6 . BÖLÜM

225 61 15
                                    

Yeni bir gün her zaman güzel başlamaz .      
     Güneş bile benden intikam alır gibi  yüzüme  vuruyodu .
        Küçük hanım ile ilk defa aynı evde kalmıştık.  Tabi ben halen ismini bilmiyorum !
  + Küçük hanım ?
  - Efendim .
  + Bu yolda beraber olduğumuza göre isminizi söylermisiniz ?
  - Tabi . Benim adım Güneş .
  Gerçekten bu kız adını hak ediyor . Güneş gibi parlayan yüzü insanın içini aydınlatıyor .
  + Yapmamız gereken Babanı kocaeliye götırmek ?
  - Orasını olmuş bil sen .
  + İyi bakalım seni izliyelim .
İlk defa yanlız olmadığıma bu kadar sevinirken aklımın ucundan geçmicek abim geldi aklıma . Nereder ki şimdi ne yapıyordur . Arasamıydım ?
Saçmalama bu olayı Güneş ile birlikte halletmemiz gerek .
  Güneşin seslendiğini duydum ve oturma odasına aşağıya indim . Telvizyon da biz vardık .
    

                        ARANIYOR...
Neden bizi arıyorladır ki . biz suç işlemedik .
       Hep emrenin işleri bunlar kesin ! Ne yapalım bundan sonra daha dikkatli olucağız .
Kahvaltıyı yaptıktan sonra yola çıktık yanımda Güneş ve bir adet silah ...
Çok geçmeden Güneşlerin evine gelmiştik . Kapıyı Babası açtı ;
  + Girin kızım .
  - Ceyhun bey bizimle kocaeliye gelmelisiniz .
  + Yapamam ! Tekrar oralara gelmem ben lütfen gidin burdan .
  - Yapmanı gerek geliceksiniz .
  + Sen bana emir veremezsin . defol evimden hemen defolll .
   Üstüme doğru yürümeye başladı . Bir anda belim de takılı olan silahı eline aldı .
  BIRAK ŞUNUU !!
Bir onun eli bir benim elim ikimizde silahı almaya çalışıyorduk . bir anda silah ateş aldı . Korkunç birşey ben Ceyhun beyi vurmuştum . Kahretsin !
    Kapı kırıldı ve içeri abim ve polisler geldi . Kasten adam öldürme suçundan 10 yıl hapis cezasına çarptırıldı . Tekte değildim . Güneş de suç ortağı olarak gözük düğü için onada 7 yıl hapis cezası verildi .

                          10 YIL SONRA ...

    Dört duvar artık benim için ölüm olmuştu . bundan sonra her akşam dışarıda bir yerlerde uyucaktım...
    Şimdi herşey daha da çok karıştı . Ceyhun Bey yani üvey kızımızın babası artık ölüydü . Biz şimdi kimi kocaeliye götürücektik.  Güneş beni ceza evinin kapısı da arabayla bekliyor du .
+ Özlemişim seni .
- Gerçekten çok uzun zaman oldu nerdey din sen .
Artık bir güneşim yoktu . Berbat !
+ Çok komik ya .
- Hadi bekletme arabaları bizim eve gidiyoruz.
+ Peki tamam ...
Bir saat süren yolculuk sonunda eve gelmiştik . Abimi aramalımıydım aman boş verelim biz onu .
Güneş çok iyi bir kız . Sesi , o esmer teni , güzel gülüşü insanın içine huzur veriyordu.  Allah sahibine bağışlasın !
  İkimizde ne yapıcağımızı bilmiyorduk.  En iyisi kocaeliye beraber dönmek .
+ Güneş artık çıkmamız gerek .
- Tamam hemen geliyorum.
Arabanın anahtarını bana doğru fırlattı pardon araba dedim bu resmen bir uçak .
+ Baban bu araba için çok çalışmış olmalı ?
- Yok . Onun için bunların hepsi çok kolay kazanılıyordu.
Gülümsedim ...
   
    

                          *     *     *

Bu arabayla fazla uzun sürmedi yolculuğumuz . Eşmeye gelir gelmez bir ev kiraladık . Şahsen abimin yanında kalmazdım .
  Güneş'e olan biten herşeyi anlattım en ufak ayrıntısına kadar . Yarın akşam ormana gidicektik . hava bir tütlü kararmak bilmez . bizde saatin geçmesini beklerken sahilde yürüyüş yapmaya karar verdik ...
   Sahilin o temiz havası . Kuşların uçuşu son baharda dökülen o yaprakların yeniden yeşermesi . gerçekten insan hayran kalıyor du ve yanınızda sizi ısıtıcak bir güneşiniz varsa .
+ Hiç evlenmeyi düşünmedinmi ?
Sorduğu soru karşısında dona kaldım .
- Hayır.  Hiç vaktim olmadı evlenmeye .
Kimse beni sevmedi değil vaktim olmadı demem gerçekten gülünçtü .
+ Bende hiç düşünmemiştim seni görene kadar .
- Ben şey e... Şey ....
+ Kekelemeyı kesermisin lütfen ?
- Tamam tamam . bir anda öyle söyleyince insan bir korkuyo .
+ Niye ? O kadar mı korkunç görünüyorum ?
- Hayır hayır . yanlış anladın beni güneşim .
Güneşim fazlamı samimi oldu nedir ?
+ Şaka yapıyorum zaten ya...
-  Şaka bile olsa kalbini kırmak istemem ...
Gerçekten her geçen saniye ben aşık oluyordum . daha önce yaşadım ama tek taraflı platonik bir aşktı benim kisi şimdi beni seven biri vardı .
VOTELERİNİZ VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR ...
  ALLAH 'a emanet olun ...

BİR GARİP SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin