Garip deilmi , kimsenin sizi sevmemesi , ama alışmıştım tek başıma yaşadığım küçük bir evim vardı daha yaşın 25 di ama bu zamana kadar kimsenin sizi sevmemesi garip deilmiydi .
Her neyse adım rüzgar kocaeli küçük bir köyde eşmede oturuyorum . Bu kadar bilgi yeter sanırım .
Bir akşam sahilde gezerken insanların toplandığını gördüm merak etmiştim yavaşça yaklaştım yanlarına .
+ Dün akşam saatlerinde küçük bir kızın ormandan çığlık sesleri gelmiş ...
- Kim olduğu belli değilmi ?
+Hayır .
Kimdi o kız ne işi vardı neden çığlık atıyordu .
Kafamda bir sürü soru birikmişti biraz umursamaz bir tavırla evde gittim .
Bu olay kafamı kurcalıyordu , internetten bir süre arama yaptım ve bir bilgiye ulaştım.
Bir zamanlar bizim köyde bir kız çocuğu kaybolmuş. Bu kız çocuğunun sesi ayda bir kez duyulurmuş ama kimse cesaret edip o karanlık gecede oraya gitmeye cesaret edemezmiş.
Sabah gittiklerinde ise hiç birşey bulamazlarmış bu kızın zamanında ailesiyle birlikte ormadan piknik yaparken kaybolduğu söyleniyor .
işin garip tarafı ailesindende bir haber yok .
Bu iş iyice canımı sıkmıştı neden herşeye burunumu sokuyorsam ! hiç birşey yapmadan durmak çok kötüydü bir arkadaşım ile telefon görüşmesi yaptım .
+ Bu kız ile ilgili ne biliyorsun .
- Daha kimse ne olduğunu bilmiyor.
+Nasıl bu zamana kadar kimse birşey yapmadı .
- Herşeyi denedik . ama akşam gitmeye kimse cesaret edemedi.
+Ben gidicem bu akşam .
-Saçmalama lütfen .
+Çok ciddiyim götüm yemesede gidicem.
Herşeyi göze almıştım orda bana birşey olsa kimsenin umrunda olmazdı nasıl olsa kimse beni sevmiyordu.
Akşam için kendime malzemeler hazırlamaya başladım . Bıçak , El Feneri , İp , Su , Yiyecek vb. ne oluçağı belli değildi belki orda kalıcaktım hiç belli olmazdı .
Arabanın son konturollerini yaptıktan sonra akşam olmasını bekledim .
Beklerken uykuya dalmıştım . Rüyamı ,kağbusmu bilemicem ama bir kız çocuğu beni ormana çağırıyordu.
+Beni kurtar ne olursun.
Diye bana yalvarıyordu artık oraya gitmek şart olmuştu . arabaya atladım sesin duyulduğu son yere gidiyordum. Ormana çıkarken yolun kenarında bir kadın otostop çekiyordu. Durdum !
+Nereye gidiyorsunuz hanım efendi
-Ben bir araştırma için geldim bir kız çocuğunun çığlıkları duyuluyormuş beni oraya götürürmüsünüz ?
+Buyrun. Bende oraya gidiyorum zaten.
Bu kadın bu saate burda ne işi vardı anlardık nasıl olsa . sesin geldiği yere gelmiştik . ama kimse yoktu ne bir iz nede kıza ait bir delil .
Bir süre etrafı gezdik . o değilde daha kadını bile tanımıyordum . Dikkatimi birşey çekti o yöne doğru ilerlerken bir anda bayılmışım ...YORUMLARINIZ VE VOTELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM ...