Skorna var avslängda lite huller om buller. Jag kunde inget annat en att bara titta in mannen framför mig vackra gröna ögon med så många hemligheter. Så spännade. Så magiskt. Så sexigt.
Hans händer retade mig konstant och utforsakade min kropp ovanpå kläningen. Han tatueringae blottsdes när den svart tröjan drogs av långsamt och tyst bara som han skulle kunna göra de. Bara han.
Han stora varma händer gled från låret och fick med kläningen sakt förbi upp för trosorna. Hans händer var så intima och så stygga. I mitt huvud säger något om att sluta men mina hormoner och min fitta har helt andra planer. Barnförbjuda planer och jag bara älskar dom och vill älska dom.
Hans läppar är förbjuda men jag rör dom ändå. Min tunga rör dom och jag kan inte sluta. Min händer rör hans rygg och lämnar lätt märken. Han är min nu. Mitt revier.
Hans händer klämmer och kilas med sina fingertoppar. Retas med att gå för bi mina bröst. Men lägger ändå en retsamma kyssar på mitt nyckelben innan han sliter av mig kläning och slänger sedan den roseguldiga kläning bort från oss. Han ger men en styg blick med kåthet blandat med hårdhet. Han börjar bli hård men han vägrar vissa de. Makt är vad han vill visa. Han kommer få de av mig jag är undergiva i bara hans närhet.
De hårda trycket på min bara bröst som inte längre kupas i en bh hårdnar och styvas av trycket och den kall kyla som täcker dom.
Harrys tryck över mig och hans blöta fjäderlätta läppar som kysser mina bröst varsamt och hans hand som masserar de andra får mig att tappa allt. Han har knappt rört mig och jag är nära. Läpparna rör sig längre ner mot troskanten får mig dra djupare andetag. Nästan hålla andan när läpparna kyssern vulvan och forstätter med låren. Han är för bra...
YOU ARE READING
Your son | H.S |
FanfictionBerättelsen om Lucy Thyn som träffar en full skitstövel till Harry styles stjärna på fel tid i månaden. Livet förändras hastigt på grund av alkohol och hormoner. Får Lucy ordning på sitt liv när allt vänds upp och ner? Även när de allra livs viktig...