Yeniden yanlız kalmıştım . Bana yardım edicek kimse kalmadı yanımda . Bir erkek daha ne kadar acıya mahruz kalırdı ki . Tam aşık olduğum kadın yanımda diyorsun sonra bir bakmışsın ki üvey kardeşiniz onu kaçırıyor . işin garip tarafı üvey kardeşiniz ne olduğu belirsiz bir yaratık.
+Yaratık deme bana .
Arkamdan gelen ses ile irkildim .
- Hira . Bana ne olursun Güneşi ver ne olursun .
+ Artık çok geç o öldü .
Öldü mü? Güneş ölemez ki o ölmemeli Allahım yalvarırım öyle birşey olmamış olsun .
- Bunu nasıl yapabilirsin . Ben onu seviyordum .
+ Senin sevip sevmemen umrumda değil artık ben varım her dakika peşinde olucam . Unutma ben heryerdeyim . Şimdi sana onu unutturucak birşey yapıcam hatta herşeyi beni bile unutturucak birşey .
- Benim canımı al ama onu benim aklımdan silme .
+ Çok geç .
Hayır olmaz.5 SENE SONRA
İnsanın sırlarını paylaşa biliceği kız kardeşi olması ne kadar mükemmel ola bilir ki . işte ben o şanslı kişilerden biriyim . Hira ile herşeyimiz bir bizim ne yesek ne içsek ayrı gitmez bizim . Eğer bir kardeşiniz varsa onu asla üzmeyin . Yoksa yanlız kalırsınız .
Zaman nasıl geçiyor değilmi ben çoktan 40 yaşıma gelmiştim . evlenemedim . niye evlenemediğim hakkında ufacık bir fikrim yok . Hirada hiç evlenmemiş . bizim ailede genetik herhalde . Bir dakika benim abim nerede .
+Hira abimi en son ne zaman gördün ?
- Toprak . Hatırlamıyormusun abin yurt dışına gitti ya bundan 5 sene önce .
+ Evet . Doğru ya unutmuşum .
Unutmak değilde hatırlamıyorum desem yalan olmaz .
Kendi evimde yabancı gibiyim adeta . Biraz dinlenmek için odama çıkmaya karar verdim . Uyumak için bir sağa bir sola döndüm ama bir türlü gözüme uyku girmedi . yattığım yerden doğruldum . Odamı biraz karıştırmak istedim . dolap kapaklarını teker teker açmaya başladım . bir not defteri gözüme takıldı . Okumaya başladım .
Bundan tam 15 sene önce ormandan gelen bir ses için araştırma yapma başlamışım . Hira adında bir kızmıs ama ne olduğunu bilmiyorum Güneş diye bir kızda var yazılarımın içinde görünüşe göre ben ona aşıkmışım .
Hemen hiraya göstermem gerek .
+ Hira sana birşey göstericem . Hira!
Hira nereye gitti acaba odasına bir bakıyım .
Yavaş yavaş merdivenleri tırmanmaya başladım odanın önüne geldiğimde odanın kapısı aralıktı ve içeriden bir konuşma sesi geliyordu .
Kapıya yaklaştım ' Güneşi ne yaptınız iyimi kız . Tamam tamam yakında gelicem hadi görüşürüz . '
Bu neydi şimdi güneş kim yoksa bu notlarımda ki kızmı . Bu not defterini hira görmemeli .
+ Toprak .
Kahretsin beni fark etti .
- Hira bende seni bakmaya gelmiştim . Telefonlamı konuşuyordun .
+ Evet tatlım bir arkadaşımla görüştümde . sen ne isticektin .
- Tamam . şey ya akşam dışarımı çıksak kafa dağıtmaya . Birşeyler içeriz .
+ Bilmem ki ola bilir aslında .
- Tamam o zaman ben odamda dinleniyorum haberin olsun .
+ Tamam tatlım.
Hızla merdivenlerden aşağıya inmiştim odama girdim ve kapıyı kilitledim . interneti actım ve bundan 15 sene öncesi kayıtları aramaya başladım . Tam ümüdimi kaybetmişken bir habere denk geldim . dehset gibi bir olay . Ben yıllar önce birisini öldürmüşüm ve Güneşte benimleymiş. olamaz yoksa bu o kızmı . Beraber hapis yatmışız öyle yazıyordu haberde . bu hira yine bir şeyler çeviriyor. Bu akşam onu biraz sarhoş ettik den sonra konuşmaya başlar nasıl olsa .VOTE VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR ...