaşımı kaldırarak bakmayla yetindim. Toprak derin bi nefes aldı ardından
-Hani şu dövülücek olan.
dedi. Bu lafından sonra ikimizde kahka atık ne kadar iyi dovüştüğümü ikimiz de biliyoduk.
-Sorma ya malar bnim daha kim oldugumu bilmiyolar.
dedim. Bunun üstüne Toprak tebesum eti. Aklıma gelen seyi hemen toprağa sordum.
-Moruk ve kardeşin de burdamı?
diye sordum. Toprak olumlu anlamda kafasını saladı ve ekledi
-evet. ikiside burda.
dedi. Ardayı getirmediğime minetardım. Yoksa o kaçık kız Ardaya sülük gibi yapışıp birakmazdı. gerizekalı. Biz Toprakla konuşmaya devam ederken. Konuşmamız arkadan gelen sesle bölündü.
Moruk- Vay vay! Kimlerde burdaymış şu meşur kızımız.
dedi. Tabi Morukcum bilmiyo ki o meşur kız Hayal. Arkamı döndüm. Ardından Morukcuğuma bakıp pis pis sırıtım.
-naber Morukcum? görmeyeli dahada bi kırışmış yüzün. gün geçtikce daha bi yaşlanıyosun.
dedim. Bu cesaretin nerden geldiğini bilmiyodum. Dediğim gibi anlık cesaretlerimden biriydi. Bn sadece çok hırslanmıştım. Moruk bni görünce ağzı açıldı. Sonra sölediklerim yüzünden kaskatı kesildi. Toprakta yanımda kıkır kıkır gülüyodu. Moruk bi süre daha yüzüme aval aval baktıktan sonra sırıtı ve
Moruk- Sni görmiyeli uzun zaman oldu gerçekten. snde hiç değişmemişsin. hayla aynı hırçın kızı görüyorum.
dedi ve sırıtı. Pis bunak. hırçın kızmıs hah!
-merak ediyorum adamlarının ağzıyla götü yer değistirincede böyle sırıta bilicekmisin.
dedim. ardından bi kahka atım. sonra devam etim.
-biliyosun yapmadığım şey diğil.
dedim ve piç simle yaptım. Moruk sinirden suratı dometese döndü. Elerini yumruk yapıp bana baktı. ardından kapıya dogru son sürat ilerledi. o gidince Toprakla birbirimize bakıp kahkalar atmaya başladık.
Toprak- ah... babamın... suratı.... çok... komikti.
dedi gülmekten zar zor çıkan sesiyle.
-sorma dometes gibi kıp kırmızı oldu.
dedim. Bi süre daha güldükten sonra derin bi nefes aldık.
Toprak- onu bunu bırakta bu laflarından sonra babam senin karşına en güçlü adamlarından birini çıkartır.
dedi. Alayla sırıtım. Sonra kafamdan kapşonumu indirdim. Ardından hırkamın fermarını çekip hırkayı çıkardım. Karın kaslarımı göstererek.
-olum bn bunları süs olsun diye yapmadım. gelecekleri varsa görecekleride var.
dedim. Toprak kocaman açılmış ağzı ve gözleriyle bi karın kaslarıma bide bana bakıyodu. pis pis sırıtıp
-ağzını kapat ağzını salyaların akıyo.
diyip saçlarımı geriye doğru atım. ay çok coolum. yakında cooluktan ölücem.Laflarımdan sonra Toprak kendini toplayıp bana baktı.
Toprak- oha ln nerdeyse bnimki kadar karın kasın var.
dedi. sırıtım.
-snin kasımı var?
dedim ve onu alayla süzdüm. Üstüne yapışmış siyah kısa kolu bi tishort altında gıri bi eşortman giymişti. tamam kabul kaslarını görmüslüğüm var. Hata şuan tishortünün altından bile beli oluyo. ayrıca hayli hayli bnimkinden fazla oldugunuda biliyorum. ama yinede onunla dalga geçmeyi seviyorum. alayla sırıtı. ardından tek kaşını kaldırdı. Üstündeki tishortü bi çırpıda kurtudu. baklavalarını göstererek.
Toprak- snce yok gibimi gözüküyo.
dedi.
"al sana cooluk"
"sus iç ses sus. bnde biliyorum bu çocuk bnden daha cool"
Toprağı şöyle bi süzdüm.
-dur bi bakiyim... baktım -dilimi şıklatıp- yok bn kas mas göremiyorum.
dedim. Toprak sırıtı. Ardından kaslarını gösterip
Toprak- ozaman bunlar ne?
dedi ve göz kırptı.
-hava onlar hava
dedim. Toprak kahka atmaya başladı. bi süre sonra bnde dayanamayıp kahka atmaya başladım.
-üf.. tm be... kas kas... hadi gelde sni bizimkilerle tanıştırıyim.
dedim sonlara doğru gülmek yüzünden kısılan sesim düzelirken. Toprakta başıyla onaylıyınca bizimkilere doğru ilerledik. Kızların ağzı açılmıştı hata salyaları akıyodu. Toprağın karın kaslarına bakıyolardı. Toprakla tanıştı bizimkiler. Baya iyi anlaştılar. Bizim erkekler tel numarasını bile aldı. Bitek Savaş sevmemişti onu. Hah! canıma deysin. Sinirden köpürüyodu. Piç kurusu. Biz konuşmaya devem ederken anons yapıldı. Kızlara hırkamı bıraktım. Sonra cocuklarla vedalaşıp toptakla piste ilerledik. Sıra sıra herkez çıkıyodu. En son bi dozerin ismini okudular. Ama gorseniz altınıza edersinin o derece. Adam bildigin kas yığını karşısına çıkıcak kişiye acıdım vala. şimdiden geçmiş olsun. hakem mal mal konuşurken moruk geldi. bi masaya oturdu. bana bakarak pis pis sırıtıyodu. bu bunak herif yine ne boklar yiyo yaa. hakem dozerin karşısına çıkıcak kişiyi söyledi
hakem- evet .....le karşılaşacak kişi hayal.
dedi.
- HİH!!!
diye bi ses çıktı bnden. siktirrr. ki ne siktir. lan bu dozer bni pas pas yapar yaaa. şimdi anlaşılıyo bu bunağın neden sırıtığı. bn hayla aval aval bakarken moruk yanıma geliyodu.
Moruk- ah noguldu kucuk hanım korktumu -kahaka atı- bnde öyle düşünmüştüm. bnce pes et yoksa buracıkta ölürsün.
dedi. sinirden yumruklarımı ve dişlerimi sıkıyodum. sinir küpü olmuştum. miruk bana yapa bilecegi en kotu seyi yapmıstı. bnu kücük gormus ve yapamicağımı düşünmüştü. en sevdigim seydir insanları sasırtmak.
Toprak- hayal istiyosan cıkma bu adamı sn bile dovemesin.
diye fısıldadı. bu sozler beni dahada hırslandırmıştı. sırıtım.
-görücez.
dedim ve göz kırptım. ayağa kalkıp piste dogru ilerledim. box pistleriyle uzaktan yakından alakası yoktu buranın. burada dövüşüceğimiz sahanın dört bi yanı telerle döşenmişti. alahtan daha once cok gelmistim. ne yalan soyliyim ilk basta tırsmıştım. ama sonra sinirden gözüm hiçbisey gormez hale geldi. telerden olan kapıyı açıp piste girdim. herkez bana küçümser gozlerle bakıyodu buda bni dahada bi sinirlendiriyodu. elerimi sıka sıka tırnaklarım avcuma batmıştı kaniyacaktı artık. dozer bn süzüp bi kahka atı.
dozer- ahaha karşıma kucuk bi kız koyucak kadar bni gozlerinden dusurmuşler demek. o zaman kim oldugumu onlara hatırlatiyim. bu kucuk kızı ayağımın altına aliyim.
dedi. artık sinirden kudurmuştum ama beli etmedim. kahka atmaya başladım.
-ahahaha küçük kız mı? bnmi? ahaha. dikat ete o küçük kız sni ayağının altına almasın.
dedim ve sırıtıp göz kırptım. dozer bni alayla süzdü ve
dozer- ah! yazık olucak çokta güzelmişsin. bu vucuda ve yuze yazık olucak -dudak büzdü (ıyk)- büyük konuşuyosun küçük kız.
dedi piç dozer.
-bu sözlerini biraztan götüne sokucam canım.
dedim. artık burnumdan soluyodum. yeter ya yeter!! bn boyle kudururken hakem düdük çaldı. hemen savuma pozisyonumu aldım ve gardımı genişletim. ilk hamleyi bn yapmicaktım tabiki. dozer kosup bi tekme savurdu ama tekmesi gardımı geçicek kadar kuvvetli digildi. tekmesini geri püskürtüm. hayla bni küçük görüyodu. bn şimdi sana gösteririm piç dozer...........
VE SON.......
UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM BU YÜZDEN ÇOOOOOOK ÖZÜR DİLERİM.
ARKADAŞLAR SİZDEN Bİ RİCAM VAR. LÜTVEN KİTABINIZI TANIDIKLARINIZA ÖNERİN. VOTE VE YORUMU UNUTMAYIN. YİNE ESKİSİ GİBİ YENİ BÖLÜM CUMA GELİCEK. AMA BU HAFTA YAZDIĞIM İÇİN YAZMİYA BİLİRİM. ÖPÜLDÜNÜZ 💞💞💞😘😚😊😘☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANSSIZLIK...
Teen FictionUç sıkıfıkı kız arkadaş düşünün. Hepsinin birbirinden farklı karakteri var. Birbirlerinin tam zıt karakterlerden bahsesiyorum. Ama onların arası bu zıtlıklarına rağmen kötü diğil. Onlar birbirlerinin boşluklarını dolduruyorlar. HAYAL MASAL MELODİ Bi...