Kapitel 12

110 7 4
                                    

KAPITEL 12
Min vackra hade knappt lämnat lägenheten sen jag berättade. Det var många sömlösa nätter för både han och mig. Nu när jag berättat kändes det plötsligt så verkligt. Jag kände mig så oälskad. Började tvivla på om någon älskade mig.

Min Vackra var orolig för mig. Jag hade nästan slutat att äta.

Just nu låg vi i sängen efter ännu en orolig natt. Det var första natten på länge som min vackra sov. Men jag hade varit klarvaken hela natten.

Jag strök med händerna över min vackras rygg. Följde hans ryggmuskler med fingrarna. Jag kände hur tårar började lämna mina ögon ner rinnandes för ansiktet. De salta tårarna landade på Oscars bara rygg.

Min vackra grymtade till och vände sig om.  Han ögon blinkade till och han vaknade.

- Godmorgon Min vack

Han avbröt sig själv när han såg upp på mitt tårfyllda ansikte.

- Men älskade du, vad har h

Jag övbröt honom ville inte att han skulle fråga. Tryckte hårt mina läppar mot hans. Aggressivt arbetade våra läppar mot varande.

Avbröt för att ta luft. Min vackra tittade på mig. Satte sig upp i sängen och föste upp mig i hans knä. Kysste mig i nacken upprepande gånger.

Felix, började han. Du måste äta. Det blir inte bättre av att du inte äter. Gubben jag förstår att det är svårt just nu men du måste försöka.

Då började tårarna rinna igen. Jävla tårar.
----------------
Känns som allt jag skriver blir dåligt och att jag inte kommer någon stans ugh

Min vackra ~ FoscarWhere stories live. Discover now