20.Bölüm

60 7 2
                                    

Multide: Savaş ve Hayal
HAYAL'DEN

Kızlar parti için kendilerine kıyafet bakıyorlardı bnde bizimkiler ve Toprakla salonda oturmuş maç izliyorduk. Sağımda Toprak solumdaysa Savaş oturuyordu ve bir birlerine kötü bakışlar atıyolardı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nerdeyse bir saattir maç izliyorduk. Ama hayla kızlar gelememişti. Abi bu kadar uğraşcak nevar? Altı üstü bi şort tishort giyiceksiniz. Bn düşünürken kızlar geldi. "İti an çomağı hazırla" bu düşünceme kıkırdadım. Alahtan maç sesinden duymadılar bni bide onlara açıklayamazdım. Kızlar maç izlediğimizi görünce somurtular. Kanalı değiştirmek istediler. Tabi bu yüzden kavga çıktı bnde aradan sıvışarak odama kaçtım. Sala bnde kitap okurum. He bu arada bn tam bir kitap kurduyumdur. Elimden kitap düşmez. Bu konu yüzünden kızlarla çok kavga etmişliğimiz vardır. Üstümdekilerden kurtuldum. Altıma mavi ayıcıklı picamalarımı giyindim. Üstümede siyah askılı bady giydim. Panduflarımıda ayağıma geçirip, kendimi yatağa atım. Bi on dakika sonra kapım çaldı. Gir komutunu verdiğimde Toprak içeri girdi. Yüzünde bezmiş bi ifade verdı bu haline gülümsedim. Oda kendini benim yanıma atı. Bi anda kalbim yirmi tur koşup gelmişim gibi hızlı atmaya başladı. Noluyo mk.

Toprak- napıyosun?

Diye sordu. Omuz silkip

-kitap

Dedim.

-nouldu başınımı şişirdiler?

diye sordum. Başıyla onayladı.

Toprak- sıkıldım

Dedi.

-fotoğraf çekilelimiii?

Diye sordum. Başıyla bni onaylayıp gülümsedi. Bnde ona gülimseyip kitabını kapatım. Telefonumu aldım ve dörtlü poza ayarladım. İlk pozda ikimizde gülümsedik. İkincisinde bn gözümü kırpıp dil çıkardım. Toprakta dil çıkartı. Üçüncü de bn dudak büzerken Toprakta Piç simle yaptı. Dördüncüsünde yapacak poz ararken toprak gamzelerini beli edicek bi şekilde gülümsedi. Ölüyom galibaaaa! Bnde onun gemzesine öptüm son iki saniye kala. Fotoğrafa bakmak için ekrana döndüm. Çok tatlıydık.

-bak çok tatlı çıkmış.

diyip Toprağa döndüm ve karşımda tatlı tatlı bana gülümseyen bi Toprak buldum. Uf! ne tatlısıya maymun suratlı.

"Çarpılcan kızımya"

-merak etme bana birşey olmaz iç ses

Toprak- evet çok güzel çıkmışız. Banada atsana fotoğrafı.

Dedi. Bnde başımla onaylayıp fotoğrafı atım.

Toprak- eeee ne yapıyoruz?

Dedi.
-filim izleyelimi?

Dedim. Onayladı. Tabiki de korku filmi açmicam. Erkek fatma olabilirim ama korku filmlerinden çok tırsıyom. Bi tana fantastik filim açtım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bi süre sonra gözlerim kapanmaya başlamıştı. Kendimi daha fazla tutamadım ve kendimi bıraktım. Kafam Toprağın omzuna gelmişti sonrası karanlık.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah gözüme giren güneş ışıklarıyla uyandım. Bi dakika lan bu güneş ışığı diğilki. Ne lan bu? BN böyle düşünürken bi tane flaş patladı. Bi dakika flaş mıymış? Sonrada bi kapı sesi duydum. Gözlerimi zar zor açtım. Kafamı çevirmeye çalıştım ama iki kol buna engel oldu. Kolmu? Ne kolu mk? Hafızamı biraz zorladım. En son filim izliyorduk.... Sonra? BN uyuya kaldım. Eee bu kollar? Yoksa... Topraktamı uyuya kaldı. Şuan pozisyonumuz şöyle; ben sırtımı Toprağa çevirmişim toprak kolarının birini omzuna, diğerini de boynuma sarmış. Bende kolarımı, kollarına sarmışım. Eh biraz karışık oldu sanırım?

ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin