Kendime geldiğimde . sabah olmuştu etrafta bakındım ama ne bir araba ne de bir eşya vardı . o kadında yoktu ortada . kesin o beni gasp etti .
O ilgimi çeken mağaraya dogru ilerdedim sabahtı zaten korkucak bir şey de yoktu . mağarın girişinde eldivenimi buldum . acaba o kadın burdamıydı . içeri girmeye ne kadar cesaretim olmasada girmem gerekliydi . yavaş yavaş içeri doğru girerken . sıcaklık basmaya başladı . sanki yerin dibindeydim . duvarlada o küçük kızın fotoğrafları vardı . acaba burdamı kalmıştı . kafam harbiden çok karışmıştı .
Daha fazla inmeye cesaret edemedim . havada iyice kararmaya başlamıştı.
Eve dönme vakti gelmişti . eve gelir gelmez uykuya dalmışım yorgunluktan . aynı yüra . o küçük kız benden yardım istiyordu beni yanına çağırıyordu. Gitmelimiydin artık pek emin deildim . buralar'dan uzaklaşmam gerekliydi . uzun bir yol. Gitmem gerekliydi . sabah olur olmaz anlatya 'ya uçak bileti aldım . biraz kafamı dinler . bu olanları unuturdum . en azından bir süre. Herşeyi hazırladım . bovulumu aldım ve evden çıktım evevin önde bir araba bekliyordu . siyah , uzun bir araba baya pağalıydı kesin nerde bizde o para . dolmuşa giderken o arabanın beni takip ettiğini anladım . koşsamıydım . bilemedim. Yavaş yavaş ilerlerken siyah araba önümü kesti ve birkaç adam indi icinden siyah maskeli adamlar. Benden ne istiyorladı ki .
+ Sizde kimsiniz.
-Bizimle geliyorsun , kim olduğumuz önemsiz.
+Kim olduğunuzu söylemezseniz gelmicem .
Dememe kalmadan bayılttılar beni zorla arabaya bindirmişler . uyandığımda kapkaranlık bir oda daydım .
İçeriden sesler geliyordu . kim di bu adamlar neden beni kaçırdılar . biraz zaman gecti iki tane adam benim yanıma geldi ve bana o gün orda ne oldu herşeyi anlatıcaksın dediler
+Arabama bindim ve çığılığın geldiği yere giderken bir kadın yolda bekliyordu bende hava karardığı için durdum yardım etmek için o kadında araştırma yapıyormuş o konuyla ilgili , neyse gittik oraya ve benim dikkatimi bir mağara çekti oraya doğru ilerlerken birden bayılmıştım , sabah kendime geldiğimde hiç bir eşyam ortada yoktu ne kadından bir iz vardı nede arabamdan .
- Sizin dikkatinizi çeken o mağaraya bizi götürün .
+ Tamam diyerek kafamı salladım .
Akşam yola çıktık , o geceki yere gelmiştik ama etrafta hiç birşey yoktu adamlar iyice kızmaya başlamıştı ama burasıydı eminim . eve dönüp bir kaç araştırma yaptım . ama hiç bir cevap bulamadım adamlar benden haber beklerken bi arkadaşımı aradım .
+Anlattığım gibi oldu herşey
- İşin garip tarafı orya gittiğinde o mağarayı bulamaman .
+ Bende ondan endişelenmdim zaten.
-Neyse dikkat et o kız senden yardım dedilde canını istiyor belliki .
Gerçekten öylemiydi o zaman boku yemiştik.
VOTELER VE YORUMLARSANIZ SEVİNİRİM . HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR DAHAKİ BÖLÜMDE BİR KAÇ GÜN İÇİNDE YAYINLANICAKTIR..