13.Bölüm

123 27 7
                                    

HAYAL'DEN
Tam tamına kaçtane adam karşımda duruyo bilmiyorum.Yaklaşık otuz beş tane adam var.Bndeki özgüven eksi sıfırlarda.Abi şakamışın sn kız başıma otuz beş adamla dövüşücem.oda yetmiyo bunlar silahlı amk.Eeee ne bok yiyicem bn.Moruk-noğuldu korktumu dedi.Lan vala çok korktum.-yoooo ne korkucam.dedim.vala yalan çok tırstım.ama beli etmemek için dik duruyodum ve kndimi sinirlendiriyodum.çünkü sinirlenince bni kimse tutamaz.Moruk-eee ozaman ne bokuyosun oyle hadisene.dedi.yutkundum.-silahlar ne iş?.dedim.Moruk güldü-noguldu tırstımı.dedi.çoook.bni oyuna getirmeye çalışıyo.işede yarıyodu gerçi.-hah ne tırscam be.dedim.sonra adamlara dönüp devam etim.-tek tek gelin.dedim adamın biri üstüme üstüme geliyodu yaklaşmasını bekliyodum.elindeki silahıda bana dogrultmuştu bana silahı tutuyodu.yeterince yaklaşınca silahı tutan bieğine tekmeyi geçirdim sileh başka bi tarafa giderken.adamın diz kapaklarına geçirdim.bi iki adam daha böyle dövdüm.bi adam baya iri yarıydı.piç moruk en güçlü adamlarını getirmiş.irisbi(orospu hayal sinirlenince böyle diyo) iste.bn dalmışken adam yumruk atı yere yapıştım.omuda kalkıp adamın kafasını bacaklarımın arasına alıp ters takla atım adam yere yapıstı.herkez gözleri büyümüş bi şekilde bana bakıyodu.bn sadece boks a yada kafes döğüşlerine gitmiyorum canısı judoyada gidiyorum.onda çok profosyonel digilim ama şurdan bi çıkıyim onuda haletcem.vala şükrediyorum erkek fatmayım yoksa burda sikilmiştim yada iyiki etek metek nadir giyiyom yoksa adamlar heryerimi gösterirdim.bi on adamı daha dövdüm dudağım patlamıstı.ha gayret az kaldı yirmi falan adam kaldı.en güclulerini dovdum ilk ki sikmesinler bni yorulunca.vala geberiyom.elerimi dizime koydum hızlı hızlı nefes alıp verirken bi adamdan tekme yiyip yer yapıştım.-amk, göt herif,piç,yavşak davar......diye küfür ederken adam bi tekme daha atı yeter lan angut.bitan daha tekme atıcaktıki tekmesini tutum kendime dogru çektim üstüme dogrü düşerken yuvarlanarak son anda sağa kaçtım.hızlıca ayağı kalkıp adamın suratına iki tane tekme savurdum.lavuğa bak.bi adam gelidi belimden tutup yere atı.amına koyduğumun çocugu.sikik beyinli.pardon ama sinirlenince küfür etmeden duramıyom napiyim şuan pert oldum zaten.bi iki tane tekme atı.yüzüme dogru bi tekme atıcaktıko bileğinden tutum.yeter ama lavuk.bileğini çevirdim "küt"diye bi ses duyunca birakıp karnına tekme atım oda yere yapıştı.ayak bileğini kırmıştım.ayğa kalktım.bitanesi arkamdan saçımı çekip diz üstü çömelti kafamada silah doğrultu.-işin biti ufaklık dedi.heee bok sn öyle san.dirseğimi karnına geçirdim.refleks olarak saçımı bırakınca ayağa kalkıp erkekliğine tekmeyi geçirdim yerdeyken tetige baştı bacagıma geldi.bağırmamak için kendimi sıktım.adama yaklaşım ard arda tekme atıyodum.üstüne çıkıp yumruk atarken aklıma fikir geldi.adamın telefonunu cebindeydi çıkartıp belime koydum konuşucakken suratına yumruk atım.biri arkamdan geliyodu hisetim elime silahı adım arkaya dogru tekme savurdum adam yere yığılıp acıyla inliyodu.galiba erkekligine tekme atmışım.bu adamı görmüştüm bu adam moruğun sağ kolarından.çantamda cafede kaldı zaten zıkım.adamı yerden kaldırdın arksına geçıp kolumu boynuna doladım ve sıktım silahıda kafasına dayadım.-yaklaşmayın vururum dedim.tabikide vurmam ama burdaki tek çıkış yolu bu pilan.çunku sayıları gitikçe artıyo bnle oynuyolar toprağıda tutmuşlar orda.diyer adamlardan olsa moruk umursamazdı ama degerli oldugu beli yüzündeki korkudan beliydi.Moruk-ah ufalık dövemiyomusun da bu yolaramı başvuruyosun dedı .arkamda adam oldugunu biliyodum silahı kaldırıp arkadaki adamın ayağına sıktım.-yaklaşma diye kükredim.sonra devam etim.kahka atıp-morukcum bni salkmı sanıyosun gidince konuşucağımı zanediyosun.bu adamları dovemiceğimi zanetiğinden bu seçenegi sundun.tabi bn dovunce isler boka sardı.snde oyun oynuyosun bnimle.dedim.Moruk-fazla akılısın.dedi.tabisi sn ne sandın canısı.biraz egomu okşiyim bare dimi.ihtiyacım var sonuçta.adamlar yaklaşmaya başliyınca ayakların yanına sıktım.geri çekildiler.-size yaklaşmayın dedim.diye bağırdım ve kapıya baktım.