3 . BÖLÜM

386 130 22
                                    

O kız beni öldürmek istesede ben bu olayı çözücem...
Ama anlamadığım birşey var neden ben . işte bu çok önemliydi o kızla benim aramda ne olmuş ola bilirdiki . o küçük kız buralı bile değildi . izmitte oturan abimin abimin yanına gittim . bu konuyu ona anlattım . abimde bu olay karşısında şoka uğradı . ne gerekiyorsa sana yardım edicem beraber gidicez beraber halledicez bu olayı . eskiden nasıl çocukları beraber dövdüysek ve ağzımız burnumuz ne zaman kırılsa beraberdik . bu konudada seni yanlız bırakmıcam .
Abimin adıda toprak bu arada ...
Abimle birlikte eşmeye geri dönüp araştırmalar yapmamız ve silah bulmamız gerekliydi .  eşmeye döndüğümüzde evin kapısında bir not;
  Bu daha başlangıç.
Neydi bu şimdi bir benle oyunmu oynuyordu . eve girdiğimizde  herşey alt üst olmuştu . bunu kim yapmıştı artık sabrım kalmadı . kim dalga geçiyor benimle bunların hepsini bulucam ve günlerini göstericem . kamera kayıtlarına bakmaya evin bondrumuna indindim . ama kamera kayıtlarında eve kimse girmemiş ve kimse çıkmamıştı  . artık iyice korkmaya başladım . evin içindeki kameralara baktığımda gördüklerim karşısında şoka uğradım . evde kimse yok ama bütün eşyalar kendileri hareket ediyordu . bu nasıl olurdu . artık bunun bir insan işi değilde bir cin , hayalet veya şeytan işi olduğunu düşünmeye başladım . toprağa gösterdim herşeyi o bendende fazla korktu. Hemen interneti açıp bu olayı araştırmaya karar verdim . ama ne diye arıcaktım . bir kaç şey salladım . bir olay gözüme çarptı . Bir zamanlar adamın birinin başına böyle bir olay gelmiş adam artık dayanamayıp evin üçüncü katından asa atlayıp intahar etmiş. 
  Yoksa benimde sonun öylemi olucaktı.
Artık korkudan ağlamaya başladım . abim ne kadarda yanımda olsa bunu ikimiz halledemezdik . abimi yanımdan göndermem gerekliydi.
+Toprak, benim yanımda daha fazla kalma seninde başın yanıcak.
-Ben sana bir söz verdim dime bu sözümden asla ama asla dönmücem herne olursa olsun senin yanındayım.
Gülsemmi ağlasammı bilemedim ve gülümseyerek bana boku beraber yicez dedi. Gülüp gectik.
Ertesi sabah
TOPRAK
Bu olay artık fazla oldu rüzgar kafayı yemeden bir çözüm bulmalıydım . emreden yardım istemek daha doğru olucak.
+ Emre bana yardımı etmenlazım.
-  Her zaman. Ama ne konuda.
+ Rüzgarın başına bir cinmi belli olamayan birşey bulaştı ona yardım etmemizlazım.
- Tamam. İlk ucakla türkiyedeyim.
He bu arada emre almanyada polislik yapıyor .
RÜZGAR
Bu sefer ormada tek gitmem gerekli . bir yol bulup abime birşey söylemeden gitmem gerekli .
+Toprak. Ben markete kadar gidicem.
- Bende geliyim seninle.
+Hayır geçlelirim ordan bir arkadaşımın yanında uğrucam.
-Peki. Tamam .
Evden ayrıldığımda kapıda yine o adamlar vardı . koşarak kaçtım.
Yavaş yavaş tepeye doğru yürürken arkamdan sanki biri beni takip ediyordu. Koşmaya başladım peşimden oda koşuyordu ama arkama bakamazdım düşe bilirdim. Artık koşucak halim kalmadı derken bir şeye takıldım ve bayırdan aşağıya yuvarlanmaya başladım . kendimi durdurmaya çalışsamda durmıyordum . ileride bir boşluk vardı kendimi oraya doğru çevirdim ama bu en kötü kararım oldu ağıya doğru düşmeye başladım . Baya büyük bir dereye düştüm . buraya daha önce hiç gelmediğimden emindim . yukarı doğru baktığımda düştüğüm yerde bir karaltı gördüm ve hemen kayboldu. O neydi .neden beni kovaladı. Sığı bir yere doğru yüzmeye başladım. Bir mağara vardı burda. Çok değişik ama çok güzel bir görüntüsü vardı sanki filimlerden bir kare . yavaş yavaş içeriye doğru girmeye başladım. Mağaranın içinde sanki biri vardı. Gitsemiydim yanına . yok yok gitmiyim . ya oysa yavaş yavaş yaklaştım yanına o kadındı beni gasp eden .
+Sen o kadınsın.
-Evet. Ama o gün ben sana kötülük değil iyilik yaptım.
+Neresi iyilik bunun beni bayıltıp bütün eşyalarımı alarakmı.
-Beni dinle şimdi. O rüyaların giren küçük kız artık büyüdü ve şuan karşında.
+Ne diyosun sen ya .
Korkmaya başladım gerçektende o küçük kızmıydı.
-Korkma benden .
+Nasıl korkmıyım , şuan istesen beni öldürürsün.
-Hayır . doğru belki evini alt üst ettim. Seni bayılttım ama bunu yapıp seni buraya getirme gerekliydi . daha deminde seni kovalayan bendim.
+Neden ben neden .
- Bana yardım edicek tek kişisin.
+Nasıl yardım edicem.
- Ben bu dünyaya haps oldum ne yapsam gidemiyorum . benim kaybolduğum gün aslında öyle değil. Ben kaçırıldım  beni kaçırsan kişide senin babandı.
+Babammı ?
- Evet . aileme ne olduğu hakkında bir bilgim yok onları bulmam gerekli.
+Ben sana nasıl yardım edicem aileni bularakmı
-Evet. Bunu bana yapman gerek eğer yapmazsan seni öldürürüm.
+Tamam bulucam.
Ne kadar korkmuş olsamda bir söz verdim. O kızın ailesini bulmam gerekliydi . babam nasıl yapmış ola bilirdiki . hayatta  olsada sorsam . eve gitmem gerekliydi . gitmem gerekte burdan nasıl çıkıcam ben .
En iyisi yüzerek bu nehrin çıkışına gitmek ama baya derin ya boğulursak kötü . bir anda suya sanki birşey düşmüş gibi bir ses geldi . koşa koşa gittim oraya baktım sandal. Üstünde bir not .
Bununla git buradan.
Teşekkür etsem duymaz bende bağıra bağıra tesekkür ettim manyakmıyım neyim ya . bindim sandalın içine yavaş yavaş nehrin o güzel akıntısında sürüklendim .

BİR GARİP SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin