İnsan Babasın dan nefret edermi artık ben ediyorum .
Kimi zaman düşünüyorum neden bu hayatta ben hep kötülenen itilen tarafta oluyorum , Babam hep abimi överdi her konuda evin küçüğü olmak gerçekten çok zor . herşeyi gectim benim bir kardeşim daha varmış haberim yok ve bu kardeşim yaşayan bir ölü .
Hiç bir zaman ezilmeyi , küçük düşürülmeyi kafama takmadım herşeye burnunu sokan birisiydim ne vardı da o gün ben bu olayı araştırmaya karar verdim ki . gerçekten çok salağım ben .
Abime anlatmam gerekliydi ama her seferinde benim işime karışan ukalanın biri olmuştu . iyiki evlendi demiştim düğününde nasıl oynadım belli değil .
Ne yapmalıydım ki , kafam çok karışmıştı gerçekten kardeşimmiydi o kız , kız diyorum koçaman kadın olmuş . farklı annelerden de olsak içimdeki kardeş hasreti tavan yapmıştı onun ben senin kardeşinim laflarından sonra ona daha farklı bakmıştım ne kadar ölü olsada.
Bu sefer kardeşime kimseden yardım almadan ben halledicektim bu meseleyi .
Abimlerin son çıkardığı notları aldım ve evden ayrıldım abimin arabasını aldım evet biliyorum hep abim hep .
Kim ne derse desin bu sefer bu olayı ben halledicektim . Hazırladıkları son notlarda izmir de yaşadıkları görünüyordu evin adresi mevzuttu . telefonumu evde bıraktım bana ulaşa bilicekleri herşeyi geride bıraktım cebimde biraz para ve full depo benzinle yola koyuldum .
. . .Yaklaşık dört , beş saat gittikten sonra evin yakınlarında bir otelde kalmaya karar verdim .
Otel o kadar büyük'tü ki ege denizi ayaklarının altınday dı resmen .
Birden irkildim kapı çalıyormuş . yaklaştım yavaşça .
+Kimsiniz ?
- Ben otelin sahibi faruk bey sizinle konuşmam gereken önemli konular var lütfen kapıyı açarmısınız ?
+ Tabikide Faruk Bey . buyrun .
- Abiniz sizi arıyormuş oteli aradılar bizde burda olduğunuzu söylemek zorunda kaldık .
+ Ya siz ne yaptınız benim burda olduğumu bilmemeliydi . kahretsin !
- Abiniz olduğunu söyledi başınıza birşey gelidiğini endişelendiklerini ve size ulaşmaları gerektiğini söylediler bizde söyledik bir kusurumuz olduysa kusura bakmayın .
+ Tamam söylemiş bulunduzu artık yapıcak birşey yok !
- İyi geceler .
Abim beni bulmadan burdan ayrılmam gerekli . burdan çıkmam gerek ama her yerde kameralar var en iyisi yangın merdiveni .
Hızlı hızlı adımlarla merdivenlerden inerken ayağım takıldı ve hızlıca yuvarlanmaya başladım .
. . .
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu düşmenin şiddetiyle bayılmış kalmışım . abim çoktan gelmiştir .
Hemen arabaya doğru yöneldim ve abim ordaydı . Kahretsin !
Artık yapıcak tek şey cebimdeki kağıt'ta yazan adrese gitmeye karar verdim . taksiye atladım ve beni o adrese doğru götürmesini rica ettim .
Yaklaşık yarım saat kadar süren yolculuğun sonunda gelmiştik .
Taksiden indim ve yavaş yavaş eve doğru yaklaştık . şimdiye kadar yaşamadığım o heyecanı , endişeyi , korkuyu yaşadım resmen kim ola bilirdi bu aile neden o gün kızlarını aramaktan vaz geçtiler belkide onlarda biliyordu kendi kızları olmadığını ama o kadının kızıydı .
Ne olursa olsun diyerek çaldığım kapıyı 19 yaşında güzel bir kız açtı .
+Merhaba hanım efendi .
- Merhaba .
+ Sizi rahatsız ediyorum ama Ceyhun Bey bu evdemi oturuyor .
-Evet . ben kızıyım bir sorunmu vardı ?
Ne kadarda kapa br tabirdi bu böyle kendini beğenmiş !
+ Babanızla konuşmam gereken konular var evdeyse çağıra bilrimisiniz .
-Bekle burda.
+ Peki .
Bir insana bu kadarmı soğuk davranılı ki ! Aman neyse benim onunla değil babasıyla işim var .
+ Buyrun benim ile görüşmek istiyormuşsunuz ?
- Evet . sizinle konuşmam gereken konular var bir kaç saatinizi ala bilirmiyim .
+ Tamam konuşalımda konu neydi ?
- Konumuz bundan tam 15 yıl önce eşme köyünde yaşamış olduğunuz bir olay .
Gözleri birdan faltaşı gibi açılmıştı .
+ Gerek yok konuşmayalım !.
- Lütfen ! Yardımız gerekli .
+ Peki tamam . buyrun içeriye .
Normal bir ev gibi değil burası bildiğin küçük saray.
+ Benden öğrenmek istediğiniz nedir ?
- Sizi sorularımla yormak istemem ama öğrenmem gereken şeyler var .
+ Buyrun sizi dinliyorum !
- O gün olayın olduğu gün neler oldu ve küçük kızınız nasıl öldü .
+ Biz her sene yıla bir kez eşmeye gelir piknik yapardık . o gün kızımızı kaybedinceye kadar ve halen cesedi bulunamadı işte bizim içimizi açıtan olay o . nasıl öldüğünü veya öldürüldüğünü bizde bilmiyoruz zaten bilsek herşeyi anlatırız .
- Siz neredeydiniz nasıl kızınızın kaybolmasına izin verdiniz .
+ Benim elimde olan birşey olsaydı inanın bende istemezdim insan kendi kanından canından çok sevdiği birisini nasıl canını yaka bilir ki .
Kendi kanından mı ? Yoksa kendi kızı olmadığını bilmiyormuydu .
- Peki sizi eşmeye getiren şey neydi ?
+ Benim eski ortağım eşmede oturuyordu yanılmıyosan sizin yaşınıza iki oğlu vardı .
Kesin babamdan bahsediyor da ne ortaklığı ki .
- Nasıl bir ortaklıktı ki bu ?
+ Bunu inanın size söyleyemem .
Adamın neden siz birşekilde surat ifadesi sakin haldeyken kızgın bir halen dönüşüyordu . artık gitsem iyi olucaktı zira bir daha hiç benimle konuşmucaktı .
- İyi günler Ceyhun Bey .
+ İyi günler .
Evden uzaklaşmaya hızlı hızlı yürümeye başladım sanki biri beni takip ediyordu .
Birden döndüğüm sokak arasının girişinde sinsice beklemeye başladım ve yanılmamıştım gerçekten izleniyormuşum ama kim ki bu kız ? Durun bir dakika o kız evet o adamın kızı bu ama neden beni takip ediyorki .
+ Beni neden takip ettiğinizi öğrene bilirmiyim küçük hanım .
Korktu birden !
- İstemeden babama sorduğunuz sorulara kulak misafiri oldum ve ben herşeyi biliyorum o kahrolası annemin senin babanla kırıstırıp sonra dünyaya getirdiği o kızı öldürdü baban !
Gerçekten inanılmak hem güzel hemde aptal değil ben bununla evlenmeliyim .
+ Sen nerden biliyosun bütün bunları .
- O kız benimde rüyalarıma giriyor ve senin buraya geliceğini bana o haber verdi .
+ Demek ki ikimizin de kaderi bir .
YORUMLARINIZ VE VOTELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR ...
' İYİ BİR YAZAR OLMAK İÇİN İYİ BİR OKUYUCU OLMAK GEREKİR '
İYİ GÜNLER . ALLAHA EMANET OLUN...