4 . BÖLÜM

303 103 10
                                    

Eve vardığımda abime olanları tek tek anlattım . kendiside şaşırdı babamın ne işi olurdu o kızla neden .
Kızın ailesini bulmak kolay olmucaktı . internette bir kaç araştırma yaptık ama ne bir telefon ne de evin adresi vardı .
Emrede gelicekti bu gün . hava alanına gitmemiz gerekiyordu abimin arabasına bindik ve yola çıktık yol baya kalabalıktı kazamı olmuş ne . birden telefonun çaldığını duydum en dişeli bir şekilde telefonu açtım . emreydi arayan ;
+Efendim
- Ben uçaktan indim .
+ Bizde yoldayız biraz geç kalıcaz trafik var.
- Peki tamam.
Telefonu kapadıktan beş dakika sonra yorgunluktan uykuya dalmıştım . bir ara abimin biriyle konuştuğunu duydum . kafamı kaldırdığımda . bir kadın bizim arabaya biniyordu . bindikten hemen sonra arkama döndüm ve o kadındı abime söylemeliydim ama arkadan bana öyle bir bakıyorduki . altıma etmediğime şükretmeliydim .
+Nereye gidiyorsunuz .
- İstanbulda bir kaç işim vardı . ama aracım bozuldu bu saattede kimseden yardım isteyemedim . şükür siz geçtiniz .
+ Bizde istanbula gidiyoruz . adınız neydi .
- Benim adım . Hira
Uzun bi yol vardı önümüzde , yanımda abim ve hira ne kadar uzun geçerdi hiç belli değil .
Biraz ilerledikten sonra uyuya kalmışım . rüyamda yine o kadın . Bana yardım et , bana yardım et diye bağırıyordu . ilkilerek uyandım .
Gelmiştik hava alanına . aklıma hira geldi arkamı döndüm ama yoktu.
+ Abi , hira nereye gitti .
- İlerideki mezarlığın orada indi o .
+ Tamam .
Mezarlık . ne işi vardı orada gecenin bu saatinde tabi ne işi olucak kadın yaşamıyo zaten gülmeye başladım abim bana ters ters bakıyordu icinden delirdi bu herhalde diyodur .
Emre geldiğinde ben markete sigara almaya gitmiştim onlar çoktan arabaya bavulları yerleştirmiş yola çıkmaya hazırdı . koşa koşa gittim yanlarına .
+ Hoş geldin emre .
- Hoş buldum . özlemişim sizi vallaha .
+ Bizde seni özledik .
Arabaya bindik ve yavaş yavaş yola koyulduk .
Sigaranınmı yoksa uykusuzluğunmu verdiği yorgunlukla uyuya kalmıştım .
Uyandığımda . sabah olmuş , evde sıcacık yatağımdaydım beni nasıl taşıdılar ki .
Kahvaltı yaptıktan sonra emre ye ;
+Ben kızla konuştum .
-Nasıl yani . kız yaşıyormu .
+Hayır . kız zamanında benim babam tarafından kaçırılıp öldürülüyo ama babamın bu konuyla ne ilgisi var bizde bilmiyoruz . kız bu yüzden benden yardım istedi.
-Peki . bize bu konuda yardım edicek tek bir kişi var o da sensin .
+ Nasıl yani .
- Anlatıcaklarımı iyi dinle . bundan yıllar önce italyada bir olay yaşanmıştı . aynı senin anlattıkların gibiydi . ama biraz farklı çocuk sonunda ölü bulundu .
+ Ne yani bendemi ölüceğim .
- Buna izin vermicez . Her zaman senin yanındayız merak etme .
Yıllar önce yaşanmış o olayı internetten bir kaç haberini okudum . aynı benim durumumdaki gibi .
Tekrar o ormana gitmeliydim . eğer beni öldürücekse bu hemen olmalıydı . sevdiğim insanlara zarar gelmeden .
Hava kararmaya başladığında bir yalan uydurup ormana dogru yol aldım . ormanın girişinde bir ağacın orda kücük bir kız çocuğuna ağit bir elbise buldum . aklımdan ilk geçen piknik yapmaya gelen bir aile unuttu burda . piknik yapan bir ailemi olamaz. Belkide bu onun . elbiseyi elime aldığımda sanki 40 yıllık gibiydi baya zaman geçmiş sanki bunu burda bırakalı . bu kesin onun . yavaş yavaş ilerlerken yerde bir kağıt üzerinde ise bu benim ailem . yazan bir not arkasını cevirdim ve kızın resmini gördüm yanında da ailesi olması gerekli herhalde diye düşündüm . Hemen eve gidip bunu anlatmam gerek .
Hava daha fazla kararmadan eve gittim .
+ Size anlatmam gereken bir olay var .
- Dinliyoruz .
+ Ben bu gün size yalan söyleyip o orma gittim ve öyle birşey buldum ki siz bile şasırıcaksınız
- Biz sana oraya gitme demedik mi ya başına bir şey gelseydi .
+ Kızsanızda yapmam gerek bunu sadece ben hallede bilirim .
Ormanda kızın ailesinin olduğunu düşündüğüm bir resim buldum .
- Ver bakalım . eğer bu kız oysa kesin yanındakide ailesiydi .
+ Nasıl bulucaz peki .
Emre :
Ben polise gidicem beni kırmaz ve bana yardım ederler . kızın ailesinin ismini bulucaz az kaldı
Artık uyuma vakti gelmişti çocuk gibiydik resmen .
Sabah olduğunda emre merkeze gitmis abimde markete gitmisti ben öyle boş boş televizyon izlerken birden televizyon kapandı . ekranda sadece bem beyaz bir görüntü vardı . biraz sonra o kadın ekranda belirdi .
+ Ailemi bulmana az kaldı sanırım.
- Eğer o resimdeki ailense evet az kaldı.
+ İyi İyi sonunda burdan kurtulucam .
+ Sormam gereken bir kaç soru var .
- Çekinme de sor.
+ Neden ben diye sormucam babam yüzünden peki babam sana ne yaptıda böyle oldu .
- Baban zamanında annemle birlikte olmuş aslında bende senin kardeşinim .
+Ne . bu olamaz ya babam bunu yapmış olamaz .
- Ne yazıkki bu doğru .

BİR GARİP SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin