"Bruce! Înapoi!" strigă Louis în timp ce alerga în parc după câinele unui prieten. "BRUCE! DĂ-MI GHIOZDANUL!"În viteză și în grabă, cumva băiaul a reușit să se izbească în ceva sau cineva.
"Ow!" strigă amândoi de-o dată la impactul cu pământul.
"Louis!" își freacă Madeline capul și râde. "Ce naiba faci?"
"Uh-câine tâmpit..." mormăie în timp ce privește câinele ce stătea acum în șezut cu ghiozdanul în gură, parcă răzând de cei doi.
"E al tău?"
"Al unui prieten, Oliver."
"Hai sus." chicotește fata din nou, ridicându-se și scuturându-și fusta. "Nu mușcă, nu?"
"Nup. E doar mare și prost și inofensiv și-"
"Bruce, hai cuțu, Brucey."
"Ce faci, Madeine?"
Câinele alergă spre tânără, iar aceasta îl mângâia râzând. "Ți-a udat puțin ghiozdanul."
Îi înmânează materialul, acum îmbibat în salivă.
"Mulțumesc-ew."
"Iubesc câinii și Bruce e adorabil." Madeline îi zâmbește băiatului, el returnându-i gestul și roșind, nu știu de ce.
Și eu pe tine. "Și eu iubesc câinii." trage o gură de aer. "Și scuze ca mi-am dat în tine, dar-"
"E în regulă, a fost și vina mea că nu te-am auzit. Volumul prea tare la căști..."
"Madeline!" strigă brusc Louis, chiar dacă erau față în față. "Lasă-mă să-ți fac o poză cu Bruce."
—————————————
Capitol dedicat lui _ceraunophile . dacă nu i-ați citit cărțile până acum, o să vă iau la bătaie dacă nu o faceți bc DAMN E GENIALA TIPA si m-am îndrăgostit de lucrările ei
*capitol needitat*
*ly guys*
CITEȘTI
Zâmbește! » l.t.
FanfictionPasionat de fotografie, pasionată de artă și citit. Cine credea că povestea lor va lua un astfel de sfârșit ?