12.Bölüm

135 25 8
                                    

TOPRAK'TAN
Hayali yatağa yatırdım.Ağlaması durmuştu ama titriyodu.Üstümdeki badyi çıkartıp kenara koydum.Hayalin gözleri birden büyüdü elini gözlerinin üstüne koyup-yaa napıyosun?diye cırladı.Bu hali gerçekten çok komik ve tatlıydı kahka atıp-üstümü çıkartıyorum.dedim.Hayal-aaa gerçektenmi bnde başka bişey yapıyosun zanetim.onu anladık neden cıkartıyosun diyorum.dedi.-uyicam.dedim.Hayal-kafanda sorunmu var?badyle uyuyamıyomusun?dedi.-sıcak.dedim.Ardındanda-hem sen kumsalda üstü çıplak erkek görmüyomusun?dedim.Yanına uzanırken.Hayal-görüyorum hata onları kesiyorumda.diyip sırıtı.-utanmıyomusun böyle seyleri sölemeye dedim ve sırıtım.Hayal-bnde yalan yok.utandığım şeyler var tabi de.dedi.-de?dedim.Hayal-sonuçta yüzüne sölemiyorum.cocuk bni duymuyo ya dedi ve sırıtı.bnde sırıtım.-hayla korkuyomusun bn varım burda korkmana gerek yok bişey yapmazlar.dedim.Hayal kaşlarını çatıp-ne korkucam be.o moruğun adamlarından korkucak con con kızlaramı benziyorum bn?dedi.-moruk dediğin kişi bnim babam oluyo.selenda kardeşim dedim ve kahka atım.Hayal dudağını ısırıp -hmm pardon ama dogruyu söyluyorum moruk işte.selende kafayı sıyırmış.dedi.-bn mafyayım bnle böyle konuşmaya korkmuyomusun?dedim.Hayal omuz silkip-yoo neden korkiyimki en fazla elini kaldırırsan bi tana yapıştırırım olur biter.dedi ve sırıtı.-o biraz sıkar dedim ve sırıtım. Hayalde gülümseyip-orası beli olmaz.dedi.-nasıl bu kadar eminsin kndinden dedim.Hayal-mafya olucaksınız bide bnim hakımda bilgi toplamadınızmı.toplasaydın anlardın.dedi.sırıtım-benzemiyosun dedim.Hayal-neye benzemiyorum dedi.-diyorumki con conlara bnzemiyosun.dedim.Hayal gülümsedi.bnde devam etim-titrediğin için öyle dedim.dedim.Hayal-korktuğumdan diğil ki o.dedi.-peki neyden?dedim.Hayal-ııı..şey o sinir kırizi geçirdigimden.dedi ve arkasını döndü.Kaşlarımı kaldırıp kndime döndürdüm.-neden.dedim.Hayal-ne neden?dedi.-neden sinir kırizi geçiriyosun?dedim.Hayal-sanane diyip arkasını döndü.hayla titriyodu.-peki nasıl sakinleşiyosun?diyip kndime döndürdüm.gözlerini devirip-bi masal,melodi ve savaş digilsen bni sakinleştire bileceğini sanmıyorum.dedi.kaşlarımı çatıp-şavaş kim?dedim.sırıtı-bi omu ilgini çekti dedi.-evet dedim.Hayal-uf arkadaşım sayılır.aslında sayılmazda tanımıyorumki bi ismini biliyorum.diyip omuz silkti.-peki nasıl sakinlestirdi?dedim.Hayal-sarılarak dedi.-iyi bnde sarılırım ozaman dedim.hayal-niye tanımadığım birine sarıliyim alah alah dedi.-onuda tanımıyosun ona niye sarıldın dedim sırıtarak.Hayal-o zorla sarıldı dedi ve omuz silkti.-o zaman bnde zorla sarılırım dedi ve sırıtım.Hayal tam bişey sölicekti ki kndime çekip ona sarıldım.Hayal-ya braksana öküzmüsün sn toprak diyip debelendi.Gülümseyip-bak bnimde ismimi biliyomuşsun.harbi sn bnim ismini nerden biliyosun??dedim.Gülümseyip -bn bilirim dedi.-tm o zaman babamınkini de bil bakalım dedim.Hayal-ııı..şey mustafa dedi.-oha gerçekten bildin dedim.Hayal kahka atıp-aslında atmıştım dedi.gülümsedim.kafasını göğüsüme koyup-hadi uyu dedim.Hayal-hehe çok beklersin.bırak bni.dedi.-kızım snin bnimle sorunun ne.dedim.Hayal-bnim sorunun sninle digil erkeklerin topuyla sorunum var.pis tek hücreli yaratıklar.-sn o yaratıklarla sevgili olmadımı?dedim.Hayal-oldum.dedi.-kaç kerke dedim.hayal-uff sanane.dedi-sn bi söle dedim.Hayal-uff tm iki kere dedi.oha bu kadar azmı-tm ozaman sn bu yaratıklarla öpüşmedimi??dedim.Hayalin yanakları kızardı.gülümsedim yanakları kızarınca çok tatlı oluyodu.yanaklarını insanın öpesi geliyodu.Hayal-uff sanane yaa.dedi.kahka atım koluma vurup-bide gülüyo ya ne gülüyosun diyip debelendi.-gerçekten hiç öpüşmedimi sn şimdi bakiresindir o zaman diyip.kahka atıp.kızarmız yanaklarını göğüsüme sakladı.-sn cidisin dedim.Hayalde-evet.dedi ve koluma vurdu.gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.-tm tm hadi uyu dedim.başını tekrar kaldırıp debelendi.-yaa bırak bni bn tanımadığım kimseye sarılmam.aslında bn hiç bi erkeğe sarılıp uyumadım uyumamda.dedi.-babanlamdamı uyumadın diyip gülümsedim.birden hayalin suratı düştü ve -evet dedi.bnde konuyu değistirip-o zaman bnde ilk olurum dedim.ardındanda-hem yemem sni merak etme.dedim.uf layıp kafasını ğöğüsüme yasladı ve gözlerini kapadı.Gerçekten çok güzel kokuyodu.Bütün çiçeklerin karışımı gibi.daha fazla dayanamadım bnde gözlerimi kapadım.

ŞANSSIZLIK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin