Familjens advokat hade fått tag i Harrys bolag och dom var defensivt inte glada över nyheten. Dom ville betalt mig för att hålla tyst om att det var Harrys barn. Harry själv fick inte veta något. Jag skulle få pengar till att kunna försörja mig och min son. Men min advokat var inte lika glada över beskedet, dom menade på att barnet och Harrys vilja inte kunde styras av bolaget utan bara han själv och jag, sedan i framtiden vår son. Helt sjukt att jag inte kan låta barnet träffa sin far. Om man säger så här vad det ett livet värdkrig mellan mig och Sony, fast min advokat tog ärendet istället för mig. Min advokat sa till mig att det såg mörkt ut eftersom Harrys kontrakt är väldigt bindande och är svårt och hitta kryphål som gör att Harry kan få redan på det. För dom är Harry en jättebra frontfigur, eftersom han anses som en bad boy som alla småflickor vill ha. Så just mu känns det som att han kommer växa upp utan pappa.
Men jag har själv bestämt att pojke ska hetta Andrew Edward Thyn. Mellan namnen efter Harry såklart, så han får något efter sin papps oavsett vart detta leder till. Jag ville ta hans efternamn också men bolagen gick tyvärr inte med på det på grund av likheten som skulle uppstå. Alla skulle börja snoka och det kunde bolaget gå med på.
"Deras jävla åsikter!" Skrek jag rätt ut och kastade iväg min huvudkudde. Jag orkar verkligen inte ta hand om den här jävla soppröran, på riktigt fattar jag inte bolagets problem. Varför inte låta Harry veta och träffa sin son och se han växa upp utan media, men nej! Jag orkar inte. Jag lutade mig tillbaka från min sittande position och landade mjukt i min vita 180 säng, jag släppte ut en suck och bet mig i läppen och tänkte tillbaka på natten med Harry...
YOU ARE READING
Your son | H.S |
FanfictionBerättelsen om Lucy Thyn som träffar en full skitstövel till Harry styles stjärna på fel tid i månaden. Livet förändras hastigt på grund av alkohol och hormoner. Får Lucy ordning på sitt liv när allt vänds upp och ner? Även när de allra livs viktig...