„Jsi jako cibule," promluvil a odhodil cigaretu „když sloupneš vrstvu make-upu, chce se mi brečet."
Pro Austina je pátek symbolem neštěstí. Byl to právě pátý den v týdnu, když jeho auto skončilo ve stromu. Nepamatuje si nic od chvíle, kdy auto opustilo silnici.
Podle něj autonehoda spustila koleběh věcí, které skončí jeho pátečním pohřbem. Sám svou nemoc nazval retardací a vždy v pátek objeví další ze syndromů, jenž popisuje dívce, kterou sám nazval cibulí- Onion.
Ovšem pátek Onion je jiný. Voní po cigaretách vždy stejné značky a peprmintu, jenž má halit chuť alkoholu. Jenom ona může každý pátek ochutnat vůni sarkazmu, perverznosti a tajemství, které skrývá pouze on.
Pátek se pro ní stál značkou alkoholu. Nedokáže už žít střízlivá bez jeho opojení.
Nedokáže žít bez něčeho co v sobě skrývá Austin a přesto ho vidí každý pátek odcházet s myšlenkou, že ho za dalších 144 hodin shledá.
°°°
Tenhle příběh jsem psala před pár měsíci a nakonec se ho rozhodla nepublikoval, protože jsem se zařekla, že svůj vlastní příběh(bez postav z HP) napíšu až si budu úplně jistá, že psát umím- což si jistá určitě nejsem, ale nějak jsem si prohlížila nevydané příběhy a zaujal mě cover, který tvořila smilingxqueen a je to zřejmě jeden z jejich poslech coveru co vytvořila a mě se neskutečně moc líbí, je takový jiný a je škoda ho nevyužít. První jsem ho chtěla použít na nějakou shortstory, protože ze psaní svého příběhu mám strach, ale pak jsem si přečetla kapitolu tohohle příběhu- předepsané jsou dvě- a světe div se, mě se to líbilo, dokonce jsem se místy smála, a proto jsem se rozhodla, že příběh publikuji, jelikož uznejte, málo komu se líbí to co napsal před x měsíci.
Bude to psané pouze kvůli humoru, žádný hluboký děj a já vás prosím, zkuste dát Austinovi a Onion šanci :3
Kapitola vyjde vždy v pátek^•^
UF, tak jdeme nato!
S láskou Cathy ^•^
ČTEŠ
Friday's Boy
Krótkie OpowiadaniaPo autonehodě je Austin nucen chodit do školy pěšky, stejně jako Onion. Každý pátek spolu jdou do školy a Austin se snaží dokázat, že zrovna pátek je den, kdy zemře. Dle jeho úsudku trpí nemocí zvanou retardace a každý pátek se objeví její další pří...