Yeniden doğmuş gibiyim . küçük yaştan beri hayalini kurduğum hayat gerçek oluyor sanki . yanımda güzel bir kız . millarlarca para daha ne isterki insan .
Akşam olmuş . yola çıkma zamanı gelmişti . belki bu sefer korkmuyordum ama istemsiz bir şey vardı içimde endişe yeniden aşık olma hissini yaşamışken sevdiğim kızı kaybetmez çok acı olurdu benim için . Kafamda binlerce sorularla birlikte yola koyulduk . evden pek uzak olmayan bir kulübe de kalıcaktık . Belki bir gün belki bir hafta belkide bir ömür burda kalıcaktık kim bilir bizi buraya getiren o kadın bizi burda tutsak eder di . Bunun olmasına izin vermem !
Eşyaları taşırken güneş de bir yandan yemek hazırlıyor du . ilk gecemiz çok güzel di fazlasıyla hareketli . bir kadın daha yeni tanıdığı adam ile yatarmıydı ?
Bence ona güveniyor ve onunla gelicek hayalleri kuruyorsa yatar dı . dışarıda olduğu kadar da yataktada iyiydi .
Yemek hazır ;
+ Yemekler leziz gözüküyor.
- Annemin bana öğrettiği ufak tarifler .
Yemeği yedikten sonra hira yı bulmaya çıktık . Ormanın içinde deliler gibi bağırıyorduk . Ormandaki taşlıklardan bir ses duydum . Güneşide alıp oraya doğru ilerlemeye başladık . yavaş yavaş ilerlerken yerlerde kan izleri vardı . Kahretsin !
Korktuğum başıma gelmek zorundamı kameranın pili bitiyor . geri dönemem gerek .
Barakaya dönerken Güneşin beni beklemesini ve buradan ayrılmamasını söyledim ve geri döndüm .GÜNEŞ ;
Rüzgarın gitmesi çok uzun sürmez yakın yer nasıl olsa . Ben yavaş yavaş gidiyim gelir o nasıl olsa . Taş parçalarına doğru yaklaşlatığımda bir mağara fark ettim . Girmelimiydim ?
Dayanadım ve içeri girdim . Mağaranın duvarlarında Rüzgarın bana anlattığı o resimler var dı . küçük bir kızın resimleri hira bu olmalıydı .
Mağaranın aşağılarına doğru inmeye başladım . İçimi sıcaklık sarmaya başladı . Heyecanmıydı bu ? Hayır alakası yok ! Sanki dünyanın çekirdeğine iniyorsunuz . Her adımda daha da ısınıyor . Dayanılıcak gibi değil ve en sonunda bir oda çıktı karşıma . Yıllardır açılmamış belliki .
Kapının kolu örümcek ağlarıyla kapanmış temizledikten sonra kapının kolunu yavaşça çevirdim .
Kapı kilitli değildi ama zor açılıyor . Sanki arkasından birşey onun açılmaması için tutuyordu . Bir kız olarak gücüm olmasada . O kapıyı açıcağım .
Sonunda kapıyı açmayı başardım ama kapıyı tutan ne birşey vardı ne de kapının açılmaması için bir engel peki nasıl oldu bu ?
Binlerce soru var aklımda şimdilik boş verelim .
İçerisi dışarısına göre buz gibiydi . üşümüştüm ama ne nafile kaldık .
Hazır buraya girmişken içerisini gezmeye başladım . içerisi cok garip sanki önceden birisi burada kalmış.
O kızın ola bilirmi .
İçeride yatak , elbiseler , oyuncaklar vb. Eşyalar ile doluydu .
Birden ürkütücü bir ses . sisler yükselmeye başladı . içerisinde beni çağıran o küçük kız.
+ Benimle gel.
- Nereye gelicem ?
+ Gel dedim uzatma .
O tatlı küçük kızdan artık hiç bir eser yoktu onun yerine ne olduğu belli olmayan çirkin bir yaratık vardı . kahretsin !RÜZGAR ;
Yolumu kaybettim . bu taraftan olmalıydı ama orada taşlıklar yok !
Güneşi aramalıydım .
Bir çaldı !
İki çaldı !
Üç çaldı ! Merhaba ben güneş bu mesajı dinliyorsanız meşgulümdür iyi günler .
En dişelensem artık iyi olucak . hemen eve dönüp bir kaç malzeme aldım . hava iyice kararmıştı . bir iki saat sürdü aramam ama hiç bir iz yok'tu Güneşten en iyisi eve geri dönmek yarın erkenden aramaya başlarım eğer yolu bulursa tabi başına bir şey gelmediyse bu gece gelir beraber uyuruz .* * *
Uyuya kalmışım . her zaman ki gibi beni rahat bırakmayan o rüyalar . yeniden kabusum olmuştu .
Hiradan bıktım artık .
+ Rüzgar en dişelenme Güneş benim yanımda !
En dişelenme mi ? Delirmiş bu !
Hayaletmi , hortlakmı ne olduğu belli olmayan bir kız üvey kardeşi elinde nasıl endişelmiyim ki ?
- Hemen onu bırak ne derdin varsa benimle hallet .
+ Salak ! Seninle ne derdim ola bilir . Benim asıl derdim Güneş ile .
Bu olamaz . Güneşin babasını piyon yerine koymuş asıl hedef Güneş ' ti . KAHRETSİN !
VOTELRİNİZ VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR .
ALLAHA EMANET OLUN ...