-şu adamları çek ordan.dedim.Moruk bi işaret verdi cekildiler.topraga baktım özürdilermişçesine bakıyodu.tabi adamlar tutuyo.bnim planımı uygulasam pesimden gelip yakalarlar ayağımda kursun var yaralıyım.kosamam en akılısı toparak.toprağın tutan iki adamında ayak bileklerini sıyırıcak şekilde sıktım.sabahtan beri aynısını yapıyodum.yoksa bn ve onları vurmak.hah.toprak onlardan kurtulup hızlıca yanıma geldı silahın arkasını adamın kafasına geçirdim.adam yere yığılınca toprak bni kucağına aldı arkamızdan adam geliyodu biraz dogrulup ayaklarına sıktım adamın.saçmalamayın tabikide sıyırıcak sekilde.irispiler(orospular) sizi.bni arabaya bindirdi.telefonda belimden düşmüstü.-toprak telefonunu versene.Toprak-nden hastaneye gidiyoruz.dedi-hayır sn sadece telini ver.uzun bi konuşmadan sonra toprağı ikna etim.masalı arayıp nerde olduklarını öğrendim.toprak bni cafenin onunde bırakmıstı ona cok teşekur edip sarıldım.sonra ayrılıp yanağından öptüm.numaralarımızı almıştık konuşucaktık.görüşürüz dedikten sonra zar zor cafeye girdim.kan kaybından ölmesem iyidir.karşılarına çıktığımda hepsi berbat gözüküyodu özelikle kızlar ve savaş.savaşın gözleri dolmuştu.ay kıyamam bn sana.eminim şuan bnden daha korkunç gözükmüyolardır.-bakıyorumda hiç özlememişsiniz bni.olum bn ölüyodum bunlar hayla aval aval bakıyo.hadi gelsenize.diyip kolarımı açtım.hepsinden önve Savaş koşa koşa yanıma geldi ve sıkı sıkı sarıldı.canım yanıyodu aslinda ama ses çıkarmadım.şoktan çıkınca bnde ona sımsıkı sarıldım.kokusunu özlemiştim.galiba en çok savaşı özlemiştim.öyle ne kadar durduk bilmiyorum ama.bi süre sonra vicudum hissizleşti.bnde kndimi bıraktım savaş bunu anlamış olucaki biraz ayrıldı.en son hatırladıgım sey ambulansın sesleriydi. sonrası karanlık............
                   MASAL'DAN
  Hastanedeydik.Hayali amaliyat ediyolardı.hepimiz perişandık.Berkler bile çok endişelenmişlerdi.Savaş yerde oturmuş sırtını duvara yaslamıştı bacaklarını kendine cekmiş başınıda dizlerine koymuş ağlıyodu.bnde ağlarken rüzgar yanıma gelip gözyaşlarımı sildi ve-Şşşt tm ağlama Hayal iyi olucak dedi ve bana sarıldı bnde ona sarıldım.biraz öyle durduktan sonra ayrıldık.Mert Melodiye,eren handeye ve berkte iremi teseli ediyodu.tabi Rüzgarda bni.Ardada kndini suçluyodu savaş gibi...........
SAVAŞ
O kadar kötü hisediyodum ki.Ona sarıldığımda zaman dursunda hep öyle kalalım istemiştim.Kokusunu çok özledigimi fark etmiştim.Bn ilk defa bi kız için ağlıyodum.bn ilk defa bi kızı seviyodum.ama oda bnim yüzümden ölüyo.Bn düşücelere dalmışken.ameliyathanenin kapısı açıldı.doktor çıktı.göz yaşlarımo silip hemen doktorun yanına gitim.herkez doktora bakıyodu.doktor derin bi nefas aldı ve bana dönerek-hayal hanımın yakınımısınız dedi.-evet.dedim.doktor-nesi oluyosunuz.dedi.sanane. masal tam arkadaşı dicekti lafını kestim.-sevgilisiyim.dedim.ne yapıyim gitsin sonra hayale sarksın sonra hayalde onu dovsünmu.hiç gerek yok.herkez bana tip tip bakoyodu.bnde ne bokuyosunuz manasında kafamı saladım.doktor-hayal hanımın bacağında kurşun var.dedi hepimizin gözleri büyüdü ne diyo lan bu lavuk.iyicene hayale benziyorum.lavuk falan.doktor-hemen telaşlanmayın.çok derine girmemiş.hırpalandığı ve kan kaybetiği için yorgun şuan uyuyo birazdan uyanır biz onu odaya aldık.dedi.masl-peki görebilirmiyiz?.diye sordu.Doktor-şuanlık dinlemesi lazım.ama bi kışiyi on dakikalık alabilirz içeri.herkez bana baktı ve başlarını yukarı aşağı saladılar.bnde-tm bn geliyorum.dedim.kıyafeyleri giydikten sonra odaya girdim.hayal uyuyodu yuzndeki ve kolundaki yaralar hemen hemen geçmişti.çok güzel duruyodu.yanına gidip oturdum.elini elimin içine aldım.
-hayal çok özledim sni.kokunu,sesini,kavgalarını,laf atmalarını en çokta gözlerini.söz ver bana bidaha bni bırakıp gitmiceksin.bn daha önce yaşamadığım duyguları yaşarken sn bni bırakıp gitme.heleki bu duyguları sana karşı yaşıyoken. sni asla bırakmam.zaten bundan sonra yanımdan hiç ayrılmicaksın.istedigin kadar kız bundan sonra sni bırakmam.istesende bırakmam sni erkek fatmammm.dedim.tam gidicektimki.Hayal-Savaş..dedi...............
VE SON........
UMARIM BEYENİRSİNİZ.VOTE VE YORUM YAPIN LÜTFEN.☺😊

ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin