21.Bölüm

66 6 3
                                    

Multide: hayalin söylediği şarkı (hayalin sesiymiş gibi hayal edin)
Nükleer başlıklı kız - yıldızların altında

NOT: Oyuncularda değişiklilik yaptım.  yeni oyuncular ekledim, olmayanları çıkardım ve eklemediğim oyuncuları yazdım.

              HAYAL'DEN
  Toprakla konuştuktan sonra yola çıkmıştık. Acaba partide bizi ne bekliyor? Eminimki her zamanki şanssızlığımı konuşturucam. Abi anlamıyorum bi insan bu kadar şanssız olabilirmi? Evet! Ben. Küçükken herkes bana çok balı olduğmu söylerlerdi. Bence bn bütün şansımı çocukken kulanmışım büyüyüncede bende şans diye birşey kalmamış. Arabanın durmasıyla geldiğimizi anladım. Arabadan indik. Etrafı incelemeye başladım. Deniz çok güzel gözüküyodu. Güneş batmak üzereydi ve ışığı denize yansımıştı.

 Güneş batmak üzereydi ve ışığı denize yansımıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kumsala orta boy bi sahne yapmışlardı. Beyaz yuvarlak masalar, yanlarında sandalyeler. Ciden çok hoş duruyordu. Az ileride de şezlonglar vardı. Bazı insanlarda orda oturuyordu. Bizimkilerle bi masaya geçip, oturduk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Biz kızlarla konuşuyoken erkeklerde- torpak, rüzgar ve savaş hariç- kızları kesiyolardı yavşaklar! Biz konuşmaya dalmışken ileride bize doğru gelen bi kızla rüzgarı gördüm. Hem de el ele geliyolardı. EL ELE! KIZLA RÜZGAR EL ELE! SİKTİR hem de koca bi Siktir. Hemen Masala döndüm oda görmüş olucaki eleri yumruk olmuştu. Üzülmüşe benzemiyordu. Daha çok... Sinirli. Evet evet sinirli gibiydi. BN zaten masalın o piçe aşık olduğunu düşünmiyodum. Sadece öyle zanediyodu. Hoşlanıyordu benim gibi. Daha önce birkaç kişiden hoşlanmıştım. Ve savaştan da hoşlanıyordum. Aşık diğildim! Yanındayken kalbim hızlı atmıyodu, yada karnında kelebekler uçmuyodu, onu görünce dünyalar benimde olmuyordu, özlemiyodum da olsa da olur olmasada olurdu hani. Ona aşık diğildim işte. Düşüncelerimden sıyrıldım ve rüzgarla kıza baktım. masaya yaklaşmışlardı. Masala döndüm iyiyim manasında bana gülümsedi. bende ona gülümsedim.

               Rüzgar- selam! -yanındaki kızı gösterip- bu sevgilim alev.

Dedi. Al iste  yine bu isim tövbe! Herkes kendini tanıtı sıra bana gelmişti.

               -selam! Bende hayal. Tanıştığımıza memnun oldum.

Dedim. Sonra kızı incelemeye başladım. Sarışın dı. Tekrar söylüyorum sarışınları sevmiyorum. Çok nadir sevdiğim sarışınlar vardı. Ela gözleri vardı gerçekten güzeldi.

 Ela gözleri vardı gerçekten güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